Bij Afl 5 zij ik dat Ingen Ipenburg samen met Alex en Paul op het afvaller flot zat,maar ik ga het om draaien nu. Dit betekent dat ik Paul ga aanwijzen als mol voor afl 7 en voor de 2de keer Ingen Ipenburg als winaar,zo kan ik nog switchen om Inge als mol aan te wijzen en Paul of Nadja als winaar. De kans dat Paul de winaar word twijvel ik ook nog over.
Maar ik kan moeilijk afstappen van het idee dat de mol weer weer een vrouw is (met name door het filmpje van Nico kan ik maar niet verkroppen als de mol weer een vrouw is,maar als het Martine
word.).
Heb het gevoel de Mol,Winaar,de verliezer en de laaste afvaller in de lift scene gezien te hebben of tewel: Paul,Inge,Renate (& Nadja). Dus ik kan niet anders dat Eva als afvaller aantewijzen,ook al denk ik nog steeds dat het ook Nadja kan zijn en dan zou Eva nog steeds kans maken de winaar te zijn. Vorige week heb ik Inge voor het eest aangewezen als winaar,de 4 weken daarvoor koos ik Eva,maar soms heb ik een slecht gevoel dat de mol weer iemand is die ik weinig heb zien doen. (eerlijk gezegd probeer ik gewoon ontspannend te kijken.) Zelfs na de uitleg van Milouska en Yvonne zat ik nog met een leeg gevoel,wel is deze reeks wel ontspannender merk ik en dat is ook aan de kijkcijfers te zien en met Inge & Nadja zou ik dat lege gevoel wel hebben. Van Renate & Eva zijn eigelijk de enige waarvan je toch wel ziet wat ze eventueel gedaan zou kunnen hebben na een eventuelen uitleg van haar,net zoals bij Elise,eerst begrijp het niet of minder,maar na de uitleg wel. Paul zit er als Ron een beetje midden in.
AFL 7: 15 Februari 2007:
Mol: Paul Rabbering
Winaar: Ingen Ipenburg
Verliezer: Renate Verbaan
Wie moet deze aflevering de serie verlaten?: Eva van der Gucht
Afl Mol Winnaar Verliezer Afvaller Afvaller Punten: Plaats:
1.
Menno Lisbeth Renate Niemand
Sander 070 006
2.
Menno Eva Renate Inge
Lisbeth 113 091
3.
Menno Eva Renate Alex
Niemand 176 086
4.
Menno Eva Renate Alex
Menno 120 238
5.
Dick Eva Renate Alex
Alex 185 118
6.
Dick Ingen Renate Paul
Dick 188 107
-----------------------------------------------------------------------------
7. Paul Inge Renate Eva
Misschien krijg ik straks weer het Chandrika effect met Renate.
Chandrika 9 van de 11x als winaar aangezen,maar werd uit eindelijk de verliezer.