Auteur Topic: MolFanDag 2009  (gelezen 324524 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #580 Gepost op: 15-03-2009, 22:29:54 »
 

Klik op de foto voor meer foto's
::love::

Ben sinds 20:30 weer thuis. Helaas zonder enig veilingsitem, echt die prijzen gingen mij de pet te boven  :-\\ Verder stonden die microfoon standaards irritant in de weg voor de foto's tijdens het vragenvuur. Die verpesten het beeld met de kandidaten erop. Ik had gehoopt bovendien op meer molboekjes tijdens de veiling. Want aangekondigd werd dat Jon zijn molboekje zou worden geveild, maar achteraf kwam daar niks van terecht. Alleen Anniek haar molboekje werd geveild. Ik had niet meegeboden, maar uiteindelijk had ik hem toch nooit gekregen voor mijn max bedrag. Stond er echt van te kijken vandaag watvoor bedragen er zoal geroepen werden voor de veilingitems. Leuk voor 't goede doel natuurlijk, maar tja, je moet kennelijk met 500 euro op zak naar de fandag komen wil je kans maken tijdens de veiling.

En m.b.t. de meet & greets, dat kan lijkt mij veel beter geregeld worden. Zelfs in de drukke Observant vorig jaar was 't niet zo'n chaos als nu. Zodra namelijk de kringen rondom de kandidaten waren gesloten kon je geen kant meer op zo waar. Ben daarom ook maar op de trap alles wezen aanschouwen, maar de kandidaten kon je er moeilijk uit ontdekken zo ingedekt met molfandagbezoekers waren ze. Verder heb ik geen behoefte om op de foto met kandidaten te gaan, dus mij maakt het in weze ook niet uit. Maar ik kan goed begrijpen dat de kandidaten daarom van 't een op 't andere moment vertrokken zijn.

De MFD was anders dan voorgaande jaren, klopt. Maar het wordt ook meer bezocht per jaar. Denk dat die twee met elkaar verband houden, met het succes van WIDM + de drukte rondom de fandag. Ik heb mijn veilingsbudget iig nog over thuis liggen, want tegen 380 euro o.i.d. kon ik echt niet op bij 't enige molboekje. En ondanks dat ik wel in de buurt van o.a. Froukje, Viviënne en Anniek ben gekomen en foto's genomen heb ik gemengde gevoelens over vandaag. Elk jaar lijkt 't wel drukker te worden, dus je kans wordt nog kleiner om iets te kunnen bemachtigen op de veiling en door de drukte wordt het eerder een benauwde sfeer dan een knusse, gezellige sfeer. Ik had iig stille hoop dat 't molboekje van Viviënne ter veiling zou komen zodat ik over pak en beet 3 week me zinnen kan verzetten tijdens mijn ziekenhuis opname. Pech gehad dus, dan maar me richten op de volgende MFD. (waarvan ik zelf 't gevoel heb dat 't nog weleens de laatste kan wezen omdat 't eventueel na WIDM 10 stopt op televisie)

Los van dit alles vond ik 't vragenvuur wel leuk. Zo hieldt Sebastiaan zich idd niet bezig met slimme dingen maar met het spel. Daarom kwam ie ook niet achter het dom veel raden in zijn molboekje wat Jon daarin achterliet. En zo is er nog nooit beweerd dat de mol geen rood scherm kon krijgen. En ze zijn nu al bezig met de voorbereidingen voor WIDM 10 (ergens ook wel een logisch antwoord :P) Vond 't wel tof dat PJ zijn draaiboek ter veiling bracht, met daarin alle teksten rondom de opdrachten en ongetwijfeld veel meer. En m.b.t. de foto opdracht in Petra. De camera op statief stond al zo. Jon heeft de camera nog wel geprobeerd ergens anders op te richten, maar kennelijk zijn Dennis/Viviënne/Anniek er niet opgekomen de camera zo te richten op 't wereldwonder dat enkel de kandidaten + wereldwonder erop stonden. Dat werd dus zo gelaten en tja, dan krijg je zo'n foto ;)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #581 Gepost op: 15-03-2009, 22:39:24 »
En nog wat foto's  :)
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #582 Gepost op: 15-03-2009, 22:41:51 »
Zo, ben ook weer in het land der mollozen.

De Indier is ontdekt, heb weer lekker veel mensen gespot en heb zelfs bijna de quiz gewonnen.  ::regenboog::

Verder heb ik bij PJ een lekker lang interview afgenomen, en vervolgens heeft hij mij ook nog geinterviewd.  :D
Weer lekker veel inside info op komst dus!!
Oh en tevens heb ik samen met PJ de presentatie gedaan, geweldig dat hij zich weer geheel belangeloos heeft ingezet.

Heerlijk om mijn molvrienden weer te zien, maar wat was het freaking druk bij die kandidaten zeg.
Sta alleen met Hans op de foto.  :( (en met PJ natuurlijk).

Oh en ik ben zelf ook nog onder de hamer gegaan, ben voor 2005,2 euro verkocht aan Dech2410. :P (helaas net over Tsubasa heen geboden. ;))

« Laatst bewerkt op: 15-03-2009, 22:44:00 door Lautjuh »

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #583 Gepost op: 15-03-2009, 22:43:02 »
Hoera! Ik heb de gele poncho van Anniek gekocht! En de foto van de 4 kandidaten in Petra!

Verder heb ik nog geflirt met Anniek bij de foto maken, en natuurlijk met haar gezoend toen ik de poncho ging halen. Deze Tsubasa is vanaf vandaag helemaal pro-Anniek!

Verder leuk om iedereen van het forum te ontmoeten en beter te leren kennen. Ben van nature nogal een verlegen typeje vandaar ^^

Mijn foto's en scan van de Petra foto komen snel, maar niet nu.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #584 Gepost op: 15-03-2009, 22:46:30 »
Hoe ist met het spel? ::zwaai::

zoonlief ging al bijna naar bed dus kon hem niet spelen, was er wel heeeel blij mee! Morgen hoor je meer.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #585 Gepost op: 15-03-2009, 22:47:02 »
En nog een paar
Die ene van Anniek is geniaal trouwens!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Neon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #586 Gepost op: 15-03-2009, 22:47:22 »
Verder heb ik nog geflirt met Anniek bij de foto maken, en natuurlijk met haar gezoend toen ik de poncho ging halen. Deze Tsubasa is vanaf vandaag helemaal pro-Anniek!
'Poncho' veranderen in 'flipperspandoek' en 'Tsubasa' in 'Neon' en dan klopt-ie ook. (A)

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #587 Gepost op: 15-03-2009, 23:02:58 »
MFD-ers, allemaal reuze bedankt voor een veelzijdig verslag van een o.h.a. een geslaagde dag, lijkt me en natuurlijk voor de vele geweldige foto's. Is echt genieten zo hoor!!
 ::confettie::  ::confettie:: ::confettie::
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Sander

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #588 Gepost op: 15-03-2009, 23:11:45 »
Mijn foto's van vanmiddag: KLIK

Anniek ::love::  :)



Ik plaats schaamteloos de link van mijn foto's nog een keertje.  ;D

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #589 Gepost op: 15-03-2009, 23:19:41 »
Het duurde iets langer dan gepland... Het blijkt dat je geen filmpjes van 15 minuten mag uploaden naar youtube (en dat was nog maar 1/3 van de dag), dus moest ik nog meer materiaal weggooien. Ik vond het echt knap lastig om dingen weg te laten.
Helaas zijn er ook wat grappige stukjes verdwenen, zoals het moment dat de vraag van Limone voorgelezen wordt.

Opgedragen aan Juliana, en alle andere forummers die niet bij de fandag zijn geweest: het eerste deel van de MFD, t/m het vragenvuur... Gezien vanuit de ogen van een bezoeker.


De rest komt waarschijnlijk morgen... 'k heb vroeg op moeten staan vanochtend.
« Laatst bewerkt op: 15-03-2009, 23:22:31 door Rat »

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #590 Gepost op: 15-03-2009, 23:20:52 »
Hallo allemaal!!!
Wat heeft iedereen een mooie foto's geplaatst! De ene wat profesioneler dan de ander  ;) het mag de pret niet drukken. Zal morgen eens kijken of ik ook nog iets kan plemppen hier.
Heb nog een aantal erug leuke en die wil ik jullie niet onthouden.
Wat ik er van vond, daar slaap ik nog een nachtje over voor ik mn eind oordeel geef.
Voor nu, het was warm, druk, erg druk, erg goed geregeld tav vervoer en eten en drinken, heeel leuk om de div. forummers irl te zien en te spreken.
De kandidaten hadden het erg zwaar en ik kan alleen maar grote waardering uitspreken voor de manier waarop ze steeds maar weer klaar gingen staan voor al die foto's en al die handtekeningen!   ::bravo::  ::bravo::  ::bravo::
Voor de rn-crew ook lof!!! Ik had toch het gevoel dat jullie in het eindproduct een dikke vinger in de pap hebben gehad!

O ja en tot slot voor die boze bazige avromevrouw nog even over de poster: hihihi ik heb m gewoon meegenomen hoor, mocht helemaal niet,  :-X  ::hypocriet::
« Laatst bewerkt op: 16-03-2009, 14:41:30 door saem »
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #591 Gepost op: 15-03-2009, 23:21:34 »
Oh, en wat was Rick vreselijk mooi aan het zijn.  ::love::
Ik weet het, hij is net zo oud als Jon, maar.. wauw.
Heb nog nooit zo'n amazing kandidaat gezien.  :-X
« Laatst bewerkt op: 15-03-2009, 23:23:18 door Lautjuh »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #592 Gepost op: 15-03-2009, 23:31:07 »
Weinig aan toe te voegen. Ik heb al met al een heel leuke dag gehad. Had Tsubasa weldegelijk overboden, Lautjuh.


Veel oude vrienden teruggezien, sommigen simpelweg niet direct herkend. Tja, als je je haar blond gaat verven, dat herken ik je bijna niet meer, Limone, het is dat je pal achter me stond toen je je aanmeldde, en ik je echte naam hoorde, anders had ik je echt niet meer herkend (jij mij wel, gelukkig).

Tja, en dan de organisatie van de dag zelf: aan de RN-actievelingen lag het niet, maar een deel van de angst van hoe het zou gaan worden, is toch bewaarheid geworden. Was het eerder zo dat je de kandidaten gewoon kon aanraken, erin kon knijpen (kijken of ze het wel echt waren), met ze op de foto, en een krabbel van ze kon krijgen, waarna ze voor iedereen een vriendelijk woord hadden. Nu was dit veel te strak geregeld.

Toch ben ik niet ontevreden hoor, zeker niet. Er waren dingen anders, en de pendel was voor veel mensen toch een uitkomst, zeker omdat ze met een wandeling langs de afzettingen zouden zijn verdwaald.

En het moet gezegd: het molgebakje: erg leuk en toepasselijk, en lekker.

Ben te kort thuis om alles te hebben bijgelezen. Maar ik miste een beloofd onderdeel. Heeft iemand de Canvasfoto gewonnen, en zo ja, kan die persoon zich hier melden. Ik had hem best willen winnen, maar gun het degene die de gelukkige was. Alleen: het onderdeel leek te zijn geschrapt.

Ik heb geloof ik heel wat mensen op kosten gejaagd door flink mee te bieden, en heb aan de veiling toch nog iets leuks overgehouden.

Mijn foto's zullen flink verkleind moeten worden, maar ik heb een paar heel leuke ertussen zitten.


« Laatst bewerkt op: 15-03-2009, 23:39:17 door Bodejos »

Offline MrJasper

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #593 Gepost op: 15-03-2009, 23:32:29 »
'Poncho' veranderen in 'flipperspandoek' en 'Tsubasa' in 'Neon' en dan klopt-ie ook. (A)

'flipperspandoek' veranderen in 'ben hur-puzzel' en 'neon' in MrJasper en dan klopt-ie ook :p

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #594 Gepost op: 15-03-2009, 23:37:33 »
bedankt voor het filmpje Rat ::bravo:: ,
heb ik toch nog een beetje een fandag gehad ;D
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #595 Gepost op: 15-03-2009, 23:46:20 »
Wat lief RAT!  ::hug::
Leuk en knap gemaakt filmpje.

Btw Sebastiaan is iid grappig hoor, met zn "waanzinnig tactisch inzicht..."  ::rofl::
En ja, Rick is een lekker ding! Bijna verlegen hè?

Oh en RAT, vergeet ik nog te vragen hoe je uiteindelijk binnen bent gekomen?
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #596 Gepost op: 15-03-2009, 23:49:02 »
Het duurde iets langer dan gepland... Het blijkt dat je geen filmpjes van 15 minuten mag uploaden naar youtube (en dat was nog maar 1/3 van de dag), dus moest ik nog meer materiaal weggooien. Ik vond het echt knap lastig om dingen weg te laten.
Helaas zijn er ook wat grappige stukjes verdwenen, zoals het moment dat de vraag van Limone voorgelezen wordt.

Opgedragen aan Juliana, en alle andere forummers die niet bij de fandag zijn geweest: het eerste deel van de MFD, t/m het vragenvuur... Gezien vanuit de ogen van een bezoeker.


De rest komt waarschijnlijk morgen... 'k heb vroeg op moeten staan vanochtend.

 ::hyper:: Ik blijf posten vandaag. Wat geweldig zeg! Ik ben niet geweest, maar al wel de hele middag en avond aan het genieten van geweldige foto's en nu ook nog een filmpje! Wat leuk om zo'n groot stuk van het vragenvuur te zien! Dank je Rat!  ::bravo::
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #597 Gepost op: 15-03-2009, 23:52:53 »
Dank je Rat! Bis Bis ! :D
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #598 Gepost op: 15-03-2009, 23:53:37 »
Oja, en nog even een  ;) naar Limone, Tsubasa en Saem: omdat ik ze nog nooit echt ontmoet had en ze héél leuk bleken in het echt.  ::jaja::
(Limone, raar wijf, met je Sebastiaan verslaving :P)


Mooie foto's zijn er gemaakt trouwens!
En een leuk filmpje Rat!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #599 Gepost op: 15-03-2009, 23:56:10 »
Drukte bij de kandidaten




De éénmans filmploeg, bestaande uit Joram/Doewadus :P




Vragenvuur




Met Heinz




Andreas en PJ bekokstoven iets




 ::rofl:: Tsuabasa.  :P




Groepsfoto




Andreas/Molcrazy en ik staan nog nooit samen op de foto, dus was er een fotoshoot gepland.  ::)





Overige foto's niet voor posten vatbaar. :P


Heinz, PJ en Andreas.  ;)




Karina, ik en PJ.




Er staat Jon! Echt waar!




Eten met een berg forummers.




Dikkecontroleur en Heinz weer diep in gesprek.




En deze zijn niet van mij; maar wel leuk om te zien.  :P


Karina en ik aan het ploeteren op de quiz




En een interview met Heinz. (je moet toch wat, als je beiden BN-er wil worden  ::rofl::)





En blijf dit forum bezoeken, want een dezer dagen komt onze film ook online!
« Laatst bewerkt op: 16-03-2009, 00:40:37 door Lautjuh »