In het onderwerp/gestart door, staat nu aflevering 3 klaar voor reacties.
Maar aflevering 1 en 2 met alle reacties kan ik niet meer vinden.
Waar kan ik ze vinden.?
Bij de bovenste 8 topics zie je aan de linkerkant een pinnetje staan: dat betekent dat deze topics als het ware zijn 'vastgezet' dus die blijven in het bovenste gedeelte van het topic staan. Dat doen we altijd bij de aflevering van de desbetreffende week (dus vorige week aflevering 2, deze week aflevering 3 etc.). Op de dag van de nieuwe uitzending maak ik de topics aan voor de nieuwe aflevering, en bij de topics van de aflevering ervoor (aflevering 2 in dit geval) haal ik dan het pinnetje eraf, waardoor die topics weer tussen de 'gewone' topics komen te staan (en dat staat inderdaad waarschijnlijk op volgorde van wanneer de laatste reactie is geplaatst). Dus stel dat er in één van de topics uit aflevering 2 een dag niets is geplaatst, dan kan het zijn dat je een stukje moet scrollen om die weer te vinden.
Ik was vandaag vrij vroeg met het aanmaken van de nieuwe topics omdat ik vanavond weg ben, maar ik kan wel proberen om het dan voortaan weer wat later op de dag te doen als dat fijner is