Misschien dat we een soort eerbetoon aan Frédérique moeten houden.Dat we vrijdag as. tijdens de aflevering NIET posten.
ik heb juist dit gezegd op het .nl forum
Ik weet het, het is moeilijk om nu nog door te gaan met de zoektocht naar de mol, iedereen zit nog met Fré in zijn/haar hoofd. Het is verschrikkelijk dat dit gebeurd is, en dat dit haar moest overkomen...
Op verzoek van Frédérique wordt de serie Wie is de Mol wel verder uitgezonden. Dat wilde zij, ze was zo trots dat ze mee mocht en mee kon doen.
Ik merk dat het deze twee dagen rustiger geworden is op het forum, terwijl er, naast het overlijden van Frédérique toch genoeg dingen te bespreken zijn, neem bijvoorbeeld muziekhint 4.
Daarom dit topic... Ik zit de hele tijd achter de computer, achter het forum... en het enige topic waarin gepost wordt is het topic over het overlijden van Frédérique, heel begrijpelijk. Frédérique wil dat WIDM doorgaat, dus laten wij met zijn allen ook doorgaan met het speuren naar de mol. Ik heb het idee dat er een heleboel mensen zijn die nu niks durven te posten over theorieën omtrent bijvoorbeeld de 4e muziekhint, omdat het misschien te snel is. Maar iemand moet het voortouw nemen.
daarom: laten we allemaal, met Frédérique in ons gedachten, verder speuren naar de mol. Want wat heeft het voor zin als WIDM nog uitgezonden wordt, maar niemand meer op zoek is naar de mol?
Frédérique wilde dat het door zou gaan, dus ook dat mensen door zouden zoeken naar de mol.
Laten we dat allemaal doen, voor Frédérique, zij het met gemengde gevoelens...