Vorig jaar werkten we ook al met de kandidaten-topics en dat was denk ik goed bevallen. (mij iig wel) Vandaar dat we dit jaar ook voor die werkwijze gekozen hebben. Zo krijg je 'n mooi overzicht per kandi van de verdachte handelingen en de vrijpleitingen.
Vorig jaar hadden we idd wat meer topics over aparte theorien dan bij dit seizoen. Ik denk echter dat we die nu minder hebben, omdat er ook minder theorien bedacht worden dan vorig jaar. Als iemand met 'n goede nieuwe theorie komt, die nog nergens wordt besproken, dan laten we dat topic gewoon in stand. We sluiten alleen de topics met 'n onderwerp dat al in 'n ander topic besproken wordt om er voor te zorgen dat de discussies niet dubbel gevoerd worden.
Ik hoop niet dat deze werkwijze, die mijns inziens toch vrij logisch is, forummers afschrikt om iets te posten. Als iedereen van te voren gewoon effe goed kijkt of er al 'n topic is waarin je je reactie kunt plaatsen, dan is er verder niks aan de hand. Ik vind ook dat er dit jaar niet veel onnodig nieuwe topics worden geopend, wat er natuurlijk op duidt dat iedereen zijn/haar steentje bijdraagt om 't forum overzichtelijk te houden.
![Smiley :)](https://www.realitynet.org/Smileys/widm/smiley.gif)