Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 65922 keer)

Offline atel

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #160 Gepost op: 8-10-2008, 14:13:56 »
idem dito

Offline Dwaastoo

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #161 Gepost op: 8-10-2008, 14:16:05 »
idem dito

En nog steeds geen antwoord... waardeloos  ::rofl::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline atel

• Forumlid
« Reactie #162 Gepost op: 8-10-2008, 14:19:04 »
En nog steeds geen antwoord... waardeloos  ::rofl::

och jongen, heb allang geantwoord!  beter lezen!

peace

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #163 Gepost op: 8-10-2008, 14:20:27 »
Ik heb geen oordeel over mensen, zeker niet als ik ze niet ken of van wat gemonteerde beelden. 

Aangezien wij alleen die gemonteerde beelden hebben, baseren wij onze mening over Yin daarop.

Ik neem aan dat jij ook wel een oordel hebt over mensen die je alleen van tv kent? Lijkt mij vrij normaal toch?
Keep calm and eat chocolates!

Offline atel

• Forumlid
« Reactie #164 Gepost op: 8-10-2008, 14:25:10 »
Aangezien wij alleen die gemonteerde beelden hebben, baseren wij onze mening over Yin daarop.

Ik neem aan dat jij ook wel een oordel hebt over mensen die je alleen van tv kent? Lijkt mij vrij normaal toch?

Dat probeer ik doorgaans niet te hebben (ook niet in het dagelijks leven), maar ik stel vast dat mensen dat over het algemeen wel doen.  Ik vermoed dat ik het daar moeilijk mee heb en het feit dat ik een deelneemster ken en bepaalde meningen op dit forum niet kan aannemen.  In het verlengde van deze uitleg, probeer ik dus ook niet andere kandidaten als zus of zo af te schilderen.  Evengoed respecteer ik andermans mening, maar behoud ik voor mezelf het recht om tegenwoord te bieden.

lijkt mij ook normaal, niet?

Nogmaals, denk wat je wil over Yin, ik doe dat ook!
« Laatst bewerkt op: 8-10-2008, 14:27:53 door atel »

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #165 Gepost op: 8-10-2008, 14:40:35 »
Nogmaals, denk wat je wil over Yin, ik doe dat ook!

Geen enkel probleem...dat is het bestaansrecht van een forum!

Evengoed respecteer ik andermans mening
OMDAT ZIJ EEN VROUW IS, slap, hoor!

Maar maak ons niet zomaar uit voor seksist (want dat is het enige wat me bij jou in het verkeerde keelgat schoot...

peace  ::wijn::

"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #166 Gepost op: 8-10-2008, 15:20:55 »
Toch wel!  Een succesvolle vrouw of een goed uitziende vrouw, etc is nog steeds een bedreiging en dat zowel voor mannen als voor vrouwen die dit benijden.

the way of the world, dude

Dit ruikt toch sterk naar positieve discriminatie op het gebied van uiterlijk.

Zou ze even succesvol zijn als ze een lelijk eendje was?  Ze weet haar uiterlijk mooi uit te spelen en dat is een kunst op zich.  Een logisch gevolg hierop is dat anderen twijfelen aan haar andere kwaliteiten...
« Laatst bewerkt op: 8-10-2008, 15:35:37 door reaver »

Ocampa

• Gast
« Reactie #167 Gepost op: 8-10-2008, 15:25:50 »
Wordt Yin hier nou even gebombardeerd tot de mooiste vrouw van het eiland dan? Ik vind dat nogal mee vallen hoor. Ze is niet lelijk maar vind bijvoorbeeld Sharon als vrouw veel mooier. Maar op zich kan me het niet echt schelen, ik kijk niet naar ER om naar mooie vrouwen te kijken. Daar zijn andere programma's voor.  :P

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 8-10-2008, 15:32:11 »
Wordt Yin hier nou even gebombardeerd tot de mooiste vrouw van het eiland dan? Ik vind dat nogal mee vallen hoor. Ze is niet lelijk maar vind bijvoorbeeld Sharon als vrouw veel mooier. Maar op zich kan me het niet echt schelen, ik kijk niet naar ER om naar mooie vrouwen te kijken. Daar zijn andere programma's voor.  :P

Smaken zijn betwistbaar. 

Ik zeg enkel dat ze haar looks weet uit te spelen en blijkbaar zijn er bepaalde kandidaten niet ongevoelig voor.

« Laatst bewerkt op: 8-10-2008, 15:40:00 door reaver »

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #169 Gepost op: 8-10-2008, 15:55:33 »
Dat is het juist: zij wordt als bitchy omschreven of dommerik op dit forum en ik kan niet uitmaken waar dat echt op gebaseerd is. 

Een kleine samenvatting wat er te zien was;

Bitchy:  Bemoeien, mensen de les spellen, alles beter weten en met woorden van anderen gaan lopen...

Dom: Geen lijst kunnen lezen dat je sokken mag meenemen naar een eiland, beweren dat Hannie geen zwakke schakel was, ...

Ik ken ze heel anders en ik weet dat zij geen komedie speelt.

Daar spreek je jezelf wel een beetje tegen.

Offline muizje

• Forumlid
« Reactie #170 Gepost op: 8-10-2008, 16:32:38 »
"wist daarom niet dat Yin zo'n domme muts was"

Ik vind dit niet echt gepast om zo'n sterke uitdrukkingen te posten.
Dit bedoel ik net met het stereotype: Prince heeft gegokt, gecomplotteerd en heeft als het ware nu een martelarenstatus gekregen op dit forum.

Yin heeft open kaart gespeeld met haar kampgenoten (haar kampgenoten daarentegen niet met haar!!!!!), maar is de bitch van dienst.
Ik heb eigenlijk niks tegen Yin. Ze is zichzelf en ze komt ook wel oprecht over. Ik vond haar alleen in die situatie een ontzettende domme muts, ze krijgt een mes in haar rug gestoken van drie van haar kampleden en toch blijft ze bij haar afspraak  :-\\ Ze heeft een hekel aan Geert en ze is zo 'gek' op Prince en toch stemt ze Prince.  :-\\

OMDAT ZIJ EEN VROUW IS
Deze opmerking vind ik echt te kortzinnig voor woorden.

Offline atel

• Forumlid
« Reactie #171 Gepost op: 8-10-2008, 18:07:03 »
Geen enkel probleem...dat is het bestaansrecht van een forum!

Maar maak ons niet zomaar uit voor seksist (want dat is het enige wat me bij jou in het verkeerde keelgat schoot...

peace  ::wijn::

lieve schat, ik heb niemand voor seksist uitgemaakt.  Dat was iemands reactie op wat ik schreef.  Nogmaals, ik wil niet oordelen, dus ook niet op de mede-forumleden.

peace right back at you!  ::bravo::

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #172 Gepost op: 8-10-2008, 23:42:33 »

Kyraaaaaaaaaaa ::love::

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #173 Gepost op: 9-10-2008, 00:04:48 »
ik heb niemand voor seksist uitgemaakt. 
ik heb evengoed het recht om te zeggen dat er seksistisch wordt gereageerd.

Tja ::pinokkio:: ::)

Ocampa

• Gast
« Reactie #174 Gepost op: 9-10-2008, 09:05:16 »

Offline m ieke

• Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 9-10-2008, 11:52:33 »
heb ik iets gemist?
ik heb geen nagesprek met Prince gezien.
ben ik de enige die dat is opgevallen?
zou er deze serie toch nog een afvallerseiland zijn, of is dat ijdele hoop?

mieke

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: 9-10-2008, 12:09:46 »

ik heb geen nagesprek met Prince gezien.
ben ik de enige die dat is opgevallen?

Is al eens vermeld op een ander topic

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #177 Gepost op: 9-10-2008, 12:11:06 »
Nee, dat is inderdaad meer mensen opgevallen (in de andere topics, over prince bv) en wie weet, wellicht dat er nog wel een surprise-return van Prince volgt. Voor mij hoeft het niet zo nodig hoor, een afvallerseiland...of een tweede kans. Maar goed, ik ben benieuwd.  :)

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 9-10-2008, 12:15:28 »
Een afvallerseiland is toch ook meestal pas na de samensmelting?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #179 Gepost op: 9-10-2008, 12:16:25 »
Een afvallerseiland is toch ook meestal pas na de samensmelting?

ja, maar Prince verdiende medelijden ;D
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.