Almost ready...
De hoofdfilm is af.. alleen nog een paar extra's
Ik ben op dit moment (zoals ik de vorige keer ook al schreef) iedere dag druk bezig met het monteren van de film. De film is af, alleen ben ik zelf nu nog druk bezig met de extra's (Ja we krijgen een collectie interviews), en de hoes en DVD moet nog ontworpen worden en van een printje voorzien.
Inmiddels is de testfase van de DVD ingegaan, wat betekent dat een aantal vrienden de hoofdfilm zoals ie nu is nog gaat doorlopen, om te kijken of er nog vreemde items in zitten (beta testing)
Zucht, de nieuwe serie loopt op TV, maar daar heb ik als echte mol fan zelfs nog geen tijd gehad om ernaar te kijken. De videorecorder neemt de nieuwe aflevering netjes op, maar het monteren van de mol fan dag heeft echter hogere prioriteit.
cadeautje
Speciaal omdat iedereen zo afschuwelijk lang heeft moeten wachten op die DVD, heb ik besloten om deze Mol Fan Dag DVD op Dubbellaags DVD uit te brengen ipv enkel laags.
Dit betekent dat de beeldkwaliteit een stuk hoger is dan van de vorige DVD, wat resulteert in scherpere beelden en minder blokjes in beeld.
Deze dubbellaags DVD is (officieel gezien) afspeelbaar in alle dvdspelers, en zal dus weinig problemen moeten geven. De kosten van deze dubbellaags DVD liggen gemiddeld 5x zo hoog als een enkel laags DVD, maar zijn voor mijn rekening.
(een enkel laags dvd kost +- 1 euro per stuk, een dubbellaags kost +- 5 euro per stuk)
De prijs van 5 euro inclusief verzendkosten blijft dus gewoon gehandhaaft.
Ik vindt het gewoon voor jullie zo erg, dat ik dus heb besloten om deze stap te nemen.
Reinald Snel
PS:
Ik weet niet of ik op de komende Mol Fan Dag aanwezig zal zijn.
Ik twijfel ten zeerste of ik jullie wel onder ogen durf te komen, aangezien jullie zolang hebben moeten wachten op die dvd.
Mocht ik er wel zijn, dan hoeven jullie de volgende MFD dvd pas te betalen als de dvd's verzonden gaan worden. Op die manier ben je dus niet zo snel je geld kwijt