Als voorproefje op de nieuwe serie wil ik een verkiezing houden.
Er is maar 1 categorie: welke forummer verdient volgens jullie deze titel?
Dan moeten er meer dingen meewegen natuurlijk. Niet alleen wie het meeste post, want inhoudsloze berichten, daar heeft niemand iets aan. Maar het gaat om de meest zinvolle bijdrages. Berichten, ideeën, alles bij elkaar genomen, zogezegd.
Hoe gaat het in zijn werk?
Eigenlijk is het beste voorbeeld het topic dat Realitynet in de zomer het meeste heeft beziggehouden, en dat is naar mijn mening ''Vraag van de week'' van Megan. Leuke, hilarische, en soms serieuze vragen waren dat.
Iedereen die wil meedoen, stuurt mij een pm met drie namen. Voor de goede orde, het gaat om mensen die nu nog actief zijn op RN, en uit hun mollen-hol kruipen, naarmate de serie nadert.
Stemmen kan tot 11 januari 2009. Voor deze nieuwe datum heb ik gekozen, omdat er dan veel meer mensen speciaal voor Wie is de Mol online zijn, en dus hun stem kunnen uitbrengen.
Ook heb ik de tweede ronde laten vervallen. Dit omdat het anders passen en meten wordt voor die drie met de meeste stemmen. Ik maak gewoon zo snel mogelijk na 11 januari de einduitslag bekend.
Onnodig te zeggen dat ook ikzelf meedoe, maar jullie mogen niet op jezelf stemmen. Denk ook aan mensen die nu nog nergens te bekennen zijn, maar tegen het begin van de nieuwe serie weer volop aanwezig zijn. Anders is de competitie wel erg klein.