Bij alle programma's waar mensen van de mol te gast zijn lopen de presentatoren te pesten; bij koppensnellers waren toine en karel en te gast en toen zat jack spijkerman ook continue te vissen en vanavond idd bij de wereld draaid door ook; giel was wel sterk door opeens er doorheen heel direct te zeggen; en ze is de mol, toch liz? Ik vond liz erg schrikken en en ze praatte er snel overheen. Ook toine begon bij jack spijkerman een beetje te wiebelen op z'n stoel. Het is gewoon erg moeilijk om over het programma te praten als je alles al weet. Ze zijn vast blij als de finale is geweest. Ik zou me mond zo voorbij praten, denk. Net als Richard in de varagids van aankomende week; vanavond ben ik op 2 zenders te zien; bij wie is de mol en baantjer, en dat gaat over vrijdag 31-3 maart dus hij verklapt dat ie deze week er nog niet uit gaat. Ook vond ik het opvallend dat ie meldde dat ie graag naar het jeugdjournaal kijkt, omdat ze samen in de mol hebben gezeten. De andere zijn ook wel op tv en waarom kijkt ie na de opnames nog extra graag naar milouska? Kan ook dat hij het jeugdjournaal gewoon graag kijkt natuurlijk (kijk het zelf ook vaak, haha)