Auteur Topic: Wat doe jij als je.....  (gelezen 47563 keer)

Offline Ycaris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat doe jij als je.....
« Reactie #660 Gepost op: 13-11-2013, 11:31:21 »
Dan laat ik mijn oudste dochter snel muffins bakken.

..... je je auto in de parkeergarage hebt gezet om er vervolgens achter te komen dat je je portemonnee thuis hebt laten liggen.

The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

anoniem 24971

• Gast
« Reactie #661 Gepost op: 13-11-2013, 19:09:53 »
Geen idee, kheb geeneens een auto. Als ik het geld dan écht nodig heb, zou ik teruggaan.

...je iemand tegen zou komen die je een koffertje geeft en een aanbod van 15000 euro doet?

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #662 Gepost op: 13-11-2013, 19:37:23 »
dan zeg ik dat ik van mijn moeder niets mag aannemen van vreemden

..... als je tijdens het sorteren van tweedehands kleding plotseling een geldbedrag aantreft in een jas..
er was eens......

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #663 Gepost op: 13-11-2013, 22:01:00 »
Geen idee, kheb geeneens een auto. Als ik het geld dan écht nodig heb, zou ik teruggaan.
Maar Renske, hoe ga je dan terug als je net je auto in de garage hebt gezet (en je hebt dus geen geld om hem er weer uit te rijden)?

On topic:
Eerst kijken of je nog kunt achterhalen van wie de kleding was, maar als dat niet kan, dan maar schenken aan het goede doel waar je toch al voor aan het sorteren was. Is het niet voor een goed doel, maar commercieel en ben je dus gewoon werknemer, dan is het voor de personeelspot.

.... iemand je een vraag stelt, maar je het ook na de derde keer niet verstaan hebt, omdat die persoon heel onduidelijk (bijvoorbeeld binnensmonds) praat?

The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
« Reactie #664 Gepost op: 13-11-2013, 22:08:04 »
Bedachtzaam "Hmmmm" murmelen, gevolgd door "Excuseert u mij een moment", waarna je (zodra buiten zicht) zo hard mogelijk richting huis rent. Ook als je toevallig op vakantie bent.

..een clown het niet uit z'n hoofd kunt praten dat je hem zou hebben besteld voor een verjaardagspartijtje?
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Online Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #665 Gepost op: 14-11-2013, 22:35:29 »
De buurman erbij halen, die werkt in de beveiliging. ;)

... je mensen al 100x iets hebt uitgelegd en ze ze het de 101e keer nog steeds niet snappen?

Offline trialk

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
« Reactie #666 Gepost op: 14-11-2013, 22:43:06 »
een trialkgevoel krijgen.

Geloof je dat veel mensen dat vroeger ook kregen ,[ als ze me niet snapten]  het woord werd zomaar spontaan geboren  ::regenboog:: ::zwaai::
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?