Auteur Topic: DoodEind update  (gelezen 6328 keer)

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
DoodEind update
« Gepost op: 8-08-2005, 14:08:47 »
Hey,
We zijn nu alweer 2 weken aan het draaien (10 dagen) op de hoofdlokatie en het gaat de goede kant op.
We hebben enkele prachtige, heftige scenes gedraaid met alle acteurs. En ook de techniek staat voor niets, door het beeld vliegende vliegjes zijn al eens een uur na het draaien van dat shot weggepoetst, een scene is al eens voor de grap gemonteerd en een fantastisch visual effect is in één dag op de set al gemaakt.
Make-up en kleding doen het ook erg goed. Zij werken hard, 's ochtends om 6 uur al beginnen met het aanbrengen van enorme wonden en dan gewoon tot 's avonds op de set voor de gebruikelijke checks en special make-up effects (als bloedneuzen e.d.).
Nu volgt een periode op andere lokaties, onder andere ook het begin van de film. Hopelijk wordt het weer een beetje beter, want nu gaan we ook naar buiten met alle poespas.
Uiteraard zeg ik niks over de inhoud van de film, maar vraag verder gerust raak :)
The British are not impressed.

Offline JvB

• Forumlid
Re: DoodEind update
« Reactie #1 Gepost op: 8-08-2005, 15:47:47 »
 ::ok:: leuk Deadalus  ::jaja::

Succes met draaien, en ik ben benieuwd naar het eindresultaat  ;)

Werk-ze ;)
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #2 Gepost op: 8-08-2005, 15:56:49 »
Haha, dat is een DoodEind inside-joke!

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #3 Gepost op: 15-08-2005, 23:46:19 »
Vandaag zei Victoria Koblenko iets over Doodeind in het programma "Thuis" op Talpa. Ze had van het weekend een scene gedraaid waarin ze hints speelde ofzo met een geel briefje op haar hoofd waar haar onderwerp op stond. Daar stond dan Talpa op...

Wat doe jij bij die film Daedalus? Camerawerk ofzo?
Geniet nooit met mate...

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #4 Gepost op: 15-08-2005, 23:58:38 »
Klopt, Victoria had Talpa op haar hoofd :D
Ik doe geluidsassistentie. Ik zorg ervoor dat het geluid goed op de band komt te staan.
En kabels uit de modder halen en zo...

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #5 Gepost op: 23-08-2005, 17:09:08 »
Nog 3 dagen te gaan!
Het is allemaal belachelijk snel gegaan weer, maar gelukkig ging het ook wel goed. Deze laatste paar dagen worden traditiegetrouw een allegaartje. Alles wat is blijven liggen, of wat zo weinig is dat het eerder niet in de planning te proppen was. Wel nog enkele belangrijke scenes voor het begin van de film, maar de grote lijnen liggen er al.
Daarna begint de lange weg van montage, visual fx, muziek, geluidsmontage en -mixage en distributie. De èchte trailer wordt als eerste gemonteerd, zodat die al in oktober of zo in de bioscopen te zien kan zijn.

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #6 Gepost op: 27-08-2005, 14:25:13 »
hoop dat het wat geworden is!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #7 Gepost op: 29-08-2005, 15:11:31 »
Tja, dat duurt dus nog enige maanden voor het eindresultaat daar is. We hadden gisteren de laatste draaidag, die extreem goed werd afgesloten in het langverwachte zonnetje. De laatst gedraaide scene was die waarin Anniek Pheifer werd geïntroduceerd. Althans, in haar rol van Barbara.
En zo zit het er weer op. Die paar weken gingen weer als een niet-ontspoorde trein voorbij. Alle festivals hebben we gemist, maar we hebben er wel een ontzettend leuke tijd voor terug gekregen.
Ik zal jullie ook nog wel geïnformeerd houden over het verdere verloop, opdat jullie hem allemaal maar eens moeten gaan zien op het witte doek ;)

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #8 Gepost op: 2-10-2005, 00:39:10 »
 :) ik zag er vanavond wat over in het programma over de week van de fantastische film (???) ::ok::
When God created man, she was only joking!

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #9 Gepost op: 2-10-2005, 23:36:13 »
Oh, leuk. Ik was er niet, stond alweer op een andere set :)

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #10 Gepost op: 4-10-2005, 00:09:06 »
Vandaag heb ik een eerste, ruwe versie van de film gezien :P
Hij wordt al erg goed, hoewel ik alles natuurlijk al wist, schrok ik me toch af en toe te pletter :D
Verder hebben we nog wat extra geluiden opgenomen, kraken en enge dingen. En stemeffecten, grote kans dus dat je mij gaat horen in de bioscoop ;D

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 4-10-2005, 20:06:18 »
En stemeffecten, grote kans dus dat je mij gaat horen in de bioscoop ;D
Cool. ::ok::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #12 Gepost op: 26-06-2006, 00:39:55 »
Ha lieve vrienden, ik heb weer nieuw nieuws omtrent deze film. Vanaf 3 augustus kan je hem gaan bewonderen in de bioscoop. Je kunt je vanaf nu al helemaal gaan voorbereiden met de geheel vernieuwde site doodeind.nl.

Offline Seraphina

• Forumlid
  • Kijk, een hele kudde!
« Reactie #13 Gepost op: 26-06-2006, 12:19:01 »
 ::ok:: Ziet er goed uit! Lijkt me leuke film, is wel iets voor mij om te gaan zien Al heb ik het niet op Victoria Koblenko, maar ervaring leert dat ik me daar overheen kan zetten .
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #14 Gepost op: 7-07-2006, 12:34:49 »
Maken we er een chatmeeting van ;D

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #15 Gepost op: 11-07-2006, 16:04:27 »
Maken we er een chatmeeting van ;D

gezellig  ;D met zitplofkussens?  :P

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #16 Gepost op: 11-07-2006, 19:45:43 »
Als ze die toelaten in de bioscoop...
Ikzelf heb trouwens al op 1 augustus de première, dus hou dan de tv-roddelrubrieken in de gaten; kans dat ze er een item over hebben.

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 21-07-2006, 22:07:23 »
Ik heb al een paar keer de reclame ervan op tmf gezien, hij lijkt me erg spannend ::jaja::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 28-07-2006, 20:03:52 »
Gaaf zeg voor je, Daedalus, dat het nu zo dichtbij komt! Ikzelf kan helaas echt niet tegen zulke films... :-X

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #19 Gepost op: 2-08-2006, 01:28:46 »
Daar ben ik weer even.
Ik ben nu net weer thuis van de première en ik kan je zeggen dat hij echt heel leuk is geworden. Veel dingen zijn wel geworden wat ik ervan had verwacht, maar er zaten ook nog wel nieuwe dingen in, met name in de visual fx.
Hij komt donderdag dus uit en is te zien in de betere bioscopen. En alsof dat nog niet alles is komt er ook nog een boek uit, jawel. Ik heb hem zelf nog niet gezien, maar volgens mij staat het verhaal er wel in en ook dingen behind the scenes of zo. Maar dat moet je zelf in de boekhandel maar even bekijken. En er is één of andere rapper aangesteld die een nummer over de film heeft gemaakt, dus die zal je ook nog wel op TMF zien, mits je daar geregeld naar kijkt.
Dus: kijken, lezen en luisteren! En over een maand of wat de dvd aanschaffen natuurlijk :P