Poll

Vond je het leuk?

Geweldig!
Het was leuk!
Ik vond het tegenvallen.
Ik vond het niks aan.
Ik kom nooit weer! >:(

Auteur Topic: MolFanDag 2008: 9 maart 2008  (gelezen 273489 keer)

Offline nevermind

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: MolFanDag 2008: 9 maart 2008
« Reactie #840 Gepost op: 9-03-2008, 21:09:45 »
wij hebben met pieter jan bij de mac donalds gegeten :D whohoeeee !
verder hebben we dennis gesproken, zei edo "is goed jochie " tegen lautjuh en hebben we films en fotos gemaakt !
twas een geslaagde dag !
dennis for mole !

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #841 Gepost op: 9-03-2008, 21:23:23 »
Jammer dat er zo weinig oud-kandidaten waren.. :(

Bedankt voor het meekijken in de MFD-keuken, hebben jullie goed weer gehad? :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Duiker

• Forumlid
  • Carpe Fucking Diem
« Reactie #842 Gepost op: 9-03-2008, 21:27:09 »
Gelukkig geen  brandschade, allen veel rookschade.
Molloot sinds seizoen 4

Offline Erik TKS

• Forumlid
« Reactie #843 Gepost op: 9-03-2008, 21:34:55 »
Het enige dat ik wilde hebben is het aantekeningenboekje van Joris. Balen.
Wie o wie heeft dat bemachtigd?

Lautjuh heeft dat felbegeerde boekje.

Hier is een overzicht dat ik heb gemaakt van de verkochte veilingspullen met de prijs erachter tussen haakjes:

Molboekje van Regina (95), ik-mol-bordje (65), ongebruikt Molgeld (35), pet van Edo (70), shirt van Coen (50), armen van Dunya (15),  Apersshirt van Dennis (60), Highwaykinds tekening van Joris (45), cassettebandje foto-opdracht (25), Creatureshirt van Dennis (45), Georginas tekening van Edo (45), cd van Joris met gezongen lied (40), Molboekje van Joris (95), restantfoto's van Edo (25),  vlaggetjes maisveld (29), poster van Patrick (35), speelkaarten grottenopdracht met pokerboek (5+100), joker (180), Mayakalender (90), kaarsdover (35), foto van Pieter Jan (60), platen taxiopdracht TAXI (60), dorp-saboteert-bordjes (85),  bomdetonator (45), VillaPardoes pop (15),  Highwaykinds tekening van Annette (20), Highwaykinds tekening van Patrick (35), wekker foto-opdracht (30), gebruikt Molgeld (70), Georginas tekening van Coen (30),  boek bommenopdracht (20), spullen morseopdracht (40),  topitobakjes (50), Highwaykinds tekening van Nicolette (20), Highwaykinds tekening van Dunya (15) en Highwaykinds tekening Georgina (20)

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #844 Gepost op: 9-03-2008, 21:35:38 »
Gebruikt Molgeld is 80 euro. ;)

Offline lydiaatje

• Forumlid
  • wie is de mol? die is de mol!
« Reactie #845 Gepost op: 9-03-2008, 21:39:06 »
wauw wat een te gekke dag en wat een superleuke kandidaten hadden we toch dit jaar :)
een hele spontane en knotsgekke presentator, en een toppiejoppie mol, een vrolijke en gekke winnaar en een super aardige en toffe verliezer..... ;D

al zin in een nieuw seizoen en van mij mogen dennis, edo, regina en joris en georgina nog een keer mee doe echt zo leuke kandi`s!!

lydiaatje >>molcatcher for ever

Offline Seraphina

• Forumlid
  • Kijk, een hele kudde!
« Reactie #846 Gepost op: 9-03-2008, 21:39:18 »
Ik vond het super  ::bravo::  ::bravo::  ::bravo::

Foto`s + verslag volgen! Hopelijk kan ik vanavond nog wat hoogtepunten posten!

Ik zag in het snelle doorlezen overigens even iets staan over mensen die op de stoelen staan, en aangezien ik op een stoel stond, voel ik me aangesproken (zou ook best ik geweest kunnen zijn). Ik realiseer me dat dat lullig is, maar met mn 1.58m zie ik het helaas anders écht niet (dat is niet overdreven) en kan ik geen fatsoenlijke foto`s of filmpjes maken, dus hopelijk hebben de mensen een beetje om mij heen hebben kunnen kijken (waar ik overigens wel weer op heb gelet). Gezien het feit dat dit mijn derde fandag is grijp ik er dus gewoon meteen een stoel bij, zo makkelijk ben ik daar inmiddels wel mee geworden. Dus als er mensen last hebben gehad van mij, mijn excuses.
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Duiker

• Forumlid
  • Carpe Fucking Diem
« Reactie #847 Gepost op: 9-03-2008, 21:44:01 »
Ik vond het super  ::bravo::  ::bravo::  ::bravo::

Foto`s + verslag volgen! Hopelijk kan ik vanavond nog wat hoogtepunten posten!

Ik zag in het snelle doorlezen overigens even iets staan over mensen die op de stoelen staan, en aangezien ik op een stoel stond, voel ik me aangesproken (zou ook best ik geweest kunnen zijn). Ik realiseer me dat dat lullig is, maar met mn 1.58m zie ik het helaas anders écht niet (dat is niet overdreven) en kan ik geen fatsoenlijke foto`s of filmpjes maken, dus hopelijk hebben de mensen een beetje om mij heen hebben kunnen kijken (waar ik overigens wel weer op heb gelet). Gezien het feit dat dit mijn derde fandag is grijp ik er dus gewoon meteen een stoel bij, zo makkelijk ben ik daar inmiddels wel mee geworden. Dus als er mensen last hebben gehad van mij, mijn excuses.
Dat ging over iemand van 1.85 ofzo
Molloot sinds seizoen 4

Offline Seraphina

• Forumlid
  • Kijk, een hele kudde!
« Reactie #848 Gepost op: 9-03-2008, 21:48:26 »
Dat ging over iemand van 1.85 ofzo

Ah gelukkig! Ik voel me er altijd wel een beetje lullig over namelijk, maar tis kiezen of delen in die gevallen voor mij.

Ik vind het erg leuk om weer wat nieuwe gezichten bij forummers te zien, zoals WIDMJokertje en mollemaarten  :).

Offline annebeth

• Forumlid
  • Sherlock Moles
« Reactie #849 Gepost op: 9-03-2008, 21:51:53 »
Ik was trouwens ook op een stoel gaan staan, maar wel aan de zijkant dus er stond niemand achter me gelukkig (ben zelf 1.60)
De kandidaten hadden gewoon beter kunnen staan, toch  ?

Alleen jammer dat er zoveel vragen waren van 1 persoon!

sorry, daar kon ik echt niets aan doen (had maar twee vragen op een briefje geschreven, de rest hier online) :( Hadden ze beter moeten sorteren, maar ja, het waren wel leuke antwoorden, toch?
« Laatst bewerkt op: 9-03-2008, 21:53:56 door annebeth »

Offline Seraphina

• Forumlid
  • Kijk, een hele kudde!
« Reactie #850 Gepost op: 9-03-2008, 21:57:00 »
Ik was trouwens ook op een stoel gaan staan, maar wel aan de zijkant dus er stond niemand achter me gelukkig (ben zelf 1.60)
De kandidaten hadden gewoon beter kunnen staan, toch  ?

sorry, daar kon ik echt niets aan doen (had maar twee vragen op een briefje geschreven, de rest hier online) :( Hadden ze beter moeten sorteren, maar ja, het waren wel leuke antwoorden, toch?

Ik stond ook wat meer aan de zijkant, stonden nauwelijks mensen, wel 1 iemand, maar die kon er volgens mij langs kijken. Je moet wat he :).

Ach, nou en dat jij zoveel vragen had die werden opgelezen! Ik vond dat juist wel grappig  ;D. Leverde leuke opmerkingen op toch  ::rofl::.

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #851 Gepost op: 9-03-2008, 21:59:31 »
Nevermind dacht je dat ik een WIDM-kandidaat was ofzo?
jij gingvet spannend fluisteren tegen Lautjuh:
"Psst, He Lautjuh kijk, dat is WIDMJokertje!" ::rofl::

vind ik niet vreemd, je bent toch wel wat anders dan dat ik ook gedacht had haha!

Ik zag je in de verte trouwens. En het is dat ik niemand om me heen had om tegen te zeggen: hey psst, dat is WIDMjokertje

laten we zeggen, je bent iets kleiner dan verwacht (A)

no offense trouwens!  ;D
Triomf!

Offline annebeth

• Forumlid
  • Sherlock Moles
« Reactie #852 Gepost op: 9-03-2008, 22:02:46 »
Ach, nou en dat jij zoveel vragen had die werden opgelezen! Ik vond dat juist wel grappig  ;D. Leverde leuke opmerkingen op toch  ::rofl::.

ja, het was wel droog :) Maar ik kan me voorstellen dat anderen ook graag een eigen vraag voorgelezen hadden gekregen :(

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #853 Gepost op: 9-03-2008, 22:03:23 »
Het was inderdaad wel een klein jokertje.  ;) ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

stepany

• Gast
« Reactie #854 Gepost op: 9-03-2008, 22:04:46 »
Net terug van een lange reis, een geweldig leuke dag gehad! ::zwaai::

Heb zelfs nog wat Molgeld bemachtigt voor 80 euries. :D

Iedereen bedankt (vooral Stephany, Saem en theluckyboatmen ;)) voor de leuke dag.

Tot volgend jaar! ::zwaai::

Was ook leuk om jou en je vader weer even te treffen.

::zwaai::

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #855 Gepost op: 9-03-2008, 22:05:25 »
Ik heb vandaag weer lekker me rekening leeggehaald, en daarna eten in een sjiek restaurant :D  Ben super blij met me Joker, en met de morse opdracht :)
Het was een geslaagde dag..

En ook zoiets nevermind en Lautjuh.. ::rofl:: Ik ging met Edo op de foto.. En opeens zeiden ze.. ben jij de mol.. maar ik begreep er geen F*ck van.. DUs ik wist neit waar jullie het over hadden.. ::rofl::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #856 Gepost op: 9-03-2008, 22:05:38 »
Was ook leuk om jou en je vader weer even te treffen.

::zwaai::

Volgend jaar zijn we er weer! ::zwaai::

Offline *Wendy*

• Forumlid
« Reactie #857 Gepost op: 9-03-2008, 22:05:50 »
Ik dacht dat de fandag van 2 jaar geleden niet overtroffen zou kunnen worden, maar deze fandag kwam toch wel heel erg in de buurt! Het was weer supergezellig met de kandidaten en de forummers! Maar niet te vergeten ook met Pieter Jan tijdens de afterparty en bij de MC Donald. Bedankt allemaal!

Offline nevermind

• Forumlid
  • autanyel
« Reactie #858 Gepost op: 9-03-2008, 22:07:27 »
ghehe euh ... wij dachten dat jij en widmjokertje zn molserie meedeed :p en tis al helemaal slecht dat laura dat niet wist. want ze speelt zelf mee !
dat bedoelden we duzz :D
dennis for mole !

stepany

• Gast
« Reactie #859 Gepost op: 9-03-2008, 22:10:30 »
Citaat van: Yvonisdemol
Ik heb geen idee wie hoeveel petten heeft gestolen maar ik mis in totaal 50 euro, dus dat zijn 5 petten. De rest is gelukkig wel verkocht. Verder wil ik ook gewoon rond kunnen lopen zonder dat mensen achter mijn rug om dingen lopen te jatten en het is gebleken dat dat niet mogelijk is. Dus jammer maar helaas. Laatste keer dat ik zoiets nog georganiseerd heb.

Nou, dat is jammer om te horen. Je zou je toch schamen om zoiets te doen.
Jammer hoor!
In ieder geval toch bedankt voor de moeite die je gedaan hebt.
 ::ok::
« Laatst bewerkt op: 10-03-2008, 08:04:27 door maud, Reden: quote gefixed »