Auteur Topic: Welkom tasja71!  (gelezen 479 keer)

Offline maud

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom tasja71!
« Gepost op: 13-03-2007, 21:52:25 »
tasja71 van harte welkom hier op Realitynet en haar dochtersite Wieisdemol.com!!     ::zwaai::                           

De mollenjacht nadert zijn ontknoping ;D  Ik hoop dat je veel plezier mag beleven op de site van Wieisdemol.com. Speur nog even mee op ons forum of in de chat   ::vergroot::  Ook kun je je nog inschrijven voor de Molfandag die gepland staat voor 18 maart  ::ok::  Geniet ook van alles wat realitynet.nl nog meer te bieden heeft. Zoals bijvoorbeeld de relaxhoek of de huiskamer. Ook is www.pekingexpress.org weer in de lucht.  :D   

Tot op het forum of in de chat    ::zwaai:: ::regenboog::   
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline tasja71

• Forumlid
Re: Welkom tasja71!
« Reactie #1 Gepost op: 13-03-2007, 23:12:04 »
Hoi hoi,

Leuk om zo welkom te worden geheten.

Kort ff voorstellen dan maar: ik ben Natasja en ik kijk WIDM al sinds de eerste serie. Ik ben helemaal weg van het spel, maar ik zie echt alle hints over het hoofd. Naderhand, bij de uitslag, denk ik dan: "Jeetje, dat ik dat niet gezien heb zeg!". Ik zit ook altijd op de verkeerde... Nu zat ik de hele tijd op Paul, maar door de handentheorie ben ik ook richting Inge gaan denken... 't Blijft een listig spelletje!