Auteur Topic: RealityNet's Tour de France pool  (gelezen 28800 keer)

Offline Bakkertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RealityNet's Tour de France pool
« Reactie #100 Gepost op: 27-06-2006, 21:20:46 »
mapel erbij=====> Koekoe een hartaanval :P

koe mag blij zijn dat bakkertje geen crewlid is ::rofl:: ::) ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #101 Gepost op: 27-06-2006, 21:24:42 »
Euuhhhmmmm, mag ik ook boven starten en naar beneden fietsen?   :)

alleen als we niet in de bosjes of nog erger het ravijn belanden :P
er was eens......

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #102 Gepost op: 28-06-2006, 12:17:26 »
De crewleden mogen in het bakje he? Mag ik dan een stoeltje achterop doen en zo ook meerijden? ::) ::)
I'm a real big goblin..

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #103 Gepost op: 28-06-2006, 19:31:00 »
Waarom zeg ik toch steeds dingen waardoor ik mezelf in moeilijkheden breng   ??? ???
M'n bakje voor mij overladen,nu komt er nog vlak achter mij non-stop gekwebbel bij   ::rofl:: ::rofl:: en ik maar trappen  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
Ik wil nu niet vooraf reeds opgeven,maar zouden we niet beter deelnemen aan te land,ter zee en in de lucht?
Het zou in ieder geval mijn lijdensweg serieus inkorten   ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 28-06-2006, 19:38:55 »
Waarom zeg ik toch steeds dingen waardoor ik mezelf in moeilijkheden breng   ??? ???
M'n bakje voor mij overladen,nu komt er nog vlak achter mij non-stop gekwebbel bij   ::rofl:: ::rofl:: en ik maar trappen  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
Ik wil nu niet vooraf reeds opgeven,maar zouden we niet beter deelnemen aan te land,ter zee en in de lucht? De Gouden Kooi
Het zou in ieder geval mijn lijdensweg serieus inkorten   ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

::tandpastasmiley::

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 28-06-2006, 19:40:28 »
neem wel appeltaart mee voor onderweg. Heb immers m'n tourploeg zelf samengesteld. dr is er nu eentje over ;)
er was eens......

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 28-06-2006, 21:18:35 »
Ik wil nu niet vooraf reeds opgeven,maar zouden we niet beter deelnemen aan te land,ter zee en in de lucht?
Jaaaa... maar dan gaan we niet voor de snelheid he? anders is het zo snel voorbij en dan kan ik mijn 3 verhalen nog niet afmaken  ::) ::) ;)
I'm a real big goblin..

Offline koekoe

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 28-06-2006, 21:37:11 »
neem wel appeltaart mee voor onderweg. Heb immers m'n tourploeg zelf samengesteld. dr is er nu eentje over ;)
misschien lust je giraf die wel   ::) ::) ::)

Offline koekoe

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 28-06-2006, 21:48:04 »
Jaaaa... maar dan gaan we niet voor de snelheid he? anders is het zo snel voorbij
Is er bij te land ter zee en in de lucht geen race;"blij dat ik glij?"  ::) ::)

Maar ontopic, ZATERDAG begint de Tour he  ;) dus voor de laatkomers....

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 28-06-2006, 22:09:54 »
Kunnen we dalijk iedereens ploeg ook bekijken? Of alleen je eigen ploeg?
er was eens......

Offline koekoe

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 28-06-2006, 22:18:33 »
aha, Stormpie is  ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig::

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 28-06-2006, 22:30:13 »
aha, Stormpie is  ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig::
nou.. dat wil ik ook wel weten, want anders steelt iemand MIJN keigoede ploeg nog  :o :o ::ohno:: ::ohno::
 ::) ::) ;)
I'm a real big goblin..

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 28-06-2006, 22:33:26 »
 >:D
als de Tour eenmaal begonnen is kun je toch niet meer veranderen. Ik zou het best leuk vinden te zien wat de anderen hebben. En ook hoe ze heten enzo ;D
er was eens......

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #113 Gepost op: 28-06-2006, 22:37:29 »

Ben je helderziend ofzo? :o :o ;D

Ik had net het overzicht klaar waarop je kan zien met welke ploeg je concurrenten gaan spelen. Maar om het nog een beetje spannender te houden hebben we totdat we beginnen zaterdag de namen van de deelnemers en de namen van de ploegen nog even weggelaten. Die komen er uiteraard als we straks begonnen zijn wel bij te staan hoor. ::jaja::
Geniet nooit met mate...

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 28-06-2006, 22:41:02 »
>:D
als de Tour eenmaal begonnen is kun je toch niet meer veranderen. Ik zou het best leuk vinden te zien wat de anderen hebben. En ook hoe ze heten enzo ;D
oooooooh.. mijn ploeg heet iig.. mirtjuh's loverboys  :P  ::) speciaal voor koekoe gedaan  ::jaja:: ::jaja::  :-X
I'm a real big goblin..

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 28-06-2006, 22:44:54 »
Ben je helderziend ofzo? :o :o ;D

tis een gave ::hypocriet::

Citaat
Ik had net het overzicht klaar waarop je kan zien met welke ploeg je concurrenten gaan spelen. Maar om het nog een beetje spannender te houden hebben we totdat we beginnen zaterdag de namen van de deelnemers en de namen van de ploegen nog even weggelaten. Die komen er uiteraard als we straks begonnen zijn wel bij te staan hoor. ::jaja::

::ok::
er was eens......

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #116 Gepost op: 28-06-2006, 22:53:34 »

top  ::ok::

heb mn ploeggie al gevonden, zitten wel interessante tussen  :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #117 Gepost op: 28-06-2006, 23:04:54 »
Nog even een mededeling van huishoudelijke aard: ;D

Vrijdag 30 juni om 18.00 uur is de definitieve startlijst van de Tour bekend volgens de officiële Tour de France site. Dan zal ik alle renners die niet mee doen verwijderen uit het ploegenopgeefformulier, zodat alleen de renners overblijven die meedoen. Mocht je renners hebben gekozen die niet meedoen, dan verdwijnen die ook uit je ploeg. Je hebt tot zaterdagochtend 11.00 uur ('s ochtend) de tijd om je ploeg nog aan te passen. Na elf uur verdwijnt ploegenopgeefformulier automatisch en staat je ploeg definitief vast.

Ik zie hier en daar een rennertje staan in een ploeg waarvan al bekend is dat hij niet mee zal doen... ::)
« Laatst bewerkt op: 28-06-2006, 23:06:26 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #118 Gepost op: 29-06-2006, 02:52:38 »
::rofl:: ::rofl::
First you go backwards, but then forwards again

Offline koekoe

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 29-06-2006, 18:42:49 »
oooooooh.. mijn ploeg heet iig.. mirtjuh's loverboys  :P  ::) speciaal voor koekoe gedaan  ::jaja:: ::jaja::  :-X
  ::) ::) ::) moest het van mij afhangen,dan zou ik bij deze een foutje in jou voordeel kunnen maken   ::hug:: ::hug:: ,maar Test staat in voor het correcte verloop van de rangschikking, hij is de rechtvaardige rechter,dus je charme-offensief zal niets uithalen  ::ohno::   ::rofl:: ::rofl::