Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Ik snap wel wat je een beetje bedoelt, ik heb dit ook bij Ranomi. Maar ik denk dat zij gewoon zo redelijk rustig kan zijn, omdat ze natuurlijk jaren op topniveau heeft gezwommen en dan kan je redelijk goed tegen druk en misschien onbewust verdacht lijkt daardoor door kijkers, als je naar haar gezicht kijkt.
Ja, dat dacht ik ook. Daarom vond ik het zo gek dat Ranomi zo gestrest was toen de Mol 'zojuist' bekend was gemaakt. Everon: 'Kijk elkaar nog maar even goed aan' o.i.d.Voor het telefoontje van Rik was ze veel minder gespannen. Er is nog wel een wijd shot van erna ergens in het begin ertussen gemonteerd. Is te zien aan haar lichaamstaal dat het van later is.
De reacties op de groene schermen in aflevering 7:JurreSoyDaniëlOpnieuw zie ik de spanning niet van het gezicht van Jurre verdwijnen, net zoals eerder:En dat bleek iets wat het lastigst te spelen is over de jaren: echte opluchting.Ook Daniël reageert apart, een beetje zoals Everon deed.
Anke die al weet hoe laat het is... weet dat ze bedrogen is door de Mol, Daniël. Ze feliciteert hem niet met z'n groene scherm. Daniël zoekt contact... ze zegt even sorry, maar kijkt hem niet aan. Is afwerend. Je ziet Daniël stuk gaan
Wordt wel een beetje duidelijk waarom het groene scherm van Jurre bij de eerste test niet geschikt was voor uitzending.
Zal wel meevallen, aangezien verder niemand van de kandidaten hem gelijk verdacht.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
474 gasten en 18 vaste bezoekers