Bij Knudde is het filmpje vanmorgen eindelijk geopenbaard! Het ligt wellicht aan de bezettingsgraad van de server want zo'n filmpje neemt wellicht nogal wat geheugen in beslag en zorgt dus op een bepaald moment voor overbelasting, mijn gedacht.
Wat ik er vooral kon uit afleiden, is dat de makers ons kunnen misleiden zoveel ze willen. Ik had namelijk nog eens streepje naast het molschap van Prince geplaatst bij het niet vinden van de letter 'W', maar nu daagt het plots bij mij dat ze die letter daar willekeurig kunnen in gemonteerd hebben, maw: dat deze letter eigenlijk bij een andere kandidaat hoorde!
Ook het feit dat Prince al het woord wist, kon hij het al doorgegeven hebben aan Ellen die dan deed alsof haar neus bloedde en zogezegd Prince eens wou testen. Weer allemaal theorietjes natuurlijk maar ik bedoel maar: niets is wat het is, the truth is out there, maar door wiens ogen wordt die geprojecteerd? WIDM in een Copperfieldkleedje, de illusie moet je doen twijfelen en verkeerd inschatten, want het moet spannend blijven tot het einde.
Eigenlijk ook maar best zo. Ergens hadden we al een gevoel van zelfvoldaanheid maar ook spijt dat de pointe al ontdekt was, en plots word je met een dreun terug achterover in je zetel geduwd.
Benieuwd naar vanavond, wiens mond er nu weer zal openvallen...