Auteur Topic: Topic vragen voor de MFD - J  (gelezen 27354 keer)

Offline Lo

• Forumlid
Topic vragen voor de MFD - J
« Gepost op: 27-04-2014, 09:08:32 »
Jenny, waarom corrigeerde je Jitske zo faliekant toen zij bij de Plompe Yoren er 1998 van wilde maken ipv. 1989 :-\\? (Ik neem dus aan dat Jenny de mol is :))
Ja ik weet dat er geen MFDJ komt maar er moet er wel een komen haha en in elk geval een vragenvuur op 1 of andere manier
De Blondine is de Mol, Stijn dus :)

Offline RoyL

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Topic vragen voor de MFD - J
« Reactie #1 Gepost op: 27-04-2014, 18:23:32 »
Uhh, komt er een junior fandag? Xd

Offline m0l

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 27-04-2014, 19:50:10 »
Jenny, waarom corrigeerde je Jitske zo faliekant toen zij bij de Plompe Yoren er 1998 van wilde maken ipv. 1989 :-\\? (Ik neem dus aan dat Jenny de mol is :))
Ja ik weet dat er geen MFDJ komt maar er moet er wel een komen haha en in elk geval een vragenvuur op 1 of andere manier

Plompe wat?

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 27-04-2014, 19:55:59 »
Plompe Yoren er 1998 van wilde maken ipv. 1989 :-\\? (Ik neem dus aan dat Jenny de mol is :))

(was 1 van de presumable hints naar JennY)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #4 Gepost op: 27-04-2014, 22:51:50 »
Uhh, komt er een junior fandag? Xd
lijkt me sterk. Maar bij RN weet je het maar nooit. Niets is wat het lijkt..........

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 28-04-2014, 10:12:46 »
Jenny, baalde je toen Art jouw half foute antwoord van de "lage Nederlanden" toch goed rekende en heb je hem er nog op aangesproken?

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 3-05-2014, 09:17:55 »

::rofl::

Toch zou het leuk zijn. Zal ik Jenny eens twitteren, krijg misschien antwoord ::)