Auteur Topic: the NEXT exit (aflevering 8)  (gelezen 19440 keer)

Offline kaketoe

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: the NEXT exit (aflevering 8)
« Reactie #20 Gepost op: 23-03-2002, 15:23:41 »
Citaat

Ik snap het. We hebben het allemaal moeilijk na deze aflevering. Maar soms is de waarheid hard ;)
Maar John is niet de next exit (stierenvechtscene), dus ik kan ook nog (wel minder overtuigd) hopen op mijn mol John.

Ik weet nog dat in een interview (ik geloof van jantien) dat zij bekend maakte dat er nogal wat ophef was over 1 opdracht waarmee de kandidaten het niet eens waren. Persoonlijk denk ik dat de rugzak in de hens opdracht was of heel misschien de bagage doorsnuffel opdracht maar zou het niet kunnen dat dit over de opdracht met het stierenvechten ging. Misschien heeft de redactie om ophef te voorkomen wel besloten deze opdracht te skippen en niet uit te zenden. Ik geef toe dat de kans hierop klein is, (waarom zouden ze anders dit wel in de promofilmpjes verwerken) maar bij de 2e vlaamse molreeks zat deze opdracht in het begin waar toen nog een grote groep aanwezig was om hieraan deel te nemen.

at your service

Offline highwaykind

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
« Reactie #21 Gepost op: 23-03-2002, 17:19:07 »
Aangezien mijn topics standaard na 4 antwoorden dicht lijken te gaan ( ja, zo word ik natuurlijk nooit MOL GOD(ess) :)) hier even verder.. de enige mogelijkheid mbt de slangetjes theorie is dat Ellen netjes in het midden staat en dat ze nu van achteraan beginnen ( met prince dus ) en dat Ellen dan de MOL is .. ? Dus als george volgende week afvalt ( ik geef niet zomaar een  goeie theorie op !) kan dit nog kloppen ..

Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #22 Gepost op: 23-03-2002, 17:44:00 »
tenzij george er volgende week uit zou gaan, maar hij een vrijstelling verdient en john eruit gaat ofzo. ik laat de slangetjestheorie even voor wat het is...

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 23-03-2002, 22:14:34 »

Citaat

maar de meesten onder ons zullen ondertussen wel beter weten, dit zijn dwaalsporen, de redactie weet dat wij dat gaan vinden, en dat wij er geloof aan gaan hechten zeker als de theorie een paar keer blijkt te kloppen.

En zo hebben ze er dit jaar dus wel veel theorien ingepropt......en wij alles maar aandachtig onderzoeken en bespreken. Ik denk dat men zich rot lacht daar bij de WIDM-redactie.  :(  Ze hebben ons dit jaar gewoon veel te doen willen geven.... ;)

Citaat
natuurlijk zullen er wel andere HINTS inzitten, maar volgens mij zullen ze nooit de volledige volgorde van exits weggeven

Nee heb ik eigenlijk ook nooit zo in geloofd. Men zal nooit zoveel info prijs geven al is 't in aanwijzingen vorm, maar er zal dan altijd 'n grote kans zijn dat wij 't zouden ontdekken.

Ik geloof dus ook niet dat ze met de mizikale hints zo veel  over de identiteit van de mol willen prijs geven, en blijkbaar was dat dus ook niet de bedoeling want de enige waarbij de hints zo mooi paste is er in aflevering 7 uitgevlogen..... :-/

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 24-03-2002, 10:30:32 »
Men weet bij WIDM natuurlijk ook dat de fanatieke kijkers de verborgen hints steeds beter doorkrijgen, dus was het eigenlijk misschien te 'mooi' om waar te zijn dat de slangtheorie tot het eind zou kloppen. (Eigenlijk ben ik wel blij dat de spanning er weer in zit nu ;)).
Misschien dat de volgorde van afvallen wel verborgen zit, maar dan in gedeeltes. Ik bedoel: Uit het lijstje van Prince uit afl. 2 kon je de eerste 4 afvallers (na Erik) aflezen, maar nu moeten we het ergens anders zoeken. In de volgorde van de filmpjes, introductie o.i.d.
Het is maar een idee hoor, ik weet het ook niet.  :D
Ik vind het anders wel te toevallig dat dat lijstje klopte t/m Karen en bovendien was bij Kerstin in dezelfde afl. natuurlijk het lijstje op alfabetische volgorde te zien. Er móet dus bijna wel een verborgen hint in zitten en misschien was dat wel gewoon de eerstvolgende 4 afvallers.

Offline heike

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 24-03-2002, 12:08:40 »

Citaat

Men weet bij WIDM natuurlijk ook dat de fanatieke kijkers de verborgen hints steeds beter doorkrijgen, dus was het eigenlijk misschien te 'mooi' om waar te zijn dat de slangtheorie tot het eind zou kloppen. (Eigenlijk ben ik wel blij dat de spanning er weer in zit nu ;)).

dat weten ze inderdaad en ze kunnen bovendien mooi nagaan of we er al achter zijn door dit forum in de gaten te houden. en het zou me niks verbazen dat ze in het uiterste geval (als er inderdaad een verborgen aanwijzing ontdekt is die naar de mol wijst) ze een uitzending gaan hermonteren om ons weer op het verkeerde spoor te zetten, of hier incognito berichtjes gaan posten, of gewoon tegensprekende aanwijzingen toevoegen.

maar hoeveel verborgen aanwijzingen zaten er nu eigenlijk in de vorige series? toch niet zo heel veel? ik heb de indruk dat er nog nooit zoveel fake aanwijzingen hebben ingezeten als nu.

Offline Lauren

• Forumlid
  • Koekoek!
« Reactie #26 Gepost op: 24-03-2002, 19:43:14 »

Citaat

dat weten ze inderdaad en ze kunnen bovendien mooi nagaan of we er al achter zijn door dit forum in de gaten te houden. en het zou me niks verbazen dat ze in het uiterste geval (als er inderdaad een verborgen aanwijzing ontdekt is die naar de mol wijst) ze een uitzending gaan hermonteren om ons weer op het verkeerde spoor te zetten, of hier incognito berichtjes gaan posten, of gewoon tegensprekende aanwijzingen toevoegen.

maar hoeveel verborgen aanwijzingen zaten er nu eigenlijk in de vorige series? toch niet zo heel veel? ik heb de indruk dat er nog nooit zoveel fake aanwijzingen hebben ingezeten als nu.

Volgens mij zaten er in de vorige serie idd helemaal niet veel verborgen aanwijzingen. 2 of 3 ofzo. In ieder geval bij het beginfilmpje, dat Nico elke afl iets verder naar beneden abseilde en de rest gewoon elke keer hetzelfde deed. En in de muziek bij de opdracht in het museum hoorde je, als je hem achteruit beluisterde (hoe dat moet, zou ik niet weten???), iets van 'Nico is de mol'. Wat er verder voor aanwijzingen waren weet ik niet meer, maar ik denk niet zo heel veel meer!!!

Koekoek!

aggie

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: 24-03-2002, 20:26:32 »
The next exit kan volgens mij iedereen zijn, behalve john, omdat hij in een stierenvecht-opdracht zit en die is niet getoond in het preview-filmpje van vrijdag.
Voor de rest is dit wel heel erg een topic met veel gespeculeer en weinig 'hot news' :(

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 24-03-2002, 20:40:25 »

Citaat

Ik vind het anders wel te toevallig dat dat lijstje klopte t/m Karen en bovendien was bij Kerstin in dezelfde afl. natuurlijk het lijstje op alfabetische volgorde te zien. Er móet dus bijna wel een verborgen hint in zitten en misschien was dat wel gewoon de eerstvolgende 4 afvallers.

Bij Prince was 't afwijkende rijtje te zien en 't kan ook haast geen toeval zijn geweest dat juist bij zijn exit 't rijtje niet meer klopt.  ;)

Citaat
(Eigenlijk ben ik wel blij dat de spanning er weer in zit nu ;)).

Ikke ook!  :D

Offline jorg

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 26-03-2002, 14:54:21 »
Lauren volgens mij heb je gelijk, zoveel hints zitten er niet in lijkt me, hooguit wat dingen die als hint worden opgevat. Dat zijn dan vooral dingen bij de schermen bij de executies: zie de groeneschermentheorie, slangetjestheorie, de nagloeiende Dick en de Capslock. Het is toch raar als je van een programma waar van alles gebeurt waar je uit zou kunnen afleiden wie een mol is, je als kijker eigenlijk moet afgaan op zulke geintjes.

Dat uitzendingen worden gehermonteerd omdat hier een of andere theorie opduikt lijkt me wel heel erg raar: ga maar eens na hoeveel mensen hier posten en hoeveel er naar het eigenlijke programma kijken, dat zijn er nogal wat meer. Zou je dan voor dat kleine groepje zulke dure ingrepen doen? Dacht het niet.

G H A S A L

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 26-03-2002, 15:07:19 »

Citaat

Dat uitzendingen worden gehermonteerd omdat hier een of andere theorie opduikt lijkt me wel heel erg raar: ga maar eens na hoeveel mensen hier posten en hoeveel er naar het eigenlijke programma kijken, dat zijn er nogal wat meer. Zou je dan voor dat kleine groepje zulke dure ingrepen doen? Dacht het niet.

Als men in dit forum leest dat wij een of andere hint erg snel hebben ontdekt, is dat voor de WIDM-makers denk ik wel 'n teken dat die hint te 'obvious' was, ook voor de normale tv-kijkende mensen. En ik geloof er best wel in dat ze iets kleins gaan hermonteren (of wat hints gaan toevoegen) om te voorkomen dat we te snel achter de identiteit van de mol komen.  :)

Offline jorg

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 26-03-2002, 15:26:02 »
Het enige waar ik aan wil is dat ze aan het begin van de uitzendperiode nog niet alle elf afleveringen hebben gemonteerd maar bijvoorbeeld maar de helft, en dat ze dus voor die laatsten wat dingen kunnen aanpassen. Ingrijpen in afleveringen die al met veel bloed zweet en tranen zijn gemonteerd doe je alleen maar voor iets groots, volgens mij, en zeker niet voor iets kleins. Ze moeten wel bv even lang blijven, dus als je er een hint in stopt moet er iets anders weer uit. Ga d'r maar aan staan

G H A S A L

Offline undercover_mol

• Forumlid
  • Leuk speurwerk......toch?
« Reactie #32 Gepost op: 28-03-2002, 17:35:01 »
In het item harry is de molwerd mij gevraagd mijn theorie over de volgende exit nader toetelichten.
Mij theorie betreffende sommige exits is de volgende: Iedere keer als er twee 'kandidatenvoorfilmpjes' tijdens 1 uitzending werden vertoond, was de persoon die in de tweede opdracht zat de pineut. Dit zal betekenen dat Harry (in het eerste filmpje) de dans zal ontspringen en dat George (hoe jammer dat ook is) de komende uitzending het veld zal moeten ruimen.
Het liefst zag ik George als mol, maar ik vrees het ergste voor morgen (vrijdag). De andere voorfilmpjes zijn willekeurig gekozen (of misschien kan iemand een puzzelverband leggen tussen exit en voorfilmpje.
Wat betreft de hoofletters van Jantien...Wie zou jij met hoofdletters schrijven? de winnaar toch?

Veel MOLplezier!
groetjes Undercover_mol

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #33 Gepost op: 28-03-2002, 17:57:35 »
ik zou het echt heel erg vinden als george eruit gaat, maar ik ben er vrij zeker van, evenals ik er vrij zeker ben dat harry, jantien en ellen in de finale zullen komen: ellen mol, jantien winnaar en harry verliezer.
kl*te, ik had het george echt van harte gegund....
ik denk dat ik maar niet ga kijken morgen, ik kom iig niet online, want ik ben veel te hard aan het huilen morgen om nog berichtjes op het forum te kunnen lezen. heeft iemand misschien een zakdoekjes voorraad voor me, et liefst roodwitgeblokt?
snif...
verdrietig doortje  :'(
en met me spelling lukt et ook al niet  :'(bleeeeeeeeeeeeeh :'(

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 28-03-2002, 18:05:23 »

Citaat

In het item harry is de molwerd mij gevraagd mijn theorie over de volgende exit nader toetelichten.
Mij theorie betreffende sommige exits is de volgende: Iedere keer als er twee 'kandidatenvoorfilmpjes' tijdens 1 uitzending werden vertoond, was de persoon die in de tweede opdracht zat de pineut. Dit zal betekenen dat Harry (in het eerste filmpje) de dans zal ontspringen en dat George (hoe jammer dat ook is) de komende uitzending het veld zal moeten ruimen.

Dit lijkt wel 'n interessante theorie, maar ik zou dan graag precies weten welke introfilmpjes (dus van welke kandi) uit dezelfde afleveringen kwamen en of 't dan ook iedere keer klopte dat de twede daarvan eruit is gevlogen.

Ik ga 'ns puzzelen denk ik....... :-/

aggie

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: 28-03-2002, 18:05:54 »
En hoeveel van jullie waren er zeker van dat Prince de mol was ;)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #36 Gepost op: 28-03-2002, 18:10:56 »
jajaja, aggie, wrijf et er nog maar es in he, strooi nog maar es zout op de wonden...
maar dat je et eerst fout hebt, wel niet zeggen dat je het de tweede keer ook fout hebt, think about it...

Offline ambijans

• Forumlid
  • ambijans prefers blondes! :)
« Reactie #37 Gepost op: 28-03-2002, 18:51:51 »
Als George morgen afvalt, dan zou dat erg zonde zijn (maar goed, we zijn voorbereid op het allerergste).
Optimist als ik ben ga ik er echter vanuit, dat ie gewoon blijft tot in de finale! Toch?
HIJ MOET GEWOON DE MOL ZIJN!!!
Mijns inziens valt er morgen gewoon weer een vrouw af (met een lichte voorkeur voor Ellen), hoewel ze zeker de kwaadste niet is...

Wat die muzikale aanwijzingen betreft: kan het niet gewoon de favoriete muziek van de Mol zijn?  ;D
Geeft ie meteen blijk van een ruime muzikale interesse.

ambijans

Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Momferdina

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 28-03-2002, 19:11:35 »
okee, dus als George afvalt, draaien we het om en starten we het oude rijtje weer op, omdat ze niet kunnen concureren met de deelnemers uit het andere rijtje. Als ons dat dan bevalt kunnen we doorschuiven...
(gut, waar ken ik die tekst van...?  :o)
Dan wordt het rijtje afvallers: George, John en finale: Harry, Jantien, Ellen?

Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 28-03-2002, 20:55:06 »

Citaat

Het liefst zag ik George als mol, maar ik vrees het ergste voor morgen (vrijdag). De andere voorfilmpjes zijn willekeurig gekozen (of misschien kan iemand een puzzelverband leggen tussen exit en voorfilmpje.

Ik heb deze theorie nog 'ns nader onderzocht Er zijn maar 2 aflevering waaruit de introfilmpjes van 2 kandidaten zijn gehaald, afl. 5 en afl. 8. Uit aflevering 5 kwam 't filmpje van zowel Kerstin als Jantien en Kerstin is idd ook in aflevering 5 afgevallen. Ik zie dit echter als puur toeval. (als 't nou 'n aantal keren zo gebeurd was, maar dat is niet zo)

Ter verduidelijking hier 'n overzichtje met uit welke uitzending 't betreffende introfilmpje komt per kandi (in volgorde van uitzending in aflevering 2):

Dick: afl. 3 (viel af in afl. 3)
Pamela: afl. 1 (viel af in afl. 2)
John: afl. 7
Prince: afl. 2 (viel af in afl. 7)
Harry: afl. 8
Ellen: afl. 6
Kerstin: afl. 5 (viel af in afl. 5)
George: afl. 8
Karen: afl. 4 (viel af in afl. 6)
Jantien: afl. 5

Overzicht bij welke kandi 't introfilmpje kwam per aflevering:

afl. 1: Pamela
afl. 2: Prince
afl. 3: Dick
afl. 4: Karen
afl. 5: Kerstin, Jantien
afl. 6: Ellen
afl. 7: John
afl. 8: Harry, George

Lijkt me ook willekeurig gekozen. Er zijn dus maar 2 afleveringen waar ook 2 filmpjes uitgehaald zijn. Ik begrijp ook niet echt waarom undercover_mol tot de conclusie komt dat George nu moet vertrekken. 't kan volgens deze theorie toch oook net zo goed Harry zijn? We weten namelijk nog niet in welke volgorde de opdrachten in aflevering 8 worden uitgezonden.  :-/

Ik denk dus niet dat we er iets mee kunnen. Helaas pindakaas.

Maar nu alles zo mooi op 'n rijtje staat kan misschien iemand proberen 'n verband te vinden tussen de aflevering waar 't introfilmpje uit komt en de aflevering waarin de betreffende kandi afvalt. Ik zelf zie er voorlopig niks in..............