Auteur Topic: RealityNet's Tour de France pool  (gelezen 28795 keer)

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Tour de France pool
« Reactie #120 Gepost op: 29-06-2006, 18:46:38 »
Zijn er trouwens mensen die naar de aankomst in Valkenburg gaan kijken?

Ik moet natuurlijk nog werken die dag   :-\\ :-\\

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #121 Gepost op: 29-06-2006, 19:17:20 »
ik ga kijken!!!! de tour komt 4 juli langs op minder dan een kilometer van waar we altijd kamperen. En laten we daar op dat moment dan precies zijn. Een prachtplek, want ze moeten klimmen ::ok::
er was eens......

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #122 Gepost op: 29-06-2006, 19:56:21 »
het begint bijna :)
Menno is gek

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #123 Gepost op: 29-06-2006, 20:05:27 »
Ik denk dat ik toch nog een last minute switch ga doen, ik heb de regels nog eens nagelezen en een manier gevonden om goed te scoren :o, nu kijken of mijn gok goed uitpakt (normaal gesproken niet, maar eens moet het 1x lukken ;D)

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #124 Gepost op: 29-06-2006, 20:31:07 »
Enorme dopingzaak bedreigt Tour 

De Spaanse radiozender Cadena Ser heeft een bom gelegd onder de Ronde van Frankrijk. Volgens Cadena prijken tal van renners op de lijst van verdachten in de geruchtmakende dopingzaak die Spanje al weken bezighoudt. En het zijn niet de minsten die worden genoemd: Jan Ullrich en Ivan Basso, de twee topfavorieten,en ook Rabo-renners Denis Mentsjov en Juan Antonio Flecha  zouden op de lijst staan.             

Rabo-teambaas Theo de Rooij reageerde in Straatsburg afwachtend op de nieuwe geruchten. "Het is de eerste keer dat onze renners in verband worden gebracht met een onderzoek. Ik kan alleen maar afwachten" aldus De Rooij.             

Morgenvroeg om 9:30 uur wordende namen door de onderzoeksrechter bekend  gemaakt. De renners die dan worden genoemd, mogen zaterdag niet van start gaan in de proloog van de Tour. Bij de 58 namen, zouden 22 Tour-deelnemers zijn.

T is niet te hopen, maar t ziet er naar uit dat veel mensen hun ploeg drastisch zullen moeten gaan wijzigen.
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 29-06-2006, 20:45:35 »
Enorme dopingzaak bedreigt Tour 

De Spaanse radiozender Cadena Ser heeft een bom gelegd onder de Ronde van Frankrijk. Volgens Cadena prijken tal van renners op de lijst van verdachten in de geruchtmakende dopingzaak die Spanje al weken bezighoudt. En het zijn niet de minsten die worden genoemd: Jan Ullrich en Ivan Basso, de twee topfavorieten,en ook Rabo-renners Denis Mentsjov en Juan Antonio Flecha  zouden op de lijst staan.             

Rabo-teambaas Theo de Rooij reageerde in Straatsburg afwachtend op de nieuwe geruchten. "Het is de eerste keer dat onze renners in verband worden gebracht met een onderzoek. Ik kan alleen maar afwachten" aldus De Rooij.             

Morgenvroeg om 9:30 uur wordende namen door de onderzoeksrechter bekend  gemaakt. De renners die dan worden genoemd, mogen zaterdag niet van start gaan in de proloog van de Tour. Bij de 58 namen, zouden 22 Tour-deelnemers zijn.

T is niet te hopen, maar t ziet er naar uit dat veel mensen hun ploeg drastisch zullen moeten gaan wijzigen.
Ik hoorde het van mijn pa ook... daar gaan mijn loverboys ::) ::) :(
I'm a real big goblin..

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #126 Gepost op: 30-06-2006, 09:39:34 »

Inderdaad... Je kan het ook anders bekijken: misschien gaan mijn kopmannen er wel harder door fietsen!  :-\\

Ik kan in ieder geval alvast verklappen dat van de vier namen die je hier nu noemt, er drie een plaatsje in mijn ploeg hadden...  >:(

En dan te bedenken dat mijn ploeg nu 'Kneuzenploeg Dopingvrij' heet... :-\\  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #127 Gepost op: 30-06-2006, 11:15:46 »
Euhmm vraagje tot de leiding: blijft de geplande start gehandhaafd? Atm is niet helemaal duidelijk wie er wel en niet mogen rijden, veel mensen hebben renners in hun team die wsl worden geschorst of al zijn geschorst. De tour begint morgen extra vroeg ivm het WK.
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #128 Gepost op: 30-06-2006, 11:52:02 »
We zullen het nieuws blijven volgen en als er reden is om af te wijken dan zullen we dat zsm laten weten.
Geniet nooit met mate...

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #129 Gepost op: 30-06-2006, 13:32:16 »
Mijn hele ploeg lijkt opgerold te gaan worden...  :(
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 30-06-2006, 15:17:32 »
Mijn hele ploeg lijkt opgerold te gaan worden...  :(
mijnes ook  >:( en ik had zo'n goede ploeg  :\'( ;)
I'm a real big goblin..

Offline koekoe

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 30-06-2006, 17:49:55 »
Op dit ogenblik weet nog niemand wat er precies zal gebeuren.
Zelf speel ik (betaald) mee op www.goudentour.be .
De deadline om je ploeg(en) geldig in te sturen was vandaag 18.00 uur,maar die is een half-uurtje geleden verandert in 22.00 uur.
Zij weten het blijkbaar ook niet.Wat ze wel duidelijk vermelden is; Reeds ingeschreven ploegen kunnen niet meer aangepast worden.
Dus als je hier tot morgen 11.00 uur je ploeg nog kan aanpassen... tja veel meer kunnen we ook niet doen hé   ??? ???
Dat zijn onvoorziene omstandigheden he  :-\\ :-\\
Ikzelf zal nu ook voor de 3é keer mijn ploeg moeten veranderen,zoals iedereen van ons denk ik.

Offline koekoe

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 30-06-2006, 17:59:42 »
Eigenlijk moeten we die ganse dopingzaak langs de zonnige kant bekijken   ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

Stel dat er 50 renners uit de Tour geflikkert worden,dan wint er misschien nog eens een Belg of een Nederlander   ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #133 Gepost op: 30-06-2006, 20:17:45 »
Vrijdag 30 juni om 18.00 uur is de definitieve startlijst van de Tour bekend volgens de officiële Tour de France site. Dan zal ik alle renners die niet mee doen verwijderen uit het ploegenopgeefformulier, zodat alleen de renners overblijven die meedoen. Mocht je renners hebben gekozen die niet meedoen, dan verdwijnen die ook uit je ploeg.

Tot hoe laat heb je 18.00 verschoven dan, want mijn twee kopmannen zijn naar huis :o  en voor vervanging heb ik de definitieve lijst nodig  :-\\
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Test

« Reactie #134 Gepost op: 30-06-2006, 20:41:19 »
Tot hoe laat heb je 18.00 verschoven dan, want mijn twee kopmannen zijn naar huis :o  en voor vervanging heb ik de definitieve lijst nodig  :-\\

Ik ga er nu mee aan de gang. Als ik alles klaar heb, meld ik het in dit topic. Maar het kan desondanks zo zijn dat er nog meer renners niet mee doen. Ik hoorde net bv dat nu bekend is gemaakt dat de hele Astana ploeg van Vinokoerov niet meer mee doet.

Het is en blijft je eigen verantwoordelijkheid om dit in de gaten te houden.
Geniet nooit met mate...

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #135 Gepost op: 30-06-2006, 20:43:26 »
Ik ga er nu mee aan de gang. Als ik alles klaar heb, meld ik het in dit topic. Maar het kan desondanks zo zijn dat er nog meer renners niet mee doen. Ik hoorde net bv dat nu bekend is gemaakt dat de hele Astana ploeg van Vinokoerov niet meer mee doet.

Het is en blijft je eigen verantwoordelijkheid om dit in de gaten te houden.

okee, da's logisch! maar jij wiebert de slachtoffers dus uit de lijst he?!  ::tandpastasmiley::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Test

« Reactie #136 Gepost op: 30-06-2006, 21:03:15 »
okee, da's logisch! maar jij wiebert de slachtoffers dus uit de lijst he?!  ::tandpastasmiley::

::jaja:: >:D
Geniet nooit met mate...

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #137 Gepost op: 30-06-2006, 21:04:40 »
snel ff Basso eruitgehaald..

Offline theo fijn

• Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 30-06-2006, 21:37:44 »
Zijn er trouwens mensen die naar de aankomst in Valkenburg gaan kijken?

Ik moet natuurlijk nog werken die dag   :-\\ :-\\
Koekoe ik ga met een collega van mij naar de tour in Valkenburg

Offline Test

« Reactie #139 Gepost op: 30-06-2006, 23:09:02 »
De renners zijn bijgewerkt. Ik raad iedereen aan om even te kijken of je nog wel genoeg renners geselecteerd hebt. Want alle renners die niet meedoen zijn uit jullie ploegen gehaald.
Geniet nooit met mate...