eeey, goed gevonden! alleen een beetje te laat vrees ik. maar we zouden hier toch ook een mol uit moeten kunnen halen? Iemand ideetjes?
jawel
Er even vanuitgaand dat vlaming's theorie helemaal klopt ( en dat lijkt wel zo) dan is mij al eerder opgevallen dat de positie van George in de introfilmpjes raar is.
je krijgt (in ieder vanaf afl 3) een opsomming in de intro's van eerst de mannen en dan de vrouwen. daar heb ik stelselmatig op gelet. Het schijnt dat in afl 2 pamela nog tussen de mannen werd "geintro'd". maar George staat al die tijd al tussen de vrouwen. dat van pamela heb ik ook niet zelf gezien, ik heb alleen maar ( vanaf afl 3 echt opgelet!) george tussen de vrouwen gezien.
Eerst dacht ik dus, die is makkelijk, net als bij de vlaamse, daar stond de mol niet op alfabet en de rest wel, nu dus hetzelfde met mannen en vrouwen.
Maar toen mij gewezen werd op pamela in afl 2 dacht ik:
pamela de eerste vrouw tussen de mannen die afvalt.
george de " last man standing".
zoals ik al zei, ik ging al voor G. als mol en zijn positie in de intro's vind ik kenmerkend.
Bovendien zit er onder zijn filmpje geen stemgeluid, bij al de anderen is dat eronder gemonteerd. hij staat daar heel stil te hakken an die boom.
Goed gevonden van die intro's vlaming!!!!!!
george is de mol