Leuke aflevering, maar wel weer pijnlijk zeg. Henrieke en Bert die zelfs een weekendje Parijs saai kunnen doen lijken, hoe krijg je dat toch voor elkaar? Aad en Jeannette, tja, ze lijken het samen gezellig te hebben en daar gaat het natuurlijk om.
Ik vond het wel dapper hoe Klaas openlijk vertelde over zijn homoseksualiteit in een klein christelijk dorpje. Willem leek het er alleen helemaal niet mee eens te zijn dat iemand homoseksualiteit in zijn jeugd ontkent.
Ik ben super blij dat Henk toch voor Fiona heeft gekozen. Zij is oprecht blij met hem als persoon in plaats van hem als eigenaar van een boerderij. Ik vond niet dat Yoni het heel erg sportief oppakte, maar ja ze had ook net voor de zoveelste keer verteld dat ze zo van de boerderij hield en Henk ook wel een beetje aardig vond.
De keuze van Martin voor Wilma vind ik jammer. Ik vond Swaen een veel liever en spontaner persoon, terwijl Wilma op mij een beetje gemaakt overkwam (gemaakt in de zin dat ze doet alsof ze lief en warm is, maar dat eigenlijk niet is). Echt geweldig hoe Swaen met de keuze van Martin omging. Ook de familiereünie met 8 kinderen was leuk om te zien.