Auteur Topic: Theorie Cornelius  (gelezen 11778 keer)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Theorie Cornelius
« Reactie #20 Gepost op: 17-02-2013, 14:49:33 »
Dan is dit dus niets meer dan een theorie in tunnelvisie. ::ok::
🜃

Offline Cactuss

  • Forumlid
Re: Theorie Cornelius
« Reactie #21 Gepost op: 17-02-2013, 15:23:41 »
Dan is dit dus niets meer dan een theorie in tunnelvisie. ::ok::

Eigenlijk zijn de meeste theorieën dat.  ::rofl::

Offline MoleShowdown

  • Forumlid
  • Pilipinas
Re: Theorie Cornelius
« Reactie #22 Gepost op: 17-02-2013, 15:43:53 »
(...) Dat ik ga luisteren en zoeken bij de kandidaat die ik als mol verdenk lijkt me ook erg logisch. Dat doe ik dus niet bij iedere willekeurige kandidaat.Hints zitten nu eenmaal verborgen in WIDM dus dat we daar naar zoeken is ook niet zo vreemd.

Dat jij Kees niet verdenkt is wel duidelijk uit de tot nog weinig constructieve bijdrages die ik van je gelezen  heb maar wie verdenk jij dan wel als mol en waarom?

Zie je nu het verschil tussen jouw 'hints' en de voorbeelden uit andere series die je aangeeft? De voorbeelden zijn rechtstreekse verwijzingen naar of de naam van de mol of zijn/haar 'nummer' (lees: 'zoveelste' mol): enig>Inge, plus>10, gek>gekkengetal 11, PS>Patrick Stoof, AM>Anne-Marie, AJ>Anne-Marie Jung, jung-ens>Anne-Marie Jung.

Jij pakt iemands woorden of een shot/afbeelding uit een aflevering (uitzicht, drop, buffel, orgel, leeuw) en iemands naam (tweede naam, Cornelis, in dit geval) en probeert ze 'aan elkaar te googelen'.

Zie ook Heinz' opmerking (derde post in dit topic).

Ik probeer je alleen maar op het juiste spoor te brengen (lees: van het verkeerde spoor af), meer niet.  :)

Ik verdenk overigens wel Kees (hoewel ik Paulien en Zarayda nog niet helemaal uitvlak). Ik 'speur' niet naar hints maar kijk naar het spel, wie saboteert de boel, wie 'speelt' de mol, wie gedraagt zich verdacht, wie haalt weinig geld binnen...

Voorbeeld: Kees vertelt aan Joep (en misschien ook aan de anderen) dat Ewout volledig op Daniël zat bij de test (terwijl Ewout juist op Joep zat). Gevolg, alle kandidaten hebben minimaal 1 fout bij de vragen van Art tijdens de Meet the Mole-opdracht en krijgen daardoor geen juiste antwoorden op hun vragen aan de mol.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Theorie Cornelius
« Reactie #23 Gepost op: 17-02-2013, 22:48:40 »

Art begint zijn praatjes erg vaak met Zo of Goedemorgen,Goedemiddag Gelukt. Dit werd eerder in verband gebracht met Zarayda Groenhart ZG.

ZG of zgn is echter ook een afkorting van zogenaamd.

Tijdens het vrijstellingsspel zegt Art:"Heb je er al een voor ogen Zarayda? Dat is hem je hebt je naam er op staan."
Weer ogen en naam. Nu schijnt Zarayda Zwarte mol te betekenen maar zo gemakkelijk zal het ons toch niet gemaakt worden? Art legt echter wel het verband tussen een naam en de mol want er staat de mol op de topito's
Wat is de hint ???
...óf niet!

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theorie Cornelius
« Reactie #24 Gepost op: 17-02-2013, 23:10:42 »
Zelfs als het Kees wél is, is dit samenraapsel van alles wat je maar op Kees kon verzinnen niet erg overtuigend voor mij.. Sorry..

Dit is m.i. ook helemaal geen coherente theorie, maar een samenraapsel zgn gezochte "hints" die je op onnavolgbare wijze aan elkaar geknoopt hebt..