Meestal zegt niemand iets over de verliezers, maar ben wel blij dat hij de finale haalde. Roeland verdiende die finaleplek. Jammer dat hij gespreid heeft, althans dat lees ik hier net. Niet zo slim in de finale, maar ik begrijp hem wel want als je moet kiezen tussen Jenny en Davey, dat is toch wel een duivels dilemma als je in het spel zit.
Die auto waarmee de finalisten kwamen aangereden, en die verdacht veel op een zeeschildpad leek, deed me nog even twijfelen aan het eind. Maar gek genoeg viel de puzzel bij mij ook in mekaar nadat Jenny plots Davey noemde bij de test. Ja hallo, hoe stom dat ik zo koppig was om niet om te gaan, al denk ik dat het komt omdat ik heel erg uitkijk met dat groepsdenken. Jenny stond hier afgetekend op nr. 1 dat ik er van uitging dat ze het heel misschien ook niet kon zijn. Maar helaas pakte die redenering verkeerd uit.
Als ik een keuze moest maken toen het spel afgelopen was dan zou ik aan het eind zeggen Jenny. Roeland had gekund, Davey ook. Maar 'in the end' was ik sowieso gegaan voor Jenny. Wel ook eens fijn om mee te maken dat je het niet zeker weet. Ben dus ook een beetje blij dat ik op deze manier toch wat verrast werd, met dank aan Roeland en Davey die mij de hele serie zand in de ogen strooide met hun chaotisch gedrag. Waren allebei misschien ook wel een goeie Mol geweest.