Vragenlijst van Daino!
1. Ik ben een persoon die eerst denkt voordat hij iets doet, heel veel mensen doen iets en denken dan pas na. Ook Ben ik iemand die zich voor de volle 100% inzet voor iets of iemand wat mij aangrijpt. En ik ben een enorme doorzetter!
2. Goede Eigenschappen: Sociaal,Humoristisch,Behulpzaam, betrouwbaar & technisch
Slechte Eigenschappen: Gevoelig & Soms iets te nadrukkelijk aanwezig (wat ik overigens alleen ben als ik op mijn gemak ben!)
3. Ik fitness 3x in de week en ik zwem eens per twee weken
4. Dat kan ik
5. Ja, ik heb een luisterend oor en trek niet zo snel een oordeel over iemand. Verder ben ik een makkelijker prater!
6. Ik ben tegen complotten, Ik hou meer van een beetje vastigheid en van eerlijk een spel spelen.
7. In ER4 Had ik veel respect voor GIO en Jutta! Omdat ze beide sociaal zijn en een vermogen hebben om iets te kunnen of doen. ER5 Klaar, Door haar mensenkennis, Frank+Peter omdat ze zijn wie ze zijn en nergens doekjes omwinden! Eerlijkheid is belangrijk
8. Bjorn! ik ben geen ondoordachte doener! ik denk voor ik iets doe. ook op sociaal gebied ben ik sterker!