Nieuws Volg ons ook op Twitter!
zo hebben wij ook een keer een kat overreden zien wordendat beest zat aan het asvalt vastgeplaktmaar had nog hartstikke veel stuiptrekkingenwilde ons pap er overheen rijden om hem uit zijn lijden te verlossen ik raakte lichtelijk in paniek
ik zag vanmiddag hoe een kat werd overreden, hij vloog zo een tuin in,zijn hele buik open,darmen eruit,gelukkig was hij dood,anders weet ik niet wat ik had moeten doenik las nou 1 min typstilte in voor die lieve kat
wij hebben een leraar op school, beetje gek, maar wel leuk. Die is eens over een kat heengereden. Maar die kat was nog niet dood derna. Dus wat doettie? Hij wil um niet laten lijden dus rijdt er nog een keer overheen.
De Politie!! YAK!!Echt smeris(g)
helemaal met je eens... vooral als ze met politiebus en al twee meisjes komen ophalen omdat ze twee milkywayrepen van 40 cent hebben gejat...
En terecht.. Jatten hoort gewoon niet, ook al is het maar 40 cent
die jongen naast mij die voor de grap het hele toetsenbord onder snuiten dan zit te lachen als iemand gaat type
Mensen die op de wc gaan roken terwijl er door het hele gebouw een rookverbod geld!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Nu online
745 gasten en 31 vaste bezoekers
RealityTV vandaag