Het enige dat ik wilde hebben is het aantekeningenboekje van Joris. Balen.
Wie o wie heeft dat bemachtigd?
Lautjuh heeft dat felbegeerde boekje.
Hier is een overzicht dat ik heb gemaakt van de verkochte veilingspullen met de prijs erachter tussen haakjes:
Molboekje van Regina (95), ik-mol-bordje (65), ongebruikt Molgeld (35), pet van Edo (70), shirt van Coen (50), armen van Dunya (15), Apersshirt van Dennis (60), Highwaykinds tekening van Joris (45), cassettebandje foto-opdracht (25), Creatureshirt van Dennis (45), Georginas tekening van Edo (45), cd van Joris met gezongen lied (40), Molboekje van Joris (95), restantfoto's van Edo (25), vlaggetjes maisveld (29), poster van Patrick (35), speelkaarten grottenopdracht met pokerboek (5+100), joker (180), Mayakalender (90), kaarsdover (35), foto van Pieter Jan (60), platen taxiopdracht TAXI (60), dorp-saboteert-bordjes (85), bomdetonator (45), VillaPardoes pop (15), Highwaykinds tekening van Annette (20), Highwaykinds tekening van Patrick (35), wekker foto-opdracht (30), gebruikt Molgeld (70), Georginas tekening van Coen (30), boek bommenopdracht (20), spullen morseopdracht (40), topitobakjes (50), Highwaykinds tekening van Nicolette (20), Highwaykinds tekening van Dunya (15) en Highwaykinds tekening Georgina (20)