Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Ik sta al een tijdje 19e , in de bergetappes pak ik gelukkig wat meer puntjes . In de eerste 10 ettapes liep het niet echt goed.
bergop of vlak, ik kies steeds de verkeerde renners Vorig jaar met de krant had ik enkele keren Menchov,wat deed ie? niets. Nu heb ik hem niet, wie is daar? Idd. Rasmussen had ik niet,dit jaar wel...... en zo kan ik nog een tijdje doorgaan
dan moet je ook kijken naar de koersen van voor de tour (Dauphiné, Suisse)
dat bedoel ik ook deels. Als die renners daar goed presteren,is dat nog geen garantie dat ze ook een goede Tour rijden.Ik weet niet meer precies wie allemaal,maar de voorbije jaren hield ik rekening met de prestaties in die koersen,en in de Tour bakten de meesten er niets van.
zoals Mayo twee jaar geleden bedoel je?
eeeeeeeeeh.. ik heb savoldelli in mijn ploeg.. maar die is afgestapt en nu heb ik geen reserve gekregen terwijl dat Voigt is.. die hoort nu geloof ik inmiddels al 3 ettappes in mijn ploeg te zitten? mag ik mijn puntjes daarvoor nog?
Het is weer hersteld. Als een renner uitvalt zou mijn software automatisch een vervanger moeten zoeken. Blijkbaar is daar iets mis gegaan bij het uitvallen van Salvoldelli. Ook bij Sjoerdiosie was dit fout gegaan. Maar iedereen heeft nu weer zijn punten en renners waar ie recht op had. Goed dat je het even meldde mirtjuh...
Bijna de magische grens van 1000 gehaald
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
665 gasten en 2 vaste bezoekers