Wie gaat er vlak voor de finale uit. Ik gok op Jantien, haar mogelijke switch van Ellen naar John gaat haar de kop kosten. Ze gaat twijfelen, fouten maken, waardoor ze EXIT gaat.
Ik ben volledig akkoord met jouw standpunt.
Meer nog, hierdoor weten we wie de Mol is :
Jantien zat dus fout met John als Mol.
Waarom viel zij dan niet af ?
Wel, ook Harry, Ellen en George zaten fout. Toch viel Harry af terwijl hij op Ellen (sommige beweren Jan10) stemde.
Dus Harry heeft :
1) een vrouw als Mol (steeds terugkerende vraag, dat geslacht) gekozen
2) iemand gekozen die meedeed met de bus-opdracht.
Ik denk dat we hier bijna met zeer grote zekerheid kunnen uit opmaken dat Jantien geluk heeft gehad met haar kezue voor een man / boomhakker-opdracht-kandi, waardoor ze wel enkele vraagjes juist had.
Simpel gevolg : De Mol is een man, niet John, maar deed wel mee aan de boompje-hak-mij-om opdracht.
Rara wie de Mol kan zijn...
Je wordt nu bijna zelfs eenvoudig om de afvaller, winnaar en verliezer te vinden.
- Jan10 gaat dus vrijdag afvallen, omdat ze ditmaal het geluk niet aan haar zijde zal hebben
- John verdenkt George helemaal niet vanwege die perfecte hak-activiteit van George. Hij zoekt trouwens een nieuw vriendje na het wegvallen van Prince en vindt die in George. Hij wordt verliezend finalist. Heeft na de reeks geen contact meer met Geroge omdat hij zich door hem "bedrogen" vindt (zie uitleg Exit-filmpje Prince)
- Ellen zal gaan twijfelen, moet in de finale kiezen tussen John en geroge en kiest dus teeds voor een man, waardoor ze de winnaar. Zij triomfeert.
... en George, die leefde lang en gelukkig ...