Ja totaal eens! Het was zo knap hoe ze iedereen op het verkeerde ben zette! Ik besef dat ze net als Jan gewoon een personality is, dus niks anders deed dan haarzelf zijn, maar juist dat vond en vind ik zo knap!
Ik doe zelf al sinds het aller begin Deborah hier mee, kan niet zeggen dat ik nooit geband ben, want vorig jaar endorste ik de Schaakhint en ik werd prompt voor een week geband, maar zit verder wel in je straatje
. En trouwens toch fraai dat de Schaakhint er weldegelijk was, doch anders dan ik zei
.
Erg fijn inderdaad dat je alles (voor zover niet verwijderd natuurlijk) kunt teruglezen, het maakt Milouska alleen maar een sterkere mol. Ik denk nog steeds dat ze ook niet anders kon, ze is gewoon iemand full in your face. Ik zag haar indertijd bij de lijsttrekkersdebatten van het jeugdjournaal, en het was niet anders. Ze houdt zich niet in, ze kan het gewoon niet ...
Om nu te zeggen, alleen maar zulke mollen, ja dat zou mooie algemene tv zijn, maar wij molloten gaan dan daar weer op zoeken. Dus er zullen zeker weer 'consideratie'-mollen komen. Bij de Vlaamse editie hebben we er denk ik een te pakken die het midden houdt, dus misschien wel ideaal