Auteur Topic: Frédérique is niet de mol!  (gelezen 143180 keer)

Offline Sjarrel

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Richard is de Mol. 8) (maar eigenlijk Frédérique)
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #200 Gepost op: 7-04-2006, 22:29:45 »
Frederique is mijn nieuwe mol. En vraag me niet waarom, want ik heb geen theorieën.  ::rofl::

En hier blijf ik bij.  ::vergroot::
Ik maak voor ik m'n wekkertje zet, en geeuwend op m'n slaapbankje rol, eerst een ommetje, een ommetje met m'n Mol.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #201 Gepost op: 7-04-2006, 22:58:27 »
Frédérique vond als enige een witte roos op 'n graf ipv 'n rode zoals op de overige vijf graven. Dat zou natuurlijk wat kunnen betekenen. Oke, de makers wisten niet van te voren wie naar welk graf zou gaan, maar er stond waarschijnlijk toch iemand bij de graven te wachten om te voorkomen dat iemand anders de rozen wegpakte. Dus diegene zou er 'n witte kunnen neerleggen op 't moment dat hij wist wie er naar dat graf onderweg was. Maar zoals ik elders al melde kan de witte roos ook iets met 't graf te maken hebben en moeten we de aanwijzing daarin zoeken.

Zo'n witte roos bij Frédérique blijkt nu trouwens wel heel toepasselijk.  :\'(

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
« Reactie #202 Gepost op: 7-04-2006, 23:11:36 »
Of had het iets te maken met wat zou volgen als ze wel alle rozen mee hadden genomen naar Karel.
The British are not impressed.

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #203 Gepost op: 8-04-2006, 00:05:04 »
Of had het iets te maken met wat zou volgen als ze wel alle rozen mee hadden genomen naar Karel.
Dat is een goede  ::ok::  want dit lijkt me niet zomaar!
Laten we jabberen.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #204 Gepost op: 8-04-2006, 00:28:42 »
Dat is een goede  ::ok::  want dit lijkt me niet zomaar!

karel keek ook mega beteuterd toen bleek dat zij geen rozen hadden  ;D

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #205 Gepost op: 8-04-2006, 01:09:38 »

Dat denk ik eerder. Maar ik zou het ook op zijn plaats vinden gezien recente gebeurtenissen dat Frederique degene was die een witte roos pakte waar anderen rode rozen ophaalden. Nu is het natuurlijk allemaal al opgenomen en was destijds nog niets aan de hand voor Frederique dus hou ik het op toeval. Maar toch, ondanks dat goed op zijn plaats zijnde toeval ;)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #206 Gepost op: 8-04-2006, 01:45:05 »
Op het avroforum heeft Popjepee ontdekt dat de witte roos weleens zou kunnen staan voor Roos de Wit, het karakter dat Frédérique speelt in Meiden van de Wit. Er waren 6 rode rozen, en 1 witte.

Ik houd er niet van om dit als eigen ontdekking hier neer te zetten. Dus ik heb de naam van de forummer die dit ontdekte even vermeld. Wel zo netjes, leek me.

Offline popjepee

• Forumlid
« Reactie #207 Gepost op: 8-04-2006, 01:47:53 »
Ik heb dit ook al gepost op het avro-forum maar wil het hier ook ff kwijt, kijken wat jullie er van vinden:
Ik bleef met die witte roos zitten, raar 6 rode rozen en 1 witte. Toen heb ik es ff gegoogled, want ik dacht misschien bestaat er een witte roos met een bepaalde naam. Dus ik type in wit en roos en waar kom ik op: Frédérique speelt Roos de Wit in de Meiden van de Wit.
Ze houd ook duidelijk die witte roos vast en wordt een tijdje in beeld gehouden. Mij lijkt het de ultieme aanwijzing maar dat kan aan mij liggen  ::rofl::

Offline popjepee

• Forumlid
« Reactie #208 Gepost op: 8-04-2006, 01:50:17 »
Op het avroforum heeft Popjepee ontdekt dat de witte roos weleens zou kunnen staan voor Roos de Wit, het karakter dat Frédérique speelt in Meiden van de Wit. Er waren 6 rode rozen, en 1 witte.

Ik houd er niet van om dit als eigen ontdekking hier neer te zetten. Dus ik heb de naam van de forummer die dit ontdekte even vermeld. Wel zo netjes, leek me.

Nou jaaaaaa zeg dit is toch eng? Terwijl ik m'n berichtje zit te typen, zet jij het er al neer. Brrrrrrr eng hoor  ::oink::

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #209 Gepost op: 8-04-2006, 01:51:37 »
Er zijn meer mensen geweest die de witte roos hadden ontdekt, maar jij kwam met Roos de Wit aanzetten. Dit heeft nu wel een heel aparte lading gekregen. Een vreemde speling van het lot? Of gewoon een merkwaardig toeval?

Offline popjepee

• Forumlid
« Reactie #210 Gepost op: 8-04-2006, 01:55:49 »
Ja dat had ik ook al en vooral omdat die roos op een begraafplaats lag, kreeg ik de kriebels toen ik het postte hoor.

Offline highwaykind

• Forumlid
  • haaiweejkaaind
« Reactie #211 Gepost op: 8-04-2006, 07:55:38 »
Ze is mijn mol al vanaf aflevering 2 en ook deze aflevering blijft ze mijn mol, helemaal nu de witte roos zo verklaard is ! ( Ik had geloof ik toch wat fanatieker de pool hier in moeten vullen, zit ik een keer goed vergeet ik het 3x - heb nu de mail alert ingeschakeld). Inderdaad vreemd symbolisch dat de eerste opdracht meteen een begraafplaats was..
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #212 Gepost op: 8-04-2006, 10:47:09 »
Ik vind dit echt wel een échte superaanwijzing!!!  ::bravo::  Ik zou echt bijna gaan geloven dat Frédérique de mol is.

Alleen... Frédérique is gewoon niet mijn mol...... Wat heeft ze nou helemaal gesaboteerd tot nu toe?
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #213 Gepost op: 8-04-2006, 10:55:19 »
Dat is nou net waar ik ook mee zit. Ik kan me alleen de opmerking op de brug herinneren (en dat met mijn ogen), maar dat is geen sabotage-actie.

Offline lilith

• Forumlid
  • all ears
« Reactie #214 Gepost op: 8-04-2006, 11:02:39 »
Ik zit daar ook mee. Tuurlijk lijkt het alsof zij zich in deze aflevering verdacht maakt....
In aflevering 1 aarzelt zij bij de speedate om iemand aan te wijzen die haar antwoord weet (ook bizar: wat doe je over 10 jaar.... slik), hier kan ze mollen... Bij de brug zegt ze iets over haar 'mollen"?ogen
In aflevering zit zij in de kuil op een goede mol positie en kan zij gemold hebben, bij het vlobouwen is het niet erg duidelijk.
Aflevering 3 en 4 heeft zich uitstekend gedragen, zij wint geld, raadt Liz in danskoppel 2 enzovoort.
Als zij een mol is, is zij wel een heel subtiele! Ik denk eerder dat zij haar positie (winnen) veilig wil stellen door te 'nep-mollen'.
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #215 Gepost op: 8-04-2006, 13:42:54 »
Nou jaaaaaa zeg dit is toch eng? Terwijl ik m'n berichtje zit te typen, zet jij het er al neer. Brrrrrrr eng hoor  ::oink::

hey jij ook hier hahaha
ik had het ook al in het aflevering 5 topic gezet onder jouw naam natuurlijk!!
Triomf!

Offline Lonneke*L

• Forumlid
« Reactie #216 Gepost op: 8-04-2006, 14:22:01 »
 ::)Het acherlaten van de rozen door Toine en Frédérique is een mollenstreek.Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat zij allebei dachten dat die rozen niet belangrijk waren. Dat betekent dat Toine of Frédérique de mol is.
Toine vraagt aan Frédérique wat ze met de rozen moeten doen. Zij antwoordt vrij snel laten liggen! Dit kan zij zeggen omdat ze de mol is en weet dat die rozen meegenomen moeten worden. Of uit onnozelheid.

Toine gaat direct akkoord en protesteert niet. Waarom niet?
Ik denk dat Toine Frédérique uittest. Hij vraagt expliciet aan haar wat doen we met de rozen? Toine reageert verder niet uit tactisch oogpunt.Hij hoopt dat de anderen behalve Frédérique ook hem zullen verdenken. Hij denkt zelf dat Frédérique hem een mollenstreek leverde. Omdat de anderen niet precies weten hoe het is gegaan hoopt hij zijn kansen het spel te winnen te verhogen. Hij stemt later bij de test ook op Frédérique (en Liz). Dat telefoontje in de taxi hoort ook bij zijn tactiek.Hij maakt zich expres zo nu en dan verdacht.

Frédérique heeft geen reden de rozen te laten liggen en ze lijkt me te slim om ze niet mee te nemen. Al is het maar voor de zekerheid. Verder pakte ze direct een sjekkel bij het sjekkelgraaispel (is dit gewoon gretigheid?), verdenk ik haar en niet Peggy ervan verkeerd te zijn gelopen bij het adressenspel.En haar reactie tegen Milouska vond ik niet natuurlijk. Ze had zelf haar adres wel beter kunnen afschermen.....
Volgens mij zet ze ook geen jokers in bij de test, maar dat hoeft geen molgedrag te zijn natuurlijk.
Toch ga ik vanaf nu voor Frédérique. :D

Offline popjepee

• Forumlid
« Reactie #217 Gepost op: 8-04-2006, 15:06:45 »
hey jij ook hier hahaha
ik had het ook al in het aflevering 5 topic gezet onder jouw naam natuurlijk!!

Heeee die Thessa,
Ik had het al gelezen hoor ::trots::

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #218 Gepost op: 8-04-2006, 15:09:23 »
lonneke, je zegt precies wat ik ook allemaal denk

die gretigheid van haar met de jokers: daarmee zet ze een voorbeeld voor de anderen, ze kwam op het verkeerde terrein, ik dacht dat ze zo tegen milouska reageerde omdat ze zichzelf minder verdacht wil maken. Ze weet al met de supervrijstelling dat de anderen er toch niet voor gaan dus houdt zij haar mond ook maar zodat ze minder verdacht is.
die rozen laten liggen was wel een erg makkelijk "foutje"
ik denk persoonlijk ook dat ze de roos niet meeneemt omdat de anderen dan de clou zien van de witte roos tussen de rode rozen...

en ze loog dat ze geen jokers meer had. als ze niet de mol zou zijn zou dat niet getolereerd worden en zou er een opmerking over gemaakt worden door karel: net als richard die de joker jatte van de grond.

in de eerste aflevering had ze namelijk 4 of 5 jokers en daar zette ze er maar 1 of 2 van in. Waar zijn die andere 3 jokers? die stopte ze in haar tas en ze kwam met een leeg jokerrekje naar buiten zodat het net leek alsof ze geen jokers meer had.
in de andere executies heeft ze deze extra jokers nooit ingezet...

witte roos, roos de wit...

kortom: Fré is mijn mol...
Triomf!

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #219 Gepost op: 8-04-2006, 15:18:36 »
Heeee die Thessa,
Ik had het al gelezen hoor ::trots::

okee dan!!! dit kan allemaal geen toeval zijn... witte roos, roos de wit, juan manuel de rosa... dit is in elkaar geflanst door de makers: dus een mollenactie!!!
ga je ook naar de fandag???
Triomf!