Ik geloof dat niemand twijfelt aan het talent van Max. In Nederland niet en ver daarbuiten. Ferrari en Mercedes hebben de contracten van Raikkonen en Bottas niet voor niets maar met één jaar verlengd. Als er een kans is om Verstappen in 2019 in één van die wagens te krijgen, zullen die teams dat denk ik niet nalaten.
Max mag foutjes maken (zoals op Monza - teveel risico bij inhalen Massa én hij duwt Magnussen het gras op), alleen moet ie wel eerlijk toegeven als ie fout zit. Hij heeft ongelooflijk veel pech gehad, dan mag je boos (terecht) zijn op Renault, maar hij moet niet vergeten dat hij op zijn 19e in een ongelooflijk unieke positie zit. En niet continu lopen roepen dat je misschien maar moet opstappen (is overigens niet alleen Max, Jos kan er ook wat van). Ik denk dat er 14 coureurs op de grid zitten die graag met hem stoeltje willen ruilen (te beginnen met een net zo gefrustreerde Spanjaard in een McLaren)
De meeste coureurs met een klein beetje talent van zijn leeftijd racen nog in de Formule 3 of misschien in de Formule 2 en mogen blij zijn als ze ooit de Formule 1 halen, en als ze het halen voor een topteam kunnen racen. Hij zit nu al waar sommige coureurs nooit komen of pas over 5 jaar zitten. Hij heeft dus nog genoeg kansen. Dit jaar even door de zure appel heen bijten, en volgend jaar voor een nieuwe kans gaan. Op dit circuit heeft Red Bull iig aangetoond dat basis vd auto in orde is. Nu de motor nog.