Ik heb het gesprek van Bruno op radio Donna wel gehoord (maar heb geen spullen om het op te nemen...).
In elk geval vroegen ze of Bruno had geprobeerd om zichzelf verdacht te maken. Dat was niet het geval; hij was er zelf ook erg verbaasd over.
Dat hij zomaar ineens boven stond in de fabriek kwam door montage en dat hij zo langzaam liep bij de helikopterproef en aan het eind van de Trivia-opdracht kwam omdat hij gewoon niet zo'n beste conditie had.
Toen vroegen ze of hij daarop niet getest was dan en hij zei nee helemaal niet, er werd vooraf alleen een test gedaan om te kijken of je hart in orde was i.v.m verzekeringen e.d.
Verder vroegen ze of hij bij het zien van de afleveringen nu had ontdekt wie de mol was, maar Bruno zei dat de afleveringen tot nu toe vooral een soort reisverslag waren omdat hij er zelf bij was geweest. Hij had dus niets gezien wat ie nog niet kende. Op de vraag of hij al een idee had wie de mol nou was en hij zei dat hij nu nog op 2 mensen gokte. Maar hij zei niet wie.
Verder vertelde hij nog dat ie een nieuwe baan had bij Willy Vandersteen.
Hij had tijdens zijn afwezigheid gezegd tegen naasten dat hij meedeed met de mol...(!!) Op de vraag of dat wel mocht zei Bruno ik weet toch wel wie ik kan vertrouwen. Tegen anderen had hij gezegd dat hij voor z'n werk weg was...
Nou dat is zo'n beetje wat ik er nog van weet