::)Het acherlaten van de rozen door Toine en Frédérique is een mollenstreek.Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat zij allebei dachten dat die rozen niet belangrijk waren. Dat betekent dat Toine of Frédérique de mol is.
Toine vraagt aan Frédérique wat ze met de rozen moeten doen. Zij antwoordt vrij snel laten liggen! Dit kan zij zeggen omdat ze de mol is en weet dat die rozen meegenomen moeten worden. Of uit onnozelheid.
Toine gaat direct akkoord en protesteert niet. Waarom niet?
Ik denk dat Toine Frédérique uittest. Hij vraagt expliciet aan haar wat doen we met de rozen? Toine reageert verder niet uit tactisch oogpunt.Hij hoopt dat de anderen behalve Frédérique ook hem zullen verdenken. Hij denkt zelf dat Frédérique hem een mollenstreek leverde. Omdat de anderen niet precies weten hoe het is gegaan hoopt hij zijn kansen het spel te winnen te verhogen. Hij stemt later bij de test ook op Frédérique (en Liz). Dat telefoontje in de taxi hoort ook bij zijn tactiek.Hij maakt zich expres zo nu en dan verdacht.
Frédérique heeft geen reden de rozen te laten liggen en ze lijkt me te slim om ze niet mee te nemen. Al is het maar voor de zekerheid. Verder pakte ze direct een sjekkel bij het sjekkelgraaispel (is dit gewoon gretigheid?), verdenk ik haar en niet Peggy ervan verkeerd te zijn gelopen bij het adressenspel.En haar reactie tegen Milouska vond ik niet natuurlijk. Ze had zelf haar adres wel beter kunnen afschermen.....
Volgens mij zet ze ook geen jokers in bij de test, maar dat hoeft geen molgedrag te zijn natuurlijk.
Toch ga ik vanaf nu voor Frédérique.