Bij de circus opdracht verdiende harry geen € 5.000 maar € 2.000
Sorry, maar hoe kom je daarbij, Pierce? Harry kon de opdracht redden door de circusact op te voeren en zo alsnog 5000 Euro in de wacht te slepen.
Voor alle duidelijkheid: Ik heb dus gisteren alle afleveringen nog eens nagekeken! Daarbij heb ik genoteerd
- Wat er volgens Angela's uitleg gewonnen/verloren kon worden
- Wat er volgens mijn eigen berekening vervolgens met de opdracht gewonnen/verloren werd
- Wat er in de uitzending werd gezegd/getoond over het gewonnen/verloren bedrag
Heb de notities nu niet bij de hand, maar mocht iemand vragen hebben dan wil ik het thuis gerust nakijken.De in de uitzending gemelde bedragen kwamen dus elke keer overeen met mijn eigen berekeningen! Het lijstje zoals ik het hier gepost heb zijn de bedragen zoals ik ze zelf uitgerekend heb, maar komen overeen met de bedragen die in de uitzendingen getoond zijn. En nee, bij nader onderzoek was er nergens onduidelijkheid (voor de kijker) hoeveel geld er kon worden verdiend/verloren kon gaan.
Hoe men op de bedragen op de officiele site komt weet ik ook niet, maar daar klopt geen donder van. :(
Nog wel 1 ding:
Toen Harry zei dat ze 'gisteren' het geld geteld hadden, kan dat natuurlijk ook na de rondleiding zijn geweest. Daarbij werd immers geen geld gewonnen/verloren, dus stond de pot op dat moment officieel ook nog op 28.800 Euro. Het
kan dus wel in de hotelkamer zijn gebeurd, RR! ;) Maar nogmaals, ik durf geen harde uitspraken te doen over de 'plaats delict'. Het kan in principe ook al op dag 1 gebeurd zijn.