Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
mapel erbij=====> Koekoe een hartaanval
Euuhhhmmmm, mag ik ook boven starten en naar beneden fietsen?
Waarom zeg ik toch steeds dingen waardoor ik mezelf in moeilijkheden breng M'n bakje voor mij overladen,nu komt er nog vlak achter mij non-stop gekwebbel bij en ik maar trappen Ik wil nu niet vooraf reeds opgeven,maar zouden we niet beter deelnemen aan te land,ter zee en in de lucht? De Gouden KooiHet zou in ieder geval mijn lijdensweg serieus inkorten
Waarom zeg ik toch steeds dingen waardoor ik mezelf in moeilijkheden breng M'n bakje voor mij overladen,nu komt er nog vlak achter mij non-stop gekwebbel bij en ik maar trappen Ik wil nu niet vooraf reeds opgeven,maar zouden we niet beter deelnemen aan te land,ter zee en in de lucht? Het zou in ieder geval mijn lijdensweg serieus inkorten
neem wel appeltaart mee voor onderweg. Heb immers m'n tourploeg zelf samengesteld. dr is er nu eentje over
Jaaaa... maar dan gaan we niet voor de snelheid he? anders is het zo snel voorbij
Kunnen we dalijk iedereens ploeg ook bekijken? Of alleen je eigen ploeg?
aha, Stormpie is
als de Tour eenmaal begonnen is kun je toch niet meer veranderen. Ik zou het best leuk vinden te zien wat de anderen hebben. En ook hoe ze heten enzo
Ben je helderziend ofzo?
Ik had net het overzicht klaar waarop je kan zien met welke ploeg je concurrenten gaan spelen. Maar om het nog een beetje spannender te houden hebben we totdat we beginnen zaterdag de namen van de deelnemers en de namen van de ploegen nog even weggelaten. Die komen er uiteraard als we straks begonnen zijn wel bij te staan hoor.
oooooooh.. mijn ploeg heet iig.. mirtjuh's loverboys speciaal voor koekoe gedaan
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
749 gasten en 20 vaste bezoekers