vanmiddag het nieuws vernomen, al op verschillende condoleancepagina's gereageerd, maar nog steeds is het niet te bevatten dat onze Frédérique er niet meer is...
Er zijn gewoon geen woorden voor, 38 jaar...
ik heb je weleens in Meiden van de Wit gezien, maar in WIDM heb je mijn hart veroverd. Je was veruit mijn favoriete kandidaat. Altijd die stralende glimlach en die twinkelende ogen, met een vleugje ondeugendheid. Je was geweldig! Ík heb net Villa Felderhof gekeken. wat een prachtige vrouw ben je toch: een prachtige persoonlijkheid, zo energiek, levenslustig, en intens genietend van alles wat je om je heen gebeurde.
Tijdens de uitzending bekropen mij allerlei gevoelens. Aan de ene kant natuurlijk enorm veel bewondering voor Frédérique en hoe zij in het leven staat.
Aan de andere kant bekropen mij steeds gevoelens: ze is er niet meer, zo'n mooie vrouw met een prachtige uitstraling is er gewoon niet meer. En dat deed pijn, veel pijn. Zonder het te merken liepen de tranen me over de wangen.
Wat een persoon die je niet kent al bij je los kan maken zeg! Dit blijkt maar weer hoe Frédérique mensen kan raken met haar uitstraling.
Vrijdagavonden WIDM zullen vanaf nu heel anders zijn. Ik wil het blijven kijken, ook omdat Frédérique er zo trots op was dat ze meedeed. En dat recht had ze want ze deed het geweldig. Als het gestopt zou zijn, had ik dat volkomen begrepen. Ik hoop in ieder geval dat Fré heel ver komt, want dat verdient ze.
In de avrobode, het interview, zei ze nog dat ze deze kans met beide handen aangegrepen had, maar helaas duurde deze tweede kans niet al te lang.
Nu is ze samen met haar broertje, ik hoop dat ze gelukkig is, want als iemand het verdient, dan is het Frédérique wel!!!
Rust zacht lieve Frédérique!!
Ik zal je enorm missen!