Auteur Topic: F1 topic  (gelezen 296378 keer)

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: F1 topic
« Reactie #580 Gepost op: 9-05-2016, 18:50:21 »
Logisch toch dat Max naar een betere auto gaat binnen een soort van hetzelfde team?

Dat Red-Bull Kyvat zomaar aan de kant zet snap ik ook niet, maar dat is een andere discussie
You'll never walk alone

Offline TimvDons

• Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • It's a plane
« Reactie #581 Gepost op: 14-05-2016, 15:21:52 »
Verstappen start morgen 4de in Barcelona  ::bravo::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #582 Gepost op: 14-05-2016, 16:40:44 »
Verstappen start morgen 4de in Barcelona  ::bravo::
Een evenaring van de beste kwalificatie ooit voor een Nederlander! Jan Lammers heeft het ook ooit gepresteerd om 4de te kwalificeren!
Ich bin ein Bärliner!

Offline KeyW

• Forumlid
« Reactie #583 Gepost op: 14-05-2016, 17:11:41 »
Sterke rondjes gezien van Max, in de eerste sessie 0,175 seconde voor Ricciardo, in de tweede sessie vier tiende sneller, maar in de derde sessie moest hij viertiende toegeven op Ricciardo, hoewel Max een rondje meer reed, reed Ricciardo een geweldige ronde. Zelfde geldt voor de tweede ronde van Hamilton.

Offline TimvDons

• Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • It's a plane
« Reactie #584 Gepost op: 15-05-2016, 14:09:43 »
 ::oink:: Hamilton spint in het gras en neem Rosberg mee in zijn crash. Beide Mercedessen eruit en Max tweede ::bravo::

Edit: En hij wint ::bravo:: ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 15-05-2016, 15:45:34 door TimvDons »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #585 Gepost op: 15-05-2016, 15:48:00 »
 ::oink:: hij is nu al definitief beter dan zn pa ;D Bij Utrecht - PEC scanderen de supporters zijn naam  ::rofl:: ::ok:: Maar echt geweldig  ::bravo::

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #586 Gepost op: 15-05-2016, 15:59:32 »
::bravo::
🜃

Offline TimvDons

• Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • It's a plane
« Reactie #587 Gepost op: 15-05-2016, 16:07:27 »
Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven. Maar wat was het spannend ::bravo::

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #588 Gepost op: 15-05-2016, 16:22:01 »
You'll never walk alone

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #589 Gepost op: 15-05-2016, 16:38:20 »
Ik denk dat Daisy nog maar vaker naar Spanje moet gaan. Vliegt ze naar Barcelona, vliegt Max naar de overwinning.

Offline TimvDons

• Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • It's a plane
« Reactie #590 Gepost op: 15-05-2016, 16:45:46 »
Zullen we Daisy naar Monaco laten vliegen over twee weken?

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #591 Gepost op: 15-05-2016, 16:57:47 »
Wow, dit is ongelofelijk! Toen ik mijn zus belde om wat te vragen kon ik het ook niet geloven toen ze het zei. Ik dacht echt dat ze een grapje maakte...

Als hij nu niet genomineerd gaat worden voor sportman van het jaar...
Ich bin ein Bärliner!

Offline TimvDons

• Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • It's a plane
« Reactie #592 Gepost op: 15-05-2016, 17:19:01 »
Sportmoment van het jaar heeft hij vast ook al binnen, of er moet echt een wonder gebeuren op de Spelen.

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #593 Gepost op: 15-05-2016, 17:20:09 »
Als Schippers daar de 200m wint, dan wordt kiezen lastig  ::jaja::

Maar dat zou ik geloof ik nog bijzonderder vinden. Hoe knap dit van Max ook is
You'll never walk alone

Offline KeyW

• Forumlid
« Reactie #594 Gepost op: 15-05-2016, 17:45:38 »
Wat een race! Spannend door de twee strategieën, de Ferrari's die net iets sneller waren, maar er niet voorbij konden. Een hele race lang een mooi tactisch gevecht gezien waren in de onderlinge gaten klein waren. Wel een rare keuze van Ferrari om Vettel na zijn tweede stop al zo snel weer naar binnen toe te halen en het spektakel kwam ook door de twee uitgevallen Mercedessen.

Tot slot mijn felicitaties aan Verstappen, in de kwalificatie bleek je mee te kunnen komen met je teamgenoot en ook in de race deed je dat prima. Een welverdiende overwinning een in historische grand prix.

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #595 Gepost op: 15-05-2016, 17:45:48 »

Wat een ukkepuk is ie hier nog  :D
You'll never walk alone

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #596 Gepost op: 15-05-2016, 20:44:34 »
Van de 50 wedstrijden in het karten er 49 gewonnen, en 1x derde ::rofl::

Wat komt die Jos Verstappen lekker rustig en verstandig over ::ok::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline KeyW

• Forumlid
« Reactie #597 Gepost op: 15-05-2016, 20:52:47 »
Mijn beoordelingen:
1 Verstappen 9,5 Een goede kwalificatie, maar toch helaas achter zijn teamgenoot. Hij reed een ijzersterke race met een verdiende eerste plek als beloning.
2 Raikkonen  8,0 Een matige start, maar herpakte zich goed. Hoewel Vettel eigenlijk sneller was dan hem bleef hij daar toch voor en bij de kwalificatie was hij sneller.
3 Vettel     8,0 Werd er uitgekwalificeerd op zaterdag door zijn teamgenoot. Na een goede start reed hij een prima race, maar het team riep hem misschien iets te vroeg naar binnen, anders had hij voor Kimi kunnen eindigen.
4 Ricciardo 8,0 Een ijzersterke kwalificatie gevolgd door een stabiele race. Als Vettel niet de deur dicht had gegooid en hij hem gepasseerd gehad, had een top twee klassering voor hem er naar mijn idee ingezeten. Ondanks zijn lekke band werd hij toch nog vierde.
5 Bottas 7 Voor de tweede keer op rij reed hij Massa er in de kwalificatie en race uit.
6 Sainz 7,5 Deed wat hij moest en kon doen. Had geluk dat de Mercedessen uitvielen, anders was zijn prestatie minder opgevallen. Maar hij reed een sterke race en ik betwijfel eerlijk gezegd wel of Verstappen er in de torro rosso voor gebleven zou zijn, Kvyat bleef duidelijk achter hem.
7 Perez 7 Ook een sterke race van hem met een keurige zevende plaats.
8 Massa 6 Na een slechte kwalificatie knokte hij zich vanaf plek achttien in de punten, maar ver achter Bottas.
9 Button 7,5 Na een mindere kwalificatie waar zijn teamgenoot Alonso sneller was, was Button na een goede start de snellere dan de voor eigen publiek rijdende Spanjaard die uiteindelijk uitviel.
10 Kvyat 6 Na een matige kwalificatie en een matig begin van de race en een sterk rijdende teamgenoot waar hij ver achter zat wist hij op het eind na een aantal snelle rondes toch een punt te pakken. Beter dan niets na zijn degradatie.

Offline Tristan

• Forumlid
  • Niet mokken... of toch wel?
« Reactie #598 Gepost op: 15-05-2016, 21:42:34 »
Wauw. ::bravo::

Max Verstappen heeft dubbel geschiedenis geschreven: voor het eerst in de geschiedenis wint een Nederlander een Grand Prix en hij is de jongste F1-winnaar ooit ::bravo::

Gisteren zei hij in het Sportjournaal nog dat een podiumplek niet haalbaar zou zijn ???
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #599 Gepost op: 16-05-2016, 09:04:11 »
Ik lag niets vermoedend op t strand, toen mijn collega een appje kreeg dat Max aan de leiding reed, dus even later keek ik maar eens op twitter en toen was ie net over de finish. :o

Wat een held ::bravo::