Auteur Topic: WIDM in de media  (gelezen 45634 keer)

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: WIDM in de media
« Reactie #180 Gepost op: 23-03-2006, 19:28:50 »
Vanavond was Liz Snoijink bij de wereld draait door

Veel werd er niet gezegt over Wie is de mol...

Het ging over een oude serie waarin Liz heeft gespeeld en die werd weer op DVD uitgebracht...
Op het laatst gingen ze het nog ff hebben over wat ze nu aan het doen waren./..
Ze spraken met Liz over haar zakencarriere...
Maar toen kwam tafelgast Giel met een opmerking
Giel: 'En ze is de mol'
Presentator: 'Ja ze is het'
Liz:'Daar mag ik niks over zeggen'
Presentator: 'Maakt niet uit, Karel heeft het hier al verteld'
Liz: 'Nee ik zeg niks, ik geloof volgens mij dat je 250.000 euro moet betalen als je iets zegt'
Presentator: 'ja ja...'

Wat opvallend was dat Liz er een beetje om heen draaide en ze keek heel ernstig/serieus...
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #181 Gepost op: 23-03-2006, 20:09:48 »
Ja maar ja, wat zou jij doen als je € 250.000 riskeert met een kleine verkeerde opmerking?  ;)
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #182 Gepost op: 23-03-2006, 20:33:47 »
Bij alle programma's waar mensen van de mol te gast zijn lopen de presentatoren te pesten; bij koppensnellers waren toine en karel en te gast  en toen zat jack spijkerman ook continue te vissen en vanavond idd bij de wereld draaid door ook; giel was wel sterk door opeens er doorheen heel direct te zeggen; en ze is de mol, toch liz? Ik vond liz erg schrikken en en ze praatte er snel overheen. Ook toine begon bij jack spijkerman een beetje te wiebelen op z'n stoel. Het is gewoon erg moeilijk om over het programma te praten als je alles al weet. Ze zijn vast blij als de finale is geweest. Ik zou me mond zo voorbij praten, denk. Net als Richard in de varagids van aankomende week; vanavond ben ik op 2 zenders te zien; bij wie is de mol en baantjer, en dat gaat over vrijdag 31-3 maart dus hij verklapt dat ie deze week er nog niet uit gaat. Ook vond ik het opvallend dat ie meldde dat ie graag naar het jeugdjournaal kijkt, omdat ze samen in de mol hebben gezeten. De andere zijn ook wel op tv en waarom kijkt ie na de opnames nog extra graag naar milouska? Kan ook dat hij het jeugdjournaal gewoon graag kijkt natuurlijk (kijk het zelf ook vaak, haha) 

Offline Tram

• Forumlid
« Reactie #183 Gepost op: 2-04-2006, 13:41:48 »
Ik weet niet of dit mss al ergens eerder gezet is, en of dit wel de goeie plek is maar het leek me wel een leuk interviewtje:

Wie is.. De Mol? (AVRO, Ned2, 22:39) - Wie is.. De Mol?-presentator Karel van de Graaf is veel strenger dan zijn voorganger Angela Groothuizen. Jeugdjournaal-presentatrice Milouska Meulens beaamt dat. "Karel was niet alleen streng, hij was ook gewoon èng", aldus Milouska recentelijk in Party. "Bij het vertrek vanaf Schiphol zonderde hij zich al een beetje van ons af en bij de eerste opdracht stond hij ons heel eng op te wachten. Die hoed, die jas, soms schrokken we ons te pletter als hij weer ergens klaarstond: ‘Oh god, daar staat Karel weer!’" Karel zegt zelf dat hij rigoureuzer had willen zijn. Van de Graaf: "Er is mij gevraagd hard en streng op te treden. We wilden terugkeren naar het originele format en daarbij passen geen gezellige onderonsjes met de deelnemers. In die zin wijk ik dus behoorlijk af van de stijl van Angela Groothuizen, die in de vorige series een soort vertrouwensband met de mensen aanging. Het zou ook geen goede zaak zijn als ik zou proberen haar stijl te imiteren. Angela is de leukste en aardigste collega die ik ken, het is de kachel waar je omheen wilt zitten als je het koud hebt. Dat was ook haar aanpak bij Wie is.. De Mol? En die was uiterst succesvol. Maar in feite week die methode af van het oorspronkelijke idee. Voor mij was het zeer prettig om me in te leven in een sfeer van soberheid en afstandelijkheid. Dat ligt me goed, omdat die rol dichtbij de echte Karel ligt. Ik vind het niet vervelend om streng te zijn."

Bron: Mediakrant

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
Leuk krantenartikel over Wie is de Mol in Dagblad de Limburger
« Reactie #184 Gepost op: 5-05-2006, 13:55:45 »
Vandaag staat in Dagblad de Limburger een artikel over de finale, over de meest idiote theorieen, en wat achtergronden. Wie het artikel wil lezen: www.limburger.nl

En van daaruit naar het linkje MEDIA-2 Het maakt geen verschil welke editie je kiest, bij mijn weten. Wel eerst op de kleine afbeelding van de krant klikken, en daarna op een willekeurig deel van de provincie.
« Laatst bewerkt op: 5-05-2006, 13:57:45 door Bodejos »

Offline -Jutta-

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Leuk krantenartikel over Wie is de Mol in Dagblad de Limburger
« Reactie #185 Gepost op: 5-05-2006, 14:04:20 »
Zal wel weer dom wezen, maar vind nergens media-2  :-\\

EDIT: Ow deed het verkeerd om. Je moet eerst op de mini krant klikken  :P
« Laatst bewerkt op: 5-05-2006, 14:09:09 door -Jutta- »
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Sjappie

• Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #187 Gepost op: 5-05-2006, 14:12:58 »
Ik heb hem nu gelezen.  ::rofl:: grappig  ::rofl::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #188 Gepost op: 5-05-2006, 14:19:23 »
leuk artikel

applaus voor monique brandt :P

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #189 Gepost op: 5-05-2006, 14:19:34 »
Had t gelezen in de krant, grappig artikel ja :P

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #190 Gepost op: 5-05-2006, 14:37:47 »
Lol, had zo van dit forum kunnen komen ;)
WIDM addicted....

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #191 Gepost op: 5-05-2006, 15:04:19 »
 ::ok::
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline saem

• Forumlid
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
« Reactie #192 Gepost op: 5-05-2006, 17:48:08 »
Helemaal geweldig, de speurtochten op de fora in een notendop!  ::trots::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Rubmol

• Forumlid
« Reactie #193 Gepost op: 5-05-2006, 22:31:49 »
Precies dat zelfde artikel stond ook in de twentse tubantia  ???

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #194 Gepost op: 5-05-2006, 22:38:12 »
en in het brabants dagblad.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #195 Gepost op: 6-05-2006, 13:27:31 »
die lui op die widm forums zijn ook niet helemaal wijs zeg...  ::ohno::

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #196 Gepost op: 12-05-2006, 11:40:00 »
Dat deze nog niet gepost is. Staat toch al de hele week in de Vara Gids.

Wat?! 100 kB maar?
Dan host ik hem zelf wel. Maar niet zeuren alstie straks ineens weer offline is.

The British are not impressed.

Offline VeeloDeMol

• Forumlid
  • Wat is het fijn in denialland!
« Reactie #197 Gepost op: 17-05-2006, 11:39:19 »
Er staat een stuk over Milouska de Mol vandaag in de Telegraaf op de Privé pagina.
Ik heb geen zin en/of tijd om het hele artikel over te typen :P Maar hier even een stukje:

Het feit dat de deelnemers het pas heel laat doorhadden, bewijst dat Milouska haar droomrol perfect speelde. "Frédérique was de eerste die, overigens pas in aflevering acht, op mij stemde." Ietwat beschaamd: "Ik heb haar nog op het verkeerde been proberen te zetten. Op een dag had iedereen buikgriep en stonden we in een lange rij bij de dokter. Omdat Frédérique na mij aan het beurt was, kreeg ze mee dat de dokter dacht dat ik zwanger was. Ik heb haar toen gezegd dat als dat écht zo aws, ik direct terug zou gaan naar Nederland. En dat zou de echte mol natuurlijk nooit doen..." Ze zucht: "Ja, dat was echt een mollenstreek. Heerlijk toch? Ik ben nu al jaloers op de volgende mol."
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #198 Gepost op: 17-05-2006, 15:35:13 »

Offline xki

• Forumlid
« Reactie #199 Gepost op: 18-05-2006, 20:23:41 »
Morgenavond ( 19 mei 2006 ) speelt het WIDM-team Toine & Peggy mee in sterrenlingo voor het goede doel... ze nemen het hierin op tegen het team van " opsporing verzocht ".

De uitzending is morgenavond op ned 2 om 19.05 uur  ::ok::
to mole or not to mole that's the question