Stil Alive…Ik type op mijn toetsenbord
www.wieisdemol.com en ga naar het forum.
Er gaat soms wel eens iets mis in je leven, soms gaat er dan nog meer mis. Dat stapelt zich dan op, en zo kom je in een soort van spiraal terecht. Om dan weer terug uit deze spiraal te komen is voor de een makkelijk, en de ander komt er na lange tijd nog steeds niet uit.
Nee dit is niet het begin van een kruiswoordraadsel of iets in die trant, maar een soort van korte samenvatting in 3 regels van het afgelopen ½ jaar.
Ik ben er lange tijd uit geweest (en nee dat is geen vakantie).
Dit was voor een ieder duidelijk te merken, aangezien er 0 reacties op de forums zichtbaar waren van mij, en ook mijn email lag stil.
Uhm Gaat het dan nu wel weer goed?Ach tja, we kruipen langzaam uit het dal weer omhoog gaat langzaam weer de goeie kant op..
Hoe zit het nou met die DVD?Ja als je een tijdje uit de running bent, staat dat HELAAS ook op een klein pitje
Afgelopen weken druk gehad op werk, maar dit betekent NIET dat er niets gebeurd is.
Integendeel, de vrije uurtjes thuis worden weer met liefde gebruikt voor het werken aan een van mijn leukere projecten “Mol Fan Dag 2006 DVD”
Ok, vervelend hoor, maar ik ben die 5 euro dus nog niet kwijt?Nee hoor, die DVD komt er sowieso duurt alleen nog een paar weken (en ja daar baal ik ook aardig van, ben blij als als die bubbelenveloppen met dvd’s in de brievenbus zijn gepropt)
Maar we wachten met zijn allen nu al zoooo lang.Klopt, een beetje TE lang (schaam me dood)
Ter compensatie heb ik even snel het interview erbij gepakt met Karel
Dit interview verschijnt uiteraard ook op de DVD, maar kan je nu alvast downloaden
Soort van kleine compensatie voor nu even.
Daarnaast komt er een compensatie voor iedereen (omdat ik het ook vervelend vindt dat het zo lang heeft geduurd. Hoe en wat laat ik op een later tijdstip horen (en nee dat is niet over weer 6 maanden
Ok Waar kan ik dan dat filmpje downloadenhttp://www.xs4all.nl/~zwartgat/karel.wmvWanneer komt die DVD dan?Over een aantal weken.
Ik ga jullie (nu ik weer op het forum ben aangekomen) regelmatig op de hoogte houden van de werkzaamheden.
Wat heb je dan precies gehad dat je er zo lang uit was?
Tja, sorry klinkt misschien vaag, maar wil er liever niet teveel over praten, (misschien dat je aan mijn manier van schrijven merkt dat ik een beetje anders ben) we gaan het nu gewoon weer hebben over de DVD.
Nou dat was weer een lang verhaal.
Maar ik ga nu slapen, morgen vroeg weer op.
Reinald