Voor mij is Bruno voorlopig de beste gok.
Hij was te veel uit beeld. De makers hebben er alle belang bij om hem op de achtergrond te houden in de eerste afleveringen. De derde proef was inderdaad gefaked. Zo win je het vertrouwen van alle spelers : "kijk eens wat hij over heeft voor de groep". Bovendien, bij de start van het programma zei Michiel "één van jullie is de mol" toen iedereen voor de eerste keer samenzat. Op dat ogenblik wreef Bruno onder zijn bril in zijn ogen (dit is een verdachte reactie).
Bruno heeft trouwens ook ooit iets gedaan in Schalkse ruiters (wat wel heel verdacht wordt).
En nog een misschien vergezochte reden (allicht wel) is de nummerplaat van de auto op het einde. Daar kwam RVE in voor (Bruno De RooVEer), maar ik geef toe, dit is iets te vergezocht. Bruno speelt het ook slim naar de kijker toe (hij maakt Nicole verdacht door te wijzen op het notitieboekje op het plan, en later meen ik ook dat hij naar walter wijst omdat die slechts 2 minuten heeft geslapen). Hij wekt inderdaad ook de indruk dat hij de groep wil helpen, maar telkens levert het niet veel op.