Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 56351 keer)

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #80 Gepost op: 2-11-2008, 23:08:36 »
Leuker leuker.. dat is misschien niet het goede woord ervoor..

Terechter.. dat is een beter woord..

Offline TheeZakje

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #81 Gepost op: 2-11-2008, 23:11:24 »
Leuker leuker.. dat is misschien niet het goede woord ervoor..

Terechter.. dat is een beter woord..

Ja oké. Al zou ik het stiekem leuker hebben gevonden  ;D

Offline mozzer

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 2-11-2008, 23:15:18 »
thanks langkous....
echt die kop... ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::
die man is echt compleet in shock.. LOL

en peanut
je had het niet beter kunnen doen in de gegeven situatie
jammer dat je in eerste instantie ook zo makkelijk meedeed met Hans en Yin...
maar ik vond het wel onterecht dat je na één opmerking over Yin (iederéén ziet toch zelf ook op TV dat ze met haar tieten staat te pronken, ja toch??) totaal door het slijk gehaald wordt en meteen door hun weggestemd ging worden...

priceless trouwens ook hoe je Yin van repliek diende toen ze voorstelde samen naar de munt te gaan zoeken...
 ::rofl::

Offline muizje

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 2-11-2008, 23:20:20 »
heeel erg leuk de reacties!

destijds voelde ik me nog lang kut over dat ik zo Geert had eruit gestemd.. omdat hij best vol boosheid nog had gereageerd.. maar goed, het was een mooie aflevering en ik ben blij dat het goed in beeld is gebracht!!

::tandpastasmiley::

Ik kan wel begrijpen dat je je daarover kut voelde. En ik kan ook best begrijpen dat hij boos reageert want hij wou er natuurlijk ook niet uit. Maar echt zo een geweldige actie van je  ::ok:: ::bravo:: ::bravo:: Je bent echt slim en Geert moet ook begrijpen dat je dit zo hebt gedaan. Ik kan me niemand bedenken die dit zo zou oplossen, de meeste mensen laten zich gewoon wegstemmen echt briljant.
En omg die pardon ???  ::rofl:: ::rofl::

Offline wombat

• Forumlid
  • Marsupials rule
« Reactie #84 Gepost op: 2-11-2008, 23:25:22 »
Doet mij denken aan een aflevering van een aantal jaren geleden, die 2 meiden die zich afzonderden.....en toen werd er een weggestemd.... ::ok::

Offline Eva99

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 2-11-2008, 23:29:02 »
Geweldig ...  Dat gezicht van Geert ..  Onbetaalbaar.  Geert die zich zo veilig voelde in de drie eenheid..

Eindelijk een leuke wending , hoewel ik denk; tijdelijk.

Want Yin en Hans kunnen elkaar nog de hand boven het hoofd houden. Hans heeft de munt en kan hem gebruiken om Yin te beschermen als hij al immuniteit heeft behaald bij een volgende proef.  Als Yin de volgende proef haalt, dan gebruikt Hans hem voor hem zelf..  Zo blijven ze aardig onschendbaar.
Tenzij Sharon of Hiukwam de volgende proef wint, dan hebben ze een probleem !.

Eindelijk weer leuk ...

groet, Eva

Offline Expeditie Rob

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 2-11-2008, 23:30:24 »
Doet mij denken aan een aflevering van een aantal jaren geleden, die 2 meiden die zich afzonderden.....en toen werd er een weggestemd.... ::ok::
Bedoel je Lydia en Deborah?
Of Ilona en what's her name..?
There's no show like a reality show ;)

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 2-11-2008, 23:45:48 »
Leuk dat in het kaartspel ook Yin, Hans en Geert terugkwamen: de slang, de rat en het varken.  :P

Offline wombat

• Forumlid
  • Marsupials rule
« Reactie #88 Gepost op: 2-11-2008, 23:48:19 »
Bedoel je Lydia en Deborah?
Of Ilona en what's her name..?

Ik weet het niet meer, ik kan me alleen de reactie van beide dames herrinneren.....ik had vandaag een "deja vous"

Offline mozzer

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 2-11-2008, 23:49:44 »
Leuk dat in het kaartspel ook Yin, Hans en Geert terugkwamen: de slang, de rat en het varken.  :P

LOL  ::rofl::

Offline esther1971

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 2-11-2008, 23:52:14 »
Ik weet het niet meer, ik kan me alleen de reactie van beide dames herrinneren.....ik had vandaag een "deja vous"

Bedoel je Ilona en Karen? Karen stond op het punt om hartelijk afscheid te gaan nemen van Jutta, maar bevroor toen Jutta zei 'het is niet persoonlijk, hoor' -> ze had nooit verwacht dat Jutta op haar zou stemmen. Of bedoel je toch een andere situatie?

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 2-11-2008, 23:55:06 »
Ik heb net de eindstemming in een herhaling gezien
Hans en Geert hadden geen tas mee genomen. ::pinokkio::
Trouwens dat muziekje erbij, ::tandpastasmiley:: duidelijk behorende bij een komisch optreden, helemaal geslaagd

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 3-11-2008, 00:00:57 »
Trouwens dat muziekje erbij, ::tandpastasmiley:: duidelijk behorende bij een komisch optreden, helemaal geslaagd

Voor Hans logisch, want die had immuniteit.

Offline mic1

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 3-11-2008, 01:45:03 »
Fantastisch Hiu, mijn complimenten.

Ik ben blij dat ik het had opgenomen, deze eilandraad was hilarisch (met al eerder genoemde blikken tussed Hiu en Sharon en nog mooier het Judas duo H & Y en de nu inmiddels al legendarische 'pardon' van Geert) en onder bulderend gelach snel nog een keer bekeken.

Inderdaad, gerechtigheid en pshhht Geert( en jammer genoeg in mindere mate Hans en Yin) tis maar een spel, lol en lol! (Geert's familie en vrienden zijn vast heeeeeel trots op hem!)

In een woord : heerlijk!!

Offline schwannie

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 3-11-2008, 01:49:54 »
Ze zijn nu nog over met zijn 4-en. Zullen ze in de volgende aflevering dan niet op de evenwichtsbalk moeten? Dat is toch meestal als er nog 4 kandidaten over zijn? Diegene die het langst blijft staat komt in de finale en 1 van de andere 3 zal nog afvallen.

Offline MaRLieS1976

• Forumlid
  • MoLJaGeR
« Reactie #95 Gepost op: 3-11-2008, 06:55:44 »

Dat was steeds tijdens de aflevering ook dat muziekje, was echt grappig!
WSDM (wie stuurde die mol?)

Offline xj900s

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 3-11-2008, 07:27:00 »
 ::bravo::

Ben heel blij met deze wending.

Offline Mus20

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 3-11-2008, 08:46:31 »
De reactie van Geert is eigenlijk wel stom.

Hij geeft Hiu de schuld (lijkt het) omdat zij niet op sharon heeft gestemd.
Maar Hans en Yin hebben toch ook niet op Sharon gestemd?

Eigenlijk wel een geweldige actie. dit had alleen kunnen als Hans of Yin Immuniteit heeft.
Want als Geert dat had hadden Hui en Sharon op Yin gestemd met als gevolg Hiu 2 - Yin 2 (en beide geen tegenstem)
Als Hiu imuniteit had vloog Sharon eruit en wanneer Sharon dat had vloog Hui eruit.

Echt een hele strakke actie van Hiu en Sharon.
« Laatst bewerkt op: 3-11-2008, 09:43:05 door Mus20 »

Offline TessaLondon

• Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 3-11-2008, 08:47:40 »
Ze zijn nu nog over met zijn 4-en. Zullen ze in de volgende aflevering dan niet op de evenwichtsbalk moeten? Dat is toch meestal als er nog 4 kandidaten over zijn? Diegene die het langst blijft staat komt in de finale en 1 van de andere 3 zal nog afvallen.

Ik geloof ook niet dat er nog een eilandraad komt, zover ik mij kan herinneren, kwam er dan altijd de evenwichtsbalkproef. Misschien dit jaar iets anders maar ik hoop wel dat ze het op deze manier gaan oplossen. Dan hebben Hiu en Sharon nog een beetje kans, waar ik erg op hoop!!

Ik sluit mij helemaal bij iedereen aan dat dit een super aflevering was, wat heb ik gelachen!! Alleen net zoals zovelen, zou het nog leuker zijn geweest als of kwal Hans of haai Yin eruit waren gestemd, maar ja!

Op naar volgende week!

Offline Mus20

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 3-11-2008, 09:35:40 »
De volgende eilandraad wordt niet zo spannend   ::zwaaisip::

Hans zet z'n munt in en degene die immuniteit haalt zijn door. Dan houden we de volgende scenario's over:

Hans heeft immuniteit en geeft de munt aan Yin of Yin heeft immuniteit en Hans verdedigd met z'n munt.
Uitslag: Hiu 2 - Sharon 2 -> Sharon  eruit.
Uitslag: Hiu 3 - Sharon 1 -> Hiu eruit.
Uitslag: Hiu 1 - Sharon 3 -> Sharon  eruit.
Het hangt ervan af hoe Hans en Yin stemmen.

Hiu heeft immuniteit en Hans gebruikt z'n munt. Uitslag Yin 2 - Sharon 2 -> Sharon eruit.
Sharon heeft immuniteit en Hans gebruikt z'n munt. Uitslag Yin 2 - Hiu 2 -> Hui eruit.

Zolang Hans de munt inzet, is hij veilig.
Hans zal niet op Yin stemmen, daardoor is Yin ook veilig.

Dit bekent dus dat van de vier een echte Robinson eruit gaat   ::zwaaisip::
« Laatst bewerkt op: 3-11-2008, 09:44:58 door Mus20 »