Auteur Topic: Big Brother  (gelezen 56929 keer)

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
LET OP: VERHUISD
« Reactie #80 Gepost op: 20-10-2002, 13:30:03 »
Iemand zit idd allemaal drank weg te spoelen...
Schande!  :(

Ik zou in gewetensnood komen denk ik... ;D

Gr. B.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #81 Gepost op: 20-10-2002, 14:42:27 »
Echt zonde van die drank! Honderden euro's worden zo door de gootsteen gegooid. Echt doodzonde!  ;)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #82 Gepost op: 20-10-2002, 14:50:13 »
jah idd!!! das eik best wel dom zoooo zonde!

maareh... kan iemand me uitleggen wat er nou na donderdag gebeurd is tussen arthur en ursula en arthur en de rest? sinds dien heb ik het nl. een beetje gemist...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 20-10-2002, 18:16:49 »
Voor mij is 't ook nog niet zo duidelijk. Arthur was vrijdag in 't cafe geloof ik weer dronken en wilde rozen meenemen voor Ursula. Of hij 't uiteindelijk gedaan heeft weet ik eigenlijk niet.

Toen de bungalowbewoners terug kwamen uit 't cafe, deden de bunkerbewoners net alsof ze al sliepen. Arthur was erg teleurgesteld dat hij Ursula niet zag. Later kwam ze wel tevoorschijn en toen zag ze gelijk dat Arthur weer veel gedronken had en wilde niks van 'm weten.

Toen ineens begon Arthur Ursula van 't verdwijnen van de drank te beschuldigen. En Ursula verdenkt Arthur.....

Blijkbaar heeft Arthur ook weer 'n uitbarsting gehad op vrijdagavond, maar dat staat verder niet op de nieuwssite. Maar uit de nieuwsitems van zaterdag is op te merken dat Arthur die avond ervoor 'n uitbarsting heeft gehad.

Ik heb verder niet veel van die uitbarsting gezien in de uitzending van gisteren. Misschien dat er vandaag nog iets van opkomt.....

Maar 't is iig allemaal 'n beetje vaag. Ik meen ook nog ergens gelezen te hebben dat Arthur 'n boete heeft gekregen i.v.m. overmatig alcoholgebruik, maar dat kan ik op dit moment nergens meer terug vinden.

Ik kan dus helaas niet zo veel duidelijkheid scheppen Doris.  :-[

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 20-10-2002, 19:31:13 »
Ik zal proberen er nog iets aan toe te voegen. Er is blijkbaar wat wrijving tussen Daniela en Arthur. Dat heeft te maken met die bubblebad scene. Blijkbaar heeft BB Arthur daar op aangesproken in verband met zijn relatie met Ursula. Hij is pissed, want er is niets gebeurd. Toen hadden ze dat feest in het bewonerscafe en kreeg Arthur ruzie met Ursula over de drank die hij gedronken zou hebben. De rest van de groep steunde hem niet ten hij hun vroeg om te zeggen dat hij weinig gedronken had. Toen werd hij heel boos en begon vanalles te zeggen over dat vrouwen allemaal hoeren zijn en dat ie er schoon genoeg van had en dat iedereen hem de pot op kon. Daarbij had hij het vooral over Daniela die zicj volgens hem veel te uitdagend gedraagt (ook tijdens het cafebezoek).

Zoiets heb ik ervan begrepen. Iedereen is het gedrag van Arthur een beetje zat. Ursula is boos vanwege de drank en vanwege zijn onbeschofte gedrag en Arthur is boos op iedereen omdat ze hem niet steunen en vooral op Daniela die volgens hem alle problemen heeft veroorzaakt.

Pffft...het is wat  ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 20-10-2002, 19:47:30 »
De uitzending van net verschafte idd wat duidelijkheid!  :)

Ik wilde nog effe aan 't verhaal van ovide, die 't trouwens prima verwoord heeft, toevoegen dat Martijn Arthur wel steunde. Hij vond dat Arthur helemaal niet teveel gedronken had.

Ik denk trouwens dat 't gedrag van Arthur zijn exit donderdag tot gevolg heeft. Ik kan me niet voorstellen dat veel Nederlanders 'm nog erg sympathiek vinden. Nou weet ik dat 't niet echt uit maakt hoe men stemt, want BB bepaald toch wie er uit gaat. Maar toch denk ik dat 't zo goed als zeker is dat Arthur moet vertrekken donderdag. En ik vind dat helemaal niet erg......

We hebben trouwens nog maar erg weinig van de 2 nieuwe mannen gezien behalve dan hun gebruinde gespierde body's tijdens de liveuitzending. Ik heb ze verder nog niet echt veel horen zeggen. Maar misschien hebben ze ook nog niet veel zinnigs te melden gehad, of tenminste niet veel dat interessant genoeg was om uit te zenden.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
VERPLAATST: test
« Reactie #86 Gepost op: 20-10-2002, 22:28:27 »
aha.... nou bedankt allebei want nu snap ik het een stuk beter :). en han, ik denk juist dat, hoeveel kijkers arthur er ook uit willen hebben, BB er dan voor zorgt dat hij net genoeg stemmen heeft waardoor hij er in blijft. helaas, want ik zou hem graag zien vertrekken, wat een kl**tzak is dat zeg zulke gasten halen dus echt het bloed onder m'n nagels vandaan.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 20-10-2002, 22:46:17 »
en han, ik denk juist dat, hoeveel kijkers arthur er ook uit willen hebben, BB er dan voor zorgt dat hij net genoeg stemmen heeft waardoor hij er in blijft.

Hij zorgt idd wel voor wat rumoer daar in 't huis, dus op dat gebied denk ik ook dat BB 'm er graag in wil houden. Maar z'n relatie met Ursula wordt ook wel 'n beetje vervelend, dus misschien dat ze 'm toch liever kwijt willen. En dan proberen te insinueren dat Ursula verliefd is op 'n ander in 't huis. Dan zouden ze eigenlijk Arthur thuis op de bank moeten filmen als hij die beelden ziet. Dat geeft pas leuke televisie!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #88 Gepost op: 21-10-2002, 11:40:29 »
jah idd ;D nou jah... dan krijgen we wel een hele erge agressieve arthur, ik zou dan niet bij em in de buurt willen zijn!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 21-10-2002, 13:08:32 »
ff een update'je van de Belgische BB:
De kanaaloversteek. Een halve week volle reclame geweest van de grootste stunt dit en kanaaoversteek dat. De helft van het groepje zwemt 3 uur en de andere helft wordt ziek en ze stoppen. Wat een flop.

Ester ligt eruit. Zegt jullie waarschijnlijk niks. Ik was blijkbaar een van de weinigen die haar wel leuk vond. De rest vond dat ze elke man lag op te geilen om niet genomineerd te worden.
Ze heeft het erg te verduren gekregen toen ze in de studio geconfronteerd werd met uitspraken van de anderen uit de dagboekkamer. Hele lelijke dingen werden er gezegd en ze begon bijna te huilen en dekte haar oren af.
En toen vertelden ze haar dat er een collaborateur in het huis zit. En toen bleek dat het haar bijna-lover Kelly was, wist ze helemaal niet neer wat denken, want ze dacht natuurlijk dat alles wat hij voor liefs over haar gezegd en gedaan had, dus ook allemaal nep was. Ik had met haar te doen :(

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 21-10-2002, 13:22:26 »
Jeetje Robbie, het begint wel erg platvloers te worden, zowel in Nederland als in Belgie. Ze doen gewoon alles om te shockeren...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 24-10-2002, 21:23:26 »
Ik kijk dus nooit meer naar BB! Wat 'n oplichterij zeg!  :(

Martijn had net nog 20% van de stemmen en ineens heeft hij 't minste aantal en moet eruit! Daar klopt dus echt helemaal niks van!  :( :( :(

Bah! Bah! Bah! Bah! Bah!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 24-10-2002, 21:36:50 »
Ik liet me net natuurlijk 'n beetje gaan en natuurlijk heb ik BB gewoon afgekeken. Maar dat neemt niet weg dat 't belachelijk is dat Martijn eruit moest. 't was eigenlijk gewoon Stefan of Arthur met de minste stemmen, maar omdat die nog te interessant zijn voor 't programma mogen die weer blijven.

Wel goed dat ze drie dagen niet mogen roken daar. 't is natuurlijk 'n beetje overdreven om te zeggen dat we niks konden zien door de rook, maar er wordt echt wel heel erg veel gerookt in 't huis. 't verbaast me eigenlijk ook dat er wel 12 van de 15 roken. Dat is echt wel heel erg veel. :-\

« Laatst bewerkt op: 24-10-2002, 21:45:29 door Han13 »

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #93 Gepost op: 24-10-2002, 22:15:36 »
k kom net thuis van de sportschool, dus k heb de liveuitzending niet gezien, maar martijn er dus uit... jammer want ik vond hem wel schattig. maar iig, wie zijn dr genomineerd? ze zouden toch vandaag beginnen met nomineren?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 24-10-2002, 22:20:50 »
ja, maar net zoals vorig jaar laten ze in de live-uitzending maar 1 iemand z'n nominatie uitbrengen en vervolgens wordt er gezegd dat je voor de rest van de nominaties even naar de livestreams op internet moet. (waar ze dus weer geld mee kunnen verdienen!  :( )

Daniela mocht in de uizending zeggen wie ze wil nomineren. D'r moet deze week 'n vrouw genomineerd worden (echt belachelijk!). Daniela koos voor Ursula, omdat ze daar niet veel mee heeft. Ze wilde er nog iets bij vertellen, maar Martijn Krabbe liet haar niet uitpraten. BB liep weer uit en moest daarom snel afgerond worden...... (zoals altijd. waarom stoppen ze dan ook zo veel in 1 uurtje?)

De rest zal wel vanavond nog of morgen gaan nomineren. Daar is BB namelijk ook goed in: beweren dat ze vanavond nog gaan nomineren terwijl 't dan pas morgen wordt. (en diegene die betaald hebben voor de streams vanavond worden weer genept!)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 24-10-2002, 22:27:47 »
Ik lees net in de streamverslagen op 't FOK!-forum dat ze toch nu aan 't nomineren zijn. Maar er is natuurlijk geen beeld van 't nomineren op de livestreams. Zijn de betalers voor de streams toch nog genept......

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #96 Gepost op: 24-10-2002, 22:28:47 »
tssss waar slaat het nou weer op dat ze een vrouw móéten nomineren? kunnen ze het niet gewoon gemengd doen, dan vind ik het veel spannender en eerlijker.

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 25-10-2002, 00:04:29 »
Martijn had net nog 20% van de stemmen en ineens heeft hij 't minste aantal en moet eruit! Daar klopt dus echt helemaal niks van!  :( :( :(

Even WIDM-achtig redeneren: Als ze Martijn er zo graag uit willen hebben; dan kunnen zo toch die percentages direct al manipuleren? (dus niet alleen de laatste)

Gr. B.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 25-10-2002, 16:47:04 »
Ja idd! Nu weten we gewoon dat 't niet klopt en dat ze ons betoepen. Als ze 't eerste percentage al lager hadden gezet, was 't geloofwaardiger geweest. Maar zo slim zijn Hummie en consorten blijkbaar niet.

Maar wat mij betrefd is 't nu wel heel erg zeker: BB belazerd de boel! Bellen heeft dus totaal geen zin (gelukkig dat ik al zo verstandig was om dat bij serie 1 al in te zien!), want ze bepalen toch zelf wie er uit gaat.  :(

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 26-10-2002, 03:13:10 »
... betoepen ...
Komt me vaag bekend voor (dat woord); is het Limburgs?  :)
*bertha gaat zich eens verdiepen in de Limburgse cultuur...

Citaat
Maar wat mij betrefd is 't nu wel heel erg zeker: BB de AVRO belazerd de boel! Bellen heeft dus totaal geen zin (gelukkig dat ik al zo verstandig was om dat bij serie 1 al in te zien!), want ze bepalen toch zelf wie er uit gaat. wie er gaat winnen om zo wel de schijn van onpartijdigheid op te houden (WIDM is ook van de AVRO...)   :(

;) :)

Gr. B.