Mooie aflevering was het inderdaad. Net zoals volgende week het geval gaat zijn!
WIDM seizoen 9 komt weer helemaal terug boven drijven + de herinneringen toen ik zelf in Jordanië was. Leuk dat nu zowel WIDM als de Pelgrimscode allebei een opdracht hebben gedaan in Petra. En die jeeptour in de Wadi Rum woestijn heb ik ook gedaan
Nu dan OT naar de Pelgrimscode. Ze doen mooie locaties aan. Wadi Rum, Petra, volgende week het theater in Amman. En het is leuk om te zien hoe je de locatie toch kunt inzetten voor eigen opdrachten. WIDM koos voor de kiss of death in Wadi Rum, Pelgrimscode om ijsblokken te verzamelen (wat mij weer deed terugdenken aan het meezeulen van een blok ijs door de enige zoetwaterstroom heen, met de stroom omhoog in WIDM 2009 afl 7) Het executiespel met valuta zien te wisselen vs op dezelfde plek niemand op de foto zien te krijgen behalve de kandidaten zelf. (ik heb het ook geprobeerd.. het lukt je echt niet
) Kleine kans dat ze volgende week in het Romeins theater gaan ganzeborden. Ben benieuwd waar ze voor moeten strijden dan.
Persoonlijk, hoewel ik niet religieus ben, vind ik de Pelgrimscode net zo leuk als WIDM. Maar WIDM blijft wel een streepje voor hebben. En toch.. i.v.m. Eeuwige Roem/Fort Boyard is de Pelgrimscode leuker om te volgen vind ik. Dient ook mooi als opmaat naar een nieuw seizoen WIDM straks