Jenny is de Mol jr.! Buiten penningmeester ook nog eens een meester manipulator.
Geweldig goed gespeeld Jenny! Chapeau!!!
Voor een keer is het wel eens leuk dat ik zo in spanning zat te kijken aan het eind. Was echt benieuwd wie het nu écht was. Doordat ik alles maar een keer heb bekeken was ik nooit zeker van mijn zaak. Had echt te maken met keuzestress, voornamelijk door de goede casting van de productie. Naar mijn mening bevonden de drie best geplaatste kandidaten voor de molpositie zich allemaal in de finale.
Als Davey of Roeland nu eerder waren afgevallen zou het zeker wat makkelijker gemaakt hebben voor mij persoonlijk. Is volgens mij nog nooit gebeurd dat drie van de meest verdachte personen in een finale stonden. Heb wel erg genoten van de laatste aflevering, wat een toffe Mol zeg! Beter dan ik had gedacht. Strak plan ook om de penningmeester te worden. Leuk om te horen dat dat haar tactiek was.
Alleen maar lof voor de Jenningmeister. Het enige jammere vind ik nu dat ik haar niet meer heb verdedigd maarja heb de kerk altijd beetje in het midden gehouden wat Jenny betreft. Ach zoveel heb ik niet gepost, ben er zeker van dat ik wel het goeie pad had gevolgd als ik wat actiever was geweest. Ze hebben ons anders wel vaak zand in de ogen gestrooid. Met al die hints etc... maar wat wil je ook met zo'n veld kandidaten.
Bon, Jenny jij bent een topmolletje!!