Nu de AVRO voor twee reeksen na deze ook al vastgelegd heeft hoop ik inderdaad dat dit de laatste reeks zal zijn met BN'ers. De reeksen met onbekende Nederlanders vond ik leuker want per aflevering kwam je meer te weten over de personen in kwestie. Die BN'ers hebben vaak al een grote bekendheid (al zeggen me van deze namen enkel Toine van Peperstraten me wat omdat ik Studio Sport altijd bekijk
) en die onbekende nederlanders niet. Namate de serie dan vordert leer je die mensen meer kennen en dat maakt het leuker.
En wat betreft die verschuiving in Omroepenland over enkele tijd dat het niet meer NED 1,2 & 3 zal zijn maar NED A, B & C tja... WIDM zal echt wel uitgezonden worden ook dan nog en ik denk dan net als Jutta op Ned A net als Te Land, ter zee en in de lucht, lingo, noem maar op. Je hoeft niet bang te wezen dat WIDM verdwijnt door dat gedoe omtrent NED 1, 2 & 3 naar NED A, B & C. De AVRO koopt anders echt geen 2 jaar uitzendrechten en dus 2 reeksen WIDM al nu in. Daarbij, WIDM heeft zich bewezen als een prima programma dat de kijkcijfers garandeert dus WIDM blijft sowieso!
Ik wil dus de laatste 2 WIDM reeksen met Onbekende Nederlanders, is toch altijd net wat leuker dan met BN'ers