Auteur Topic: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain  (gelezen 98901 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #320 Gepost op: 15-02-2013, 01:11:37 »
Ik vond Daniël veel leuker dan ik vooraf verwachtte. Prachtige exit ook na op zijn Daniëls een vrijstelling verdiend te hebben er toch uit te vliegen. Wat een fucking mindfuck gewoon. ::rofl:: 8)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #321 Gepost op: 15-02-2013, 01:13:35 »
Daniel, dat wij als een stel molloten rondsprongen bij jouw executie: het was niet persoonlijk. Je bent een fantastische James Bond ;D

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #322 Gepost op: 15-02-2013, 01:26:07 »
en het was trouwens ook niet heel erg slim om op drie kandidaten te spreiden als er nog 4 mogelijkheden zijn ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #323 Gepost op: 15-02-2013, 12:52:38 »
en het was trouwens ook niet heel erg slim om op drie kandidaten te spreiden als er nog 4 mogelijkheden zijn ::).

Hij had inderdaad beter de dood of de gladiolen weg kunnen kiezen en op één iemand de test invullen. In deze fase heeft spreiden echt geen zin meer.


Vond het trouwens wel mooi hoe zijn ogen uit zijn hoofd vielen bij het zien van de lasergun. ;D
No Milk today???

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #324 Gepost op: 15-02-2013, 14:50:07 »
Jongens jongens. Wat is dat jammer zeg! Daniel was echt by far mijn favoriete kandidaat dit seizoen. Hoe hij van een gewone banaan nog zelfs een ,,motherfucking grote banaan" wist te maken. En wat een baas was hij vandaag ook weer met z'n lasergun. Het spel zal hem gaan missen. Gelukkig heeft hij er lang ingezeten.
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #325 Gepost op: 15-02-2013, 15:33:56 »
Heel jammer dat Daniël eruit ligt. Zijn beeldende uitspraken zal ik zeker ook missen de komende afleveringen.
Aan fanatisme heeft het niet gelegen in ieder geval.....
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #326 Gepost op: 15-02-2013, 15:41:51 »
Ja, ik sluit me aan bij de laatste reacties.
Wel geweldig leuk trouwens, uitgerekend die laatste opdracht leek gewoonweg wel gemaakt voor hem!  ::ok::

Offline BobW

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #327 Gepost op: 15-02-2013, 15:53:35 »
Bedankt Daniel, je was geweldig!  ::jaja::

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #328 Gepost op: 15-02-2013, 16:03:41 »
Zijn fanatisme was erg om te lachen,hij speelde constant een soort rol,hij dacht echt dat ie in een film speelde volgens mij echt lachen   ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 15-02-2013, 16:10:26 door FilmMaster »

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #329 Gepost op: 15-02-2013, 16:09:40 »
JAMMER AAAAAH BALEN ZONDE!

Bedankt Daniël voor de fantastische momenten, één van de leukste kandidaten in de historie. ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #330 Gepost op: 17-02-2013, 23:15:03 »
Dit bericht is een beetje naar aanleiding van een eerdere post van mij in het off-topic topic: http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=47871.msg1504669#msg1504669

Uit een PB (met kleine aanpassing) direct na aflevering 1, waarom Daniël zeer waarschijnlijk de Mol niet was.

Bij Daniel is het zo dat zijn wenkbrauwen wel degelijk reageren (op groen scherm), heel snel op en neer, vrijwel direct begeleid door een lichte beweging naar achteren (eerste vijf frames). Twee indicatoren dat zijn reactie van verbazing oprecht is. Het is alleen zo dat hij dit ook meteen probeert te controleren door zijn hoofd helemaal naar achteren te gooien en zijn gezicht zo strak mogelijk te houden. Toch nog enige twijfel dus, omdat hij het een ander ook weer snel weet te camoufleren. Overigens zie je aan hem vanaf het begin van de executie al dat hij nerveus is. Hij heeft een tic met het bewegen van zijn mond.

Daarnaast had ik nog een situatie die voor mij een indicatie is dat Daniël waarschijnlijk een kandidaat is. Deze is tijdens de bungee opdracht, wanneer Kees zijn twijfels uit over de gevoerde strategie. Kees zegt zoiets als "We zijn veel te lief" "Straks zitten we daar met z'n vijven omdat de rest allemaal een vrijstelling heeft". Op dat moment zie je Daniël op de achtergrond onrustig bewegen. Ook wrijft hij zijn tong tegen de binnenkant van zijn wang. Dit kan ook een indicatie zijn van onzekerheid. Onzekerheid en twijfel die je krijgt als kandidaat, omdat hij door de opmerking van Kees geconfronteerd wordt met een scenario waarin de kans groter is dat hij kan afvallen. De Mol zal hier niet nerveus van worden, die weet toch dat hij/zij tot het einde blijft.
::vergroot::

Ik moet eerlijk toegeven dat ik hem in de eerste twee afleveringen ontzettend overdreven vond, maar ik ben hem daarna toch enorm gaan waarderen. Een f#cking coole kandidaat!
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #331 Gepost op: 21-02-2013, 19:54:27 »
Eerst een vrijstelling voor de finale weten te bemachtigen, deze dan succesvol verdedigen om er vervolgens toch nog uit te vliegen... Moet echt ontzettend zuur voor 'm geweest zijn.

Maar zoals ik al aangaf in het topic van aflevering 7 verbaasde zijn exit me wel niet. Hij leek er echt al enige weken van overtuigd dat de mol een vrouw is en dat klopt niet volgens mij :P Ik er echt van overtuigd dat het Kees is, en aangezien hij als enige niet inzette op Kees in de test en eruit ging, bevestigt dit m'n vermoeden nogmaals. ;D

Maar ondanks dat het voor hem zelf ontzettend zuur moet geweest zijn, vond ik het zelf toch ook wel jammer, aangezien ik hem één van de tofste kandidaten van dit seizoen vind. Ik had 'm de finale wel gegund ::jaja::
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #332 Gepost op: 7-03-2013, 22:42:02 »
Toch wel grappig dat zijn schouderkloptheorie klopte tot aflevering 4(Ewout, Joep, Tim en Tania)
en ook grappig dat hij meedeed maar nooit lette op wanneer er gemold werd.
klaar voor de strijd