Max snelste in training 1 en 2. Wel in de muur (niet ernstig gelukkig). Ben benieuwd of Mercedes en Ferrari nog niet het achterste van hun tong hebben laten zien.
Kon me de baan niet meer heel goed herinneren, gelukkig heb ik nu Ziggo Racing (kwam ik achter sinds de Indy500) en kan ik ook F2 kijken. Baku is een leuke baan, alleen de locatie is jammer.
Eens kijken of ze er met de wagens van dit jaar beter in kunnen halen.
Over F2 gesproken, ik heb de race gekeken, leuke race. Alleen die bocht 8 (bij dat kasteel). Crasht er een en je krijgt gelijk een opstopping, niemand kan er meer langs. Gelukkig alleen blikschades. Charles Leclerc, wat een talent, ik hoop echt dat ie volgend jaar in de F1 rijdt.
Nyck de Vries deed het heel goed met een 2e plek. Hij heeft het lek van vorig jaar boven, toen liep het niet echt lekker in de GP3. Charles Leclerc is de beste coureur van het veld (samen met Lando Norris het grootste racetalent in de lagere racesclasses op dit moment), maar De Vries en Rowland vind ik ook snel genoeg voor de F1. Het is geen Max, maar wel een degelijke coureur. 2018 gaat m niet worden, maar nog een jaartje F2, proberen kampioen te worden en dan de F1 in 2019?