Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Ja maar die gevulde koeken heb ik net echt gegeten als je begrijpt wat ik bedoel en de Nasi georeng voor het zwembad voor het lesgeven dus om kwart voor 5 ofzo. vandaar....
Ja oke, maar dat is iig beter dan wat wij aten: We aten om te beginnen ontzettend laat, 8 uur ofzo, dus heb ik in de tussentijd al allemaal broodjes gegeten enzo.
Ja oke, maar dat is iig beter dan wat wij aten: We aten om te beginnen ontzettend laat, 8 uur ofzo, dus heb ik in de tussentijd al allemaal broodjes gegeten enzo. Dus had ik geen honger meer, moest ik opeens nog sperciebonen met rijst gaan eten!Maarja... lkkr boeien:P
Jaa naar Tjechie... Leuke camping met gezellige mensen, heb er goeje ervaringen aan over gehouden Dus dat is wel leuk!!Ik ga ook over 1 week een weekje naar de ARdennen... Dus ik heb het dit jaar wel goed geregeld... Ga jij nog op vakantie?? (of blijf je dit jaar in de achtertuin kamperen )
hier heb je je emmer terug. Hou m recht he! Bedankt nog, voel me al wat beter, maar ga toch maar naar huis nu. Veel plezier nog hier
Bedankt nog, voel me al wat beter, maar ga toch maar naar huis nu. Veel plezier nog hier
goede middag
ik zou wel een twix lusten
mmm lekker
ik lust nog wel een twix
Oke, ze zijn erg lekker hé.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet