Auteur Topic: Expeditie Robinson heeft zijn glans verloren!  (gelezen 52386 keer)

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Expeditie Robinson heeft zijn glans verloren!
« Reactie #120 Gepost op: 11-10-2008, 21:10:40 »
nu heeft ER letterlijk 'zijn glans' verloren...  :-\\

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #121 Gepost op: 11-10-2008, 21:11:10 »
ja idd Lau

ik kan me geen ER zonder EP voorstellen  :-\\
Keep calm and eat chocolates!

Offline ItsAnne

• Forumlid
« Reactie #122 Gepost op: 11-10-2008, 21:56:58 »
nu heeft ER letterlijk 'zijn glans' verloren...  :-\\

Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten.....
De "glans" van ER was toch zeker ook te danken aan het presentatiewerk van EP.....

Offline Dwaastoo

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #123 Gepost op: 11-10-2008, 22:11:18 »
 :(
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #124 Gepost op: 11-10-2008, 22:36:13 »
EP was een toppresentator; in tegenstelling tot zijn vrouwelijke co-presentatrices (die eigenlijk inwisselbaar zijn) echt een kleurrijk figuur. ::ok::
En bovendien bleef zijn rol natuurlijk niet beperkt tot het presenteren; hij was ook in de productie heel belangrijk. ::ok::

ER zonder EP is dus inderdaad heel moeilijk voor te stellen, maar ik denk dat we dat nu ook niet moeten proberen. :-\\

We zullen wel zien of er nog een nieuwe ER komt; ik vind persoonlijk niet dat het nu per definitie niet meer kan/mag.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline ItsAnne

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 11-10-2008, 23:12:55 »

We zullen wel zien of er nog een nieuwe ER komt; ik vind persoonlijk niet dat het nu per definitie niet meer kan/mag.

Ben ik met je eens. Het lijkt mij juist dat zijn "paradepaardje" door moet gaan, ik denk zelf dat hij dat graag zo gewild zou hebben.....

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #126 Gepost op: 12-10-2008, 14:15:33 »
Ik denk sowieso niet dat Robinson nu nog doorgaat zonder hem erbij. Na dit seizoen zal het wel klaar zijn. De kijkcijfers zijn sowieso niet zo goed en zonder EP zullen ze er wel mee kappen. Ik vond hem altijd een goeie presentator met veel uitstraling, denk dat hij moeilijk te vervangen zou zijn.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #127 Gepost op: 12-10-2008, 15:04:26 »
Ik denk sowieso niet dat Robinson nu nog doorgaat zonder hem erbij. Na dit seizoen zal het wel klaar zijn. De kijkcijfers zijn sowieso niet zo goed en zonder EP zullen ze er wel mee kappen. Ik vond hem altijd een goeie presentator met veel uitstraling, denk dat hij moeilijk te vervangen zou zijn.

Ik denk het ook. EP was volgens mij een belangrijk onderdeel van de crew, en zonder hem kunnen ze beter kappen.

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 12-10-2008, 15:43:53 »
Nu lees ik hier veel opmerkingen over dat ER niets is zonder Ernst-Paul. Hoe beroerd ik het ook vind dat hij is overleden, het is toch wel wat overdreven.

Wie herinnert zich niet toen Angela weg moest bij WIDM, en later Karel? Drama's ::jaja::
En iedereen vond de nieuwste presentator echt goed.

En ik denk dat het bij ER ook het geval zal zijn. Mocht het programma stoppen ligt dat niet aan EP.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #129 Gepost op: 12-10-2008, 18:08:17 »
Ik kan geen gedachten lezen, maar ik denk hierbij terug aan het overlijden van Frederique Huijdts, 2,5 jaar geleden.

Zij sprak nadrukkelijk de wens uit dat de fans niet moesten stoppen met kijken, van het programma genieten alsof ze er nog gewoon was, en dat hebben we ook gedaan, zij het met een traan in de ogen.

Ernst-Paul en Leentje hebben de kans niet gehad om een dergelijke boodschap door te geven, maar mijn gezond verstand zegt dat ze de fans zouden willen zeggen: ´Kijk, zoals je dat altijd gedaan hebt´.

Nogmaals, dit is mijn eigen gedachte, en niemand hoeft er van mij zo over te denken. Ik switch vanavond tussen Nederland 1 en RTL5. Ik keek de laatste weken al op die manier naar ER, en dat zal vanavond niet anders zijn.

Mocht de familie anders beslissen, dan snapt iedereen dat best, lijkt me.

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 12-10-2008, 18:27:46 »
Dat men de opname heeft afgebroken van 71° Noord dat is niet meer dan normaal.

Maar de programma's waar Ernst-Paul de steunpilaar bij was zouden juist verder moeten gaan als een soort van eerbetoon aan hem.

Offline Celeone

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 12-10-2008, 18:49:51 »
Ernst-Paul heeft toch wat meer seizoenen van ER gepresenteerd dan Angela Groothuizen Wie is de Mol. Dan vind ik het toch vreemder ER zonder Ernst-Paul te zien dan Wie is de Mol zonder Angela Groothuizen (al vond ik het erger dat Karel stopte, ik vind hem nog steeds de beste presentator die WidM gehad heeft). De redenen zijn ook volslagen anders. Als een presentator of presentatrice zelf kiest om te stoppen, dan denk ik daar later eigenlijk niet veel meer aan, maar met zo'n reden denk ik toch dat ik wel regelmatig moet slikken als ik ineens een andere presentator zie of een andere stem bij de voice-overs hoor.

Wel ben ik het met Bodejos eens dat Ernst-Paul vast eenzelfde wens gehad zou hebben als Frédérique Huydts.

En toch, en toch... Ernst-Paul zie ik toch echt als hét gezicht van Expeditie Robinson. Bij de presentatrices heb ik dit dan weer helemaal niet, hetzij omdat er ondertussen al meer dan één geweest is, hetzij omdat ik vanaf het begin al meer met EP had.

Offline ItsAnne

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 15-10-2008, 13:35:03 »
Hij was dan ook de "Godfather" van ER!

Vond dat wel mooi verwoord in het voorstukje zondag.....

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #133 Gepost op: 15-10-2008, 19:58:04 »
dat ER zijn glans heeft verloren, komt ook doordat er minder proeven worden gespeeld kom ik achter ;D er is minder spel, als in overleven en proeven winnen en daardoor meer ruimte voor gekonkel en achterbaks gedoe ::niet-ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Online vriendlief

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 15-10-2008, 23:07:04 »
Waar is de tijd dat er nog niet tactisch werd gespeeld, en alleen maar aan het winnen van een proef werd gedacht.

Eerste twee reeksen. 8)

Trouwens heel weinig proeven dit seizoen. ::niet-ok::

Het word tijd om te stoppen nu. ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 15-10-2008, 23:12:48 door vriendlief »

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 16-10-2008, 14:19:57 »
Waar is de tijd dat er nog niet tactisch werd gespeeld, en alleen maar aan het winnen van een proef werd gedacht.

Eerste twee reeksen. 8)

De eerste twee seizoenen werd het spel juist enorm tactisch en strategisch gespeeld, vanaf de eerste stap op het eiland was het spel begonnen. Loyaliteit was alleen belangrijk als het een verbetering van de spelpositie waarborgde. Sterke kandidaten als Chris en Gwann moesten daardoor al snel het veld ruimen. In deze expeditie is het spel pas rond de samensmelting begonnen daarvoor gebeurde er gewoon niks.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 16-10-2008, 14:24:40 »
Kris (die van de hazewindhonden :p)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 16-10-2008, 14:30:54 »
Kris (die van de hazewindhonden :p)

Sorry Cynneke ;)

Kris it is!
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #138 Gepost op: 16-10-2008, 14:46:16 »
Tuurlijk gaan we EP missen! :\'(
Toch vind ik dat het moet doorgaan.
::jaja::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
« Reactie #139 Gepost op: 16-10-2008, 16:29:09 »

Eerste twee reeksen. 8)

Weinig? Ik vond het meer dan voldoende eigenlijk XD

Maare.. zoals in de voorstukjes zijn te zien voor komende zondag/maandag aflevering 8: meerdere proeven!