In het item harry is de molwerd mij gevraagd mijn theorie over de volgende exit nader toetelichten.
Mij theorie betreffende sommige exits is de volgende: Iedere keer als er twee 'kandidatenvoorfilmpjes' tijdens 1 uitzending werden vertoond, was de persoon die in de tweede opdracht zat de pineut. Dit zal betekenen dat Harry (in het eerste filmpje) de dans zal ontspringen en dat George (hoe jammer dat ook is) de komende uitzending het veld zal moeten ruimen.
Het liefst zag ik George als mol, maar ik vrees het ergste voor morgen (vrijdag). De andere voorfilmpjes zijn willekeurig gekozen (of misschien kan iemand een puzzelverband leggen tussen exit en voorfilmpje.
Ik heb deze theorie nog 'ns nader onderzocht Er zijn maar 2 aflevering waaruit de introfilmpjes van 2 kandidaten zijn gehaald, afl. 5 en afl. 8. Uit aflevering 5 kwam 't filmpje van zowel Kerstin als Jantien en Kerstin is idd ook in aflevering 5 afgevallen. Ik zie dit echter als puur toeval. (als 't nou 'n aantal keren zo gebeurd was, maar dat is niet zo)
Ter verduidelijking hier 'n overzichtje met uit welke uitzending 't betreffende introfilmpje komt per kandi (in volgorde van uitzending in aflevering 2):
Dick: afl. 3 (viel af in afl. 3)
Pamela: afl. 1 (viel af in afl. 2)
John: afl. 7
Prince: afl. 2 (viel af in afl. 7)
Harry: afl. 8
Ellen: afl. 6
Kerstin: afl. 5 (viel af in afl. 5)
George: afl. 8
Karen: afl. 4 (viel af in afl. 6)
Jantien: afl. 5
Overzicht bij welke kandi 't introfilmpje kwam per aflevering:
afl. 1: Pamela
afl. 2: Prince
afl. 3: Dick
afl. 4: Karen
afl. 5: Kerstin, Jantien
afl. 6: Ellen
afl. 7: John
afl. 8: Harry, George
Lijkt me ook willekeurig gekozen. Er zijn dus maar 2 afleveringen waar ook 2 filmpjes uitgehaald zijn. Ik begrijp ook niet echt waarom undercover_mol tot de conclusie komt dat George nu moet vertrekken. 't kan volgens deze theorie toch oook net zo goed Harry zijn? We weten namelijk nog niet in welke volgorde de opdrachten in aflevering 8 worden uitgezonden. :-/
Ik denk dus niet dat we er iets mee kunnen. Helaas pindakaas.
Maar nu alles zo mooi op 'n rijtje staat kan misschien iemand proberen 'n verband te vinden tussen de aflevering waar 't introfilmpje uit komt en de aflevering waarin de betreffende kandi afvalt. Ik zelf zie er voorlopig niks in..............