Auteur Topic: Aflevering 11  (gelezen 24291 keer)

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 11
« Reactie #20 Gepost op: 6-11-2006, 23:00:07 »
Beste en grappigste aflevering tot nu toe als je het mij vraagt ::ok:: ::rofl::

Offline kahlan555

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #21 Gepost op: 6-11-2006, 23:17:11 »
Leuke aflevering! Krabbenrace was erg gaaf!! Hoe krijgen ze het voor elkaar dat de twee minst populaire kandidaten ook de sloomste krabben hebben  ::rofl::
En Wietske, de hele tijd achter Bernadette aanlopen om te slijmen en dan vervolgens op haar stemmen  ::pinokkio::
Ben weer erg benieuwd naar volgende week..Hoe zal Wietske ontvangen worden op het afvallerseiland?

Offline DaSnake

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 7-11-2006, 00:17:58 »
Kwam er vandaag na 11 afleveringen achter dat ene Wietske en Linda ook op het eiland zitten, zaten deze dames op een geheim eiland ofzo? Ik zie en hoor ze voor het eerst!  ::zweep::

Offline loesje63

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 7-11-2006, 08:34:51 »
Leuke en grappige aflevering.Proeven waren leuk dit keer,
Ik vind het op Isla Monte wel wat bezadigd worden.
Gebeurde weinig bijzonders daar.

Grappig om te zien hoe Linda en Wietske ineens zaten te slijmen bij die andere 3. Gelukkig hadden ze het wel allemaal door en had het geen effect. ::hug::

Ik hoop wel dat Ignace niet verder instort want dat zou een groot gemis zijn.

Offline Mol_en_Co

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 7-11-2006, 09:15:38 »
Ik vind't een beetje flauw ten opzichte van Wietske en Linda. Je zit nog maar met 5 mensen op 1 eiland, dan is het toch niet meer dan logisch dat je goed met elkaar probeert om te gaan? Bernadette noemt het 'geluk' dat Linda en Wietske zo ver gekomen zijn. Dat kan zo zijn, maar je moet het wel volhouden. Bovendien heeft Bernadette het geluk gehad dat Olga de extra stem kreeg, en niet zij, omdat zij anders eruit zou zijn gevlogen. Wel toevallig dat de andere drie allemaal op Wietske stemden, en niet op Linda. Wietske heeft zich tijdens die eet-proef ook Robinson-waardig gedragen, maar daar hoor je niemand over. En ik vond het ook een beetje unfair dat Ignaz hulp van buitenaf kreeg dmv slaappillen.

Wat mij betreft is uiteindelijk Lenny of Olga de echte Robinson.

Offline moljanne

• Forumlid
  • U mag doorrijden naar het volgende raam!
« Reactie #25 Gepost op: 7-11-2006, 09:45:53 »
Als je het begin van het programma ziet, de intro waar je alle afgevallen kandidaten langs ziet komen denk ik: oh ja  die en die en die. wel leuk om op internet dan even de eerste aflevering te herkijken met alle bluffers die het wel even zouden doen, jong, oud, vuilnisvrouw, wielrenner, allemaal afgevallen, en inderdaad, Wietske en Linda zijn er ook door wilskracht nog steeds in. Je kan er van alles over vinden of zeggen, maar het is toch een kwestie van volhouden ook..
huh?

Offline adventure

• Forumlid
  • goed he, als ze kunnen zwemmen....
« Reactie #26 Gepost op: 7-11-2006, 12:56:09 »
Ik vond het een geweldige aflevering!
Wel vreemd dat ignazio een slaaptabletje krijgt...
En Lenny vind ik een te gekke robinson. Hij kan afzien, blijft sociaal en kan goed tegen zijn verlies, ook al was het wel heftig voor hem.
Eindelijk het blok Linda/Wietske uit elkaar, ben benieuwd hoe ze het zonder elkaar gaan redden!
live and let live

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 7-11-2006, 14:25:45 »
Leuke aflevering, vooral die krabbenrace was fantastisch en dan dat commentaar van Lenny erbij: Fons (zo heette dat beest toch?) kreeg kramp in zijn linkerkuit, maar zette toch door  ::rofl:: Trouwens iedereen heeft een naam voor dat beest, alleen Wietske en Linda hoor je geen namen noemen. Zou het daar aan hebben gelegen?  ::rofl:: Ik vond ook wel dat Curd opvallend snel geaccepteerd werd. Wietske zal 't wel een stuk moeilijker krijgen.

Ik vind trouwen Bernadette wel steeds meer tegenvallen. Ze doet het heel goed enzo. Maar ze doet zo alsof ze weet hoe iedereen denkt en hoe iedereen zich voelt. En dat vind ik een beetje jammer.

Oh en die veiling was natuurlijk weer fantastisch. Al had ik wel medelijden met Lenny hoor  ::hug::, komt er zo'n veiling, win je alleen van die vieze dropjes  :-\\ Maar des te meer respect had ik dat ie de eliminatieproef nog won ook. Ik dacht: die vreet dat hele bord in één keer leeg. Niet dus  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 7-11-2006, 14:27:35 door Mloesje »

Offline Jitsie

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 7-11-2006, 14:42:29 »
Linda had haar krab Ryanne genoemd en Wietske dr krab had de naam Rudi (of Rudy).
Op de site van talpa staat een uitgebreid filmpje over deze proef...  ::zwaai::

Offline moltje

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 7-11-2006, 15:11:41 »
Wat was het weer spannend gisteren zeg. Die krabbenrace was echt gewelding ::rofl::.

Wel sneu voor Lenny bij die veiling. Alleen hollandse dropjes die die geneens lekker vond.

Ja Wietske eruit. Ik had gedacht Linda maar het is eenmaal zo.

En Curd kan het goed vinden met Koen en Olga. Vind ik eigenlijk toch wel leuk want anders werd hij misschien compleet genegeerd of wat dan ook.

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 7-11-2006, 15:17:04 »
Geweldige aflevering!
Vond t wel hilarisch hoe ze in die krabbenrace opgingen, van 'Ik hoop dat ie z'n krachten zal sparen' enzo ;D Leuke proef :) Die eetproef was ook wel grappig, iedereen dacht natuurlijk dat ze vieze dieren kregen voorgeschoteld :P Dat Ignace n slaappilletje kreeg vind k oke, beter nu ff ingrijpen dan dat ie dadelijk weg moet, daar is niks oneerlijks aan, want als je hallucinaties enzo krijgt is niet niks, moet je dadelijk uit de expeditie voor die reden, dus wel oke dat ie die slaappil kreeg, n dokter weet wel wat ie moet doen ::ok::
Linda en Wietske waren wel n beetje aan t slijmen bij Bernadette, in de hoop dat ze niet weg hoeven, maar dan stemmen ze haar wel weg :-\\

En dat Curd t goed kan vinden met Olga en Koen is ook leuk, veel leuker zo, dan dat je alleen maar ruzies ziet ::ok::

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #31 Gepost op: 7-11-2006, 16:47:09 »
Ignace hoorde 's nachts stemmen zei hij. Dat lijkt me best wel eng

Offline Olga

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
« Reactie #32 Gepost op: 7-11-2006, 17:17:55 »
@ loesje 63
I agree on Isla Monte doesn't happen a lot.

We did have nice idea's:
-To make a bowling (we had round fruits we could not eat,they were poison,they smeled so nice like a melon)
-To organize modeshow (make clothes from leaves)
-Make a pole-dance bar
Etc.etc...

But we were so tired.Belive me 4 days on the island alone is VERY heavy.Koen made beautiful room.To bring all these stone from the beach upstairs to the '' living-room'' is VERY heavy.We had no Robinson Proven to win food.No food= no energy.That's what you get if you are loser!

We knew ER is almost over.Only 1 from us will stand in the finale.So we have our last days together.We decided to spend them ENJOYING.Pretend we are on vacantion.No heavy job,no complains,no argue,no tears.

So far it was good.Will it stay the same way when Wiets or my ''friend'' Linda will come?...

Will see it next week.Till then...
« Laatst bewerkt op: 7-11-2006, 17:21:39 door Olga »

Offline Tannie

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 7-11-2006, 18:03:45 »
Inderdaad de leukste aflevering tot nu toe. Die krabbenrace, echt geweldig! Zelden zo gelachen tijdens een aflevering van ER.
Ben nu wel heel benieuwd naar volgende week, als de geliefden komen....of niet.....

::bravo::

Offline Nienna

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 7-11-2006, 18:10:39 »
Inderdaad de leukste aflevering tot nu toe. Die krabbenrace, echt geweldig! Zelden zo gelachen tijdens een aflevering van ER.
Ben nu wel heel benieuwd naar volgende week, als de geliefden komen....of niet.....

Het zou wel erg sneu zijn als ze zonder elkaar gezien te hebben weer naar huis moeten...

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #35 Gepost op: 7-11-2006, 20:06:18 »
Het zou wel erg sneu zijn als ze zonder elkaar gezien te hebben weer naar huis moeten...

voor de kandidaten en de familie wle ja..

maar van mij mogen ze elkaar misvaren, ik vind dat maar niks, dat geklef met die familie. heb ik bij WIDM ook altijd zo'n hekel aan.  ::ohno::

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 7-11-2006, 20:19:24 »
Hhmmm, ik vind dat Bernadette hier haar eigen ramen heeft ingegooid. Ze lag zeer goed in de groep,wist dat Lenny het zwaar had,"steelde,stal, of hoe zeg je het?" de hamburger-friet van Lenny,en strooide daarna in de hangmat nog wat zout in de wonde door tegen Lenny te zeggen hoe lekker dat wel gesmaakt heeft. "Met gesmolten kaas erop" enz.  :-\\

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 7-11-2006, 21:14:23 »
Hhmmm, ik vind dat Bernadette hier haar eigen ramen heeft ingegooid. Ze lag zeer goed in de groep,wist dat Lenny het zwaar had,"steelde,stal, of hoe zeg je het?" de hamburger-friet van Lenny,en strooide daarna in de hangmat nog wat zout in de wonde door tegen Lenny te zeggen hoe lekker dat wel gesmaakt heeft. "Met gesmolten kaas erop" enz.  :-\\
Volgens mij was dat grappig bedoeld, en vatte Lenny dat ook zo op. Bovendien was het toch zijn eigen keus dat hij daarna dat bord met kip niet helemaal leeg at. Dan had hij ook een goede maaltijd gehad (en die immuniteit heeft hij toch niet nodig).
Keep calm and eat chocolates!

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #38 Gepost op: 7-11-2006, 21:25:19 »
Hhmmm, ik vind dat Bernadette hier haar eigen ramen heeft ingegooid. Ze lag zeer goed in de groep,wist dat Lenny het zwaar had,"steelde,stal, of hoe zeg je het?" de hamburger-friet van Lenny,...

Volgens mij (en zei Lenny dat ook niet op de eilandraad?) "stal" Ignaze minstens net zo veel zo niet meer eten van Lenny tijdens de veiling. Alleen kwam dit bord met hamburger en friet juist erg prominent in de uitzending. Daarom leek het misschien alsof Bernadette de grote dief was.

...en strooide daarna in de hangmat nog wat zout in de wonde door tegen Lenny te zeggen hoe lekker dat wel gesmaakt heeft. "Met gesmolten kaas erop" enz.  :-\\

Op mij kwam dit meer als plagerijtje over. Ik denk dat lenny ook gewoon mee ging in dit plagerijtje.
Geniet nooit met mate...

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #39 Gepost op: 7-11-2006, 21:38:17 »
Volgens mij (en zei Lenny dat ook niet op de eilandraad?) "stal" Ignaze minstens net zo veel zo niet meer eten van Lenny tijdens de veiling. Alleen kwam dit bord met hamburger en friet juist erg prominent in de uitzending. Daarom leek het misschien alsof Bernadette de grote dief was.

Op mij kwam dit meer als plagerijtje over. Ik denk dat lenny ook gewoon mee ging in dit plagerijtje.
Mee eens, en een spel moet je nou eenmaal hard spelen met de veiling.
First you go backwards, but then forwards again