't zal altijd behelpen zijn, 'n kandi die niet kan lopen, maar ik denk niet dat ze haar zomaar naar huis zullen sturen. Bij opdrachten waaraan ze echt niet kan meedoen, doet ze gewoon niet mee. Dan moet de rest 't maar opknappen en kan zij wel adviezen geven of zo. Of ze laten haar ondertussen 'n raadsel oplossen dat dan geldt als haar deel van de opdracht. (als ze bv moesten paralellen: als Corry haar raadsel had opgelost, dan gold dat 't zelfde als dat ze over 't touw heen was gegaan)
Ik denk dat 'n kandi niet om zoiets naar huis gestuurd kan worden. Ze kan natuurlijk wel zelf beslissen om naar huis te gaan, omdat ze teveel pijn heeft of omdat ze 't niet meer leuk vindt in 'n rolstoel. Of omdat ze merkt dat ze de andere teveel tot last is... :-\
Off Topic :
Morgen video kijken en analyseren .. Ow, modjes - mag dat slot van aflevering 2 er af ?
Ik ga ook effe off topic: sorry, dat was mijn schuld. Op 't moment dat ik 'm van 't slot wilde halen (=net voor de aflevering begon), deed internet 't ineens niet meer en ik heb de rest van de avond niet meer op internet kunnen komen. M'n oprechte excuses hiervoor.