Versvoer;
Ik ben er zeker van dat je als kijker te weinig info krijgt om effectief De Mol te kunnen vinden.
Heb nog niet heel dit Forum doorgelezen,
dus misschien schrijf ik nu niets nieuw,
maar,
je moet rekening houden dat alle deelnemers willen winnen. Dat gaat om veel geld.
Iedere deelnemer heeft zo zijn eigen strategie om eventueel te kunnen winnen.
Als iemand als bv. Inge niet De Mol is, maar absoluut wil winnen, dan weet zij heel goed,
dat iemand zoals bv. Mark op haar gaat stemmen wanneer zij van die verdachte dingen doet, zoals bv.;
die windrichtingen, Quebec<->Sidney, die koker niet bijhebben enz... Zij weet dat andere deelnemers haar verdacht gaan vinden en op haar stemmen. Deze deelnemers kiezen daardoor een verkeerde Mol en maken dus heeeeeeeel veel kans om af te vallen!
M.a.w: de concurentie uitschakelen!
Als je het spel vanuit die positie bekijkt, dan mag je het al opgeven om via t.v De Mol te vinden.
Een ander bedenking;
Mark is voor de meeste een echte winner.
Hij is fanatiek bezig om het spel te winnen.
Hij maakt fouten.
Iedereen maakt fouten.
Maar de andere deelnemers laten hem heeeel veeeel
belangrijke beslissingen nemen.
Waarom? Omdat Mark gewoon initiatief neemt.
Als je als Mol vertrekt om het spel gewoon mee te spelen en als winnaar tracht te eindigen,
dan heb je massa's mogelijkheden om je Mol-functie uit te voeren. ?= Iedereen maakt fouten.
Nog ééntje;
Wat met Corry?
Heeft zij iets aan haar been?
Voor de deelnemers wel, zoniet, dan hebben ze er alleen maar problemen mee -> rolstoel, krukken,... = vertraging en beperkingen.
Iemand als Corry (leeftijd etc.) moet zich daardoor toch hinderlijk voelen? Waarom wil ze dan geen vrijstelling voor 2 afleveringen...?
Het is goed voor haar been, ze maakt het de groep minder lastig...
Dat was het. Ik zit weinig online en probeer vanaf afgelopen zondag iets minder over het programma te filosoferen. Groet