Auteur Topic: [Kandidaat BE] Geert (met bril)  (gelezen 72935 keer)

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Geert (met bril)
« Reactie #40 Gepost op: 13-10-2008, 12:52:05 »
Geert Bril had trouwens Geert Oor verteld dat hij niet op hem ging stemmen, maar dat heeft hij uiteindelijk wel gedaan. Ook een man met slappe knieën dus.

Offline Marlie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #41 Gepost op: 13-10-2008, 15:57:12 »
Wow, spannend!  ::regenboog::
hahaha jaloers?  ::hypocriet::

Offline Geert T

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 13-10-2008, 16:25:02 »
Geert Bril had trouwens Geert Oor verteld dat hij niet op hem ging stemmen, maar dat heeft hij uiteindelijk wel gedaan. Ook een man met slappe knieën dus.
Voor zover ik mij herinner heb ik nooit tegen Geert gezegd dat ik niet op hem zou stemmen.
Omgekeerd is het wel het geval maar blijkbaar is dit niet uitgezonden...

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 13-10-2008, 16:27:32 »
Ik heb gisteren ook gezien dat de beide Geerts met elkaar spraken, en dat jij daarbij zei dat je niet ging stemmen op kamp Zuid-mensen, en het ook wou vermijden voor zover mogelijk om op Geert te stemmen...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Geert T

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 13-10-2008, 16:27:59 »

(En eigenlijk wil ik je iets zeggen maar als t mag doe ik dat liever in een pm ik w8 wel op een reactie van je, t doet geen haast.)
Vertel me wat een pm is en dan kan je me vertellen wat op je hart ligt...  ::tandpastasmiley::

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 13-10-2008, 16:31:15 »
Voor zover ik mij herinner heb ik nooit tegen Geert gezegd dat ik niet op hem zou stemmen.

Hallo Geert. Ik heb toch echt gezien dat je tegen Geert iets zei van: "we hebben afgesproken dat wij van Kamp Zuid niet op elkaar stemmen en normaal gesproken ga ik niet op u stemmen", maar blijkbaar was het dus niet normaal.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 13-10-2008, 16:33:48 »
Vertel me wat een pm is en dan kan je me vertellen wat op je hart ligt...  ::tandpastasmiley::

PM staat voor Private Mail oftewel Prive Bericht
Links zie je een balkje, het Info Center. Daar zie je ook Prive Berichten staan. Als Marlie jou pm't (jou een prive bericht stuurt) zie je dat daar bij Nieuw verschijnen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Geert T

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 13-10-2008, 16:37:51 »

PM staat voor Private Mail oftewel Prive Bericht
Links zie je een balkje, het Info Center. Daar zie je ook Prive Berichten staan. Als Marlie jou pm't (jou een prive bericht stuurt) zie je dat daar bij Nieuw verschijnen.
Thanks, terug iets slimmer    ;)

Offline ItsAnne

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 13-10-2008, 17:02:57 »
Waarom stemde Geert-half-oor, Sharon en Kyra op Geert-met-bril?  ???

Geert-half-oor was toch zo bezig met het feit dat Sarah niet meer gemotiveerd was en dat ze daarom weg zou moeten? Het lijkt mij dat hij daarmee meer kans zou hebben gehad (wie weet zagen Hans en Yin dat ook wel) dan met Geert-met-bril!

Of hoopte hij dat iemand bij zijn stem zou vergeten te vermelden om welke Geert het zou gaan en dat de stem dan uiteindelijk naar Geert-met-bril zou gaan? ;)

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 13-10-2008, 17:23:58 »
Voor ze naar de Eilandraad gaan, wordt vanaf het eiland met een walkie-talkie al doorgegeven op wie er gestemd gaat worden.
(begreep ik tenminste uit een interview).

Dus dan zou het niet uitmaken omdat de uitslag al van te voren vaststaat.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline michael22

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 13-10-2008, 18:08:02 »

Gek, ik heb het je toch echt horen zeggen.  ::pinokkio::

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #51 Gepost op: 13-10-2008, 18:09:59 »
Voor ze naar de Eilandraad gaan, wordt vanaf het eiland met een walkie-talkie al doorgegeven op wie er gestemd gaat worden.
(begreep ik tenminste uit een interview).

Dus dan zou het niet uitmaken omdat de uitslag al van te voren vaststaat.

in dat geval, zou kamp noord vorige week misschien hun stem niet meer mogen hebben wijzigen? ondanks de donderpreek van EP?

Offline Narya

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #52 Gepost op: 13-10-2008, 18:26:59 »
Gek, ik heb het je toch echt horen zeggen.  ::pinokkio::

"Als het even kan, ga ik ook niet op u stemmen", iets van deze strekking was het inderdaad.

On a side note: had ik nou goed gezien dat je een hummer hebt, Geert? Zo ja:  ::ohno:: Weet je niet hoe slecht die dingen zijn voor het milieu? Wie rijdt er nou in zo'n asobak!?  ::)

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 13-10-2008, 18:51:59 »
in dat geval, zou kamp noord vorige week misschien hun stem niet meer mogen hebben wijzigen? ondanks de donderpreek van EP?

Misschien kan Hiukwan hier wat meer over zeggen? Of Geert natuurlijk...

Maar als je het interview leest met EP hier op de site, kon ik dat in elk geval terugvinden. Daar stond niet bij of dat je daarna je stem nog mag wijzigen...
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #54 Gepost op: 13-10-2008, 19:27:55 »
Waarschijnlijk mochten ze hun stem inderdaad niet meer wijzigen, anders was de donderpreek van EP eigenlijk ook "not done" geweest, omdat hij dan de stemming had beïnvloed.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Geert T

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 13-10-2008, 19:28:48 »

On a side note: had ik nou goed gezien dat je een hummer hebt, Geert? Zo ja:  ::ohno:: Weet je niet hoe slecht die dingen zijn voor het milieu? Wie rijdt er nou in zo'n asobak!?  ::)
Als je je even meer zou informeren voor je conclusies trekt zou je weten dat deze wagen is uitgerust met lpg en biobrandstof. Hij mag dan zeer groot lijken, het is een wagen die veel minder vervuild dan een gemiddelde diesel.

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #56 Gepost op: 13-10-2008, 19:30:03 »
Als je je even meer zou informeren voor je conclusies trekt zou je weten dat deze wagen is uitgerust met lpg en biobrandstof. Hij mag dan zeer groot lijken, het is een wagen die veel minder vervuild dan een gemiddelde diesel.

Daarbij is het gewoon een bloedmooie auto.. Dus ik geef je groot gelijk  ;D ;D ::ok:: ;D ;D

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 13-10-2008, 19:58:21 »
Al heeft Geert een Lada opgepimped tot een monter-truck, waar zit de link ???

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 13-10-2008, 19:58:59 »
Waarom stemde Geert-half-oor, Sharon en Kyra op Geert-met-bril?  ???

Geert-half-oor was toch zo bezig met het feit dat Sarah niet meer gemotiveerd was en dat ze daarom weg zou moeten? Het lijkt mij dat hij daarmee meer kans zou hebben gehad (wie weet zagen Hans en Yin dat ook wel) dan met Geert-met-bril!

Of hoopte hij dat iemand bij zijn stem zou vergeten te vermelden om welke Geert het zou gaan en dat de stem dan uiteindelijk naar Geert-met-bril zou gaan? ;)

Misschien dat ze de sterkste eruit wilden hebben? Iemand als Sarah lijkt een zwakkere concurrent in de proeven te zijn dan Geert T.
Nog even niks.

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 13-10-2008, 20:17:12 »
"Als het even kan, ga ik ook niet op u stemmen", iets van deze strekking was het inderdaad.

O, please. Kun je die milieu correcte praatjes alsjeblieft bewaren voor het GroenLinks forum?  ::niet-ok::